Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תגידו לי אתם לא חושבי שהאגו שלכם קצת מנופח

כל הפורום הזה בנוי על אהבה של אנשים למכוניות

עם כל השטויות והחוקים החדשים שממציעים כמו מגביל ל120 קמ"ש טוב שיש עוד אנשים ששואלים את אותה שאלה ארבעים פעם ומטרתם לא להוריד אלה להוסיף

 

חוץ מזה למה רק 125 כח סוס- אם כל הכבוד יש 100000000000000000000000 סוגי שיפורים שאפשר לעשות לרכב במגוון נושאים: קוסמטיים,שיפורי מנוע וכו'-- וכולם תחת כותרת אחת שיפורים

 

בדיוק בשביל זה נועד הפורום, כן שנוכל לדבר על זה

לטחון עוד 200 פעם, ומי שחושב שלשפר זה רק לקחת את ה"קליאו 172 כ"ס שלי ולהתלהב איתה" אז וואלה לקחת אוטו חלש ולהפוך אותו למפלצת זה שיפור ולא לשים איזה צ'יפ שיעלה כח לאוטו שכבר ישלו , וכן בין אלו יש עוד מגוון רחב של שיפורים- לא כל שיפור הוא רק טורבו יש גם בקליות אחוריות, יש גם שאסי וכל מה שמתחשק למישהו פה לשנות או לעשות לרכבו (וכן גם אני מכור לטורבו אבל ג'נטים שיוסיפו למראה של אוטו הם מבחינתי שיפור חשוב גם כן)

 

והכי הרג אותי" שלא תרד הרמה של הפורום" למה עם מי אתם מתחרים תסבירו לי?

לא נאה לכם אתם לא חייבים להגיב

 

שלא תבינו אותי לא נכון יש פה הרבה אנשים בלי רישיון ואני חושב שמקומם לא איתנו

אבל בחייאט רבאק תנמיכו קצת גובה ותפסיקו להתלהב מעצמכם כאילו שאתם איזה אלוהים, על כל שאלה ששואלים פה דבר ראשון יורדם על הבן אדם שעה עד שעונים לו- לא רוצים על תענו או שתחברו אותו ללינק שיענה לו על התשובה

 

ועל תשכחו היהירות הורגת

 

תעשו חיים תנהגו בכיף ומי שגודש שיבושם לו

יום טוב

 

נ.ב- תיתפלו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

 

לא נאה לכם על תהנו

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בנג'י אם היית קורא את כללי הפורום היית מגלה שהפורום הזה הוא פורום שיפורים מכאנים ולא כל מיני שיפורי יופי (בשביל זה יש את הפורום הטכני).

 

וכן זה שאנשים שאולים כל הזמן את אותם שאלות זה די שוחק ,מעצבן ,ומוריד את הרמה של הפורום. שיעשו חיפוש.

 

 

 

 

יוגב

פורסם

ומה בדיוק רצית להגיד בזה?

ברור לך שרוב מה שרשמת לא קשור, את השאר מאוד קל לסתור.

רוצה? בבקשה.

טוב שיש עוד אנשים ששואלים את אותה שאלה ארבעים פעם

אם אין להם יכולת ריכוז וקריאת שירשורים קודמים, שלא ישאלו.

למה לשאול משהו 40 פעם, אם כבר בפעם הראשונה ניתנה תשובה? כי יש להם יכולת ריכוז של זבוב ערבות מצוי?

לקחת אוטו חלש ולהפוך אותו למפלצת זה שיפור ולא לשים איזה צ'יפ שיעלה כח לאוטו שכבר ישלו

וואללה.. אתה סגור על זה? לשפר אוטו חזק זה לא שיפור? אולוי התכוונת להגיד, זה לא חוכמה.

בינינו, בשקט, גם אוטו חזק קשה ויקר לשפר.

 

לא כל שיפור הוא רק טורבו יש גם בקליות אחוריות
לגבי החלק השני. אני מבין שגם לך אין יכולת אמיתית לקרוא את חוקי הפורום. בקליות זה לא שיפור.

מדובר פה על פורום שיפור התנהגות וכוח. לא שיפורי יופי.

לגבי החלק הראשון. יאשה יגיד לך שכל שיפור שהוא לא טורבו ב-1.7 באר, זה לא שיפור.

 

ג'נטים שיוסיפו למראה של אוטו הם מבחינתי שיפור חשוב גם כן
שוב פעם. להחליף ג'אנטים בשביל היופי זה לא שיפור.

גם עץ ריח זה לא שיפור.

גם לא מדבקות על האוטו.

הכי הרג אותי" שלא תרד הרמה של הפורום" למה עם מי אתם מתחרים תסבירו לי?

תזהר לא למות, לצלצל למד"א?

עם מי מתחרים? לא קוראים לזה תחרות, קוראים לזה הרמה הירודה של הרבה פורומים בארץ.

כנס לפורום YNET. אם אתה לא תולש את השיערות תוך 20 שניות, השתלה עלי.

רוצים לשמור על רמה גבוה של דיון ומידע.

נשמע לך מגוחך לשמור על איכות של משהו? שמח לשמוע. יש גם אנשים כאלה מתברר.

 

על כל שאלה ששואלים פה דבר ראשון יורדם על הבן אדם שעה עד שעונים לו
צדק, זה לפעמים קורה.

אבל בן אדם, שמריחים לקילומטר שהוא לא הולך לשפר ביותר ממאה שקל את האוטו של אבא'לה, אבל למרות זאת חופר פה עם שבעים שאלות.. קצת קשה להתייחס אליו ברצינות.

 

לא רוצים על תענו או שתחברו אותו ללינק שיענה לו על התשובה
אנשים פה נראים לך כמו אחים סיעודיים?

אם אתה שואל שאלה שנענתה לפני 3 שעות, אני עוד צריך לתת לך לינק? סטירה אולי.

תקראו את כל מה שכתבו לפניכם. תעשו חיפוש (מי ישמע.. הכל מופיע עוד בדף הראשון).

ללטף למישהו את הראש? שאת זה תעשה החברה או האמא.

אתה רוצה יחס מקצועי, תתנהג בהתאם.

 

נ.ב- תיתפלו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות
אני באמת מתפלא. קפה אולי?

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

לחברים היקרים

חידוד

הייתי מעוניין לקרוא על בחור אשר פרק מוט מייצב מאיסוזו טנדר והתאים אותו לקוואליר והתוצאה היא מעל ומעבר למצופה

או אחד אחר אשר נבר בפרוקייה הוציא משם סופר של SLK והתאים אותו בהצלחה לפיאסטה

שיפורי גיר אוטומט למרוצי מיאוץ

בקיצור יצירתיות ופחות מוצרי מדף ,ניסיונות שהצליחו וגם כשלו,והכל בתקציב מוגבל, יש כאן הכי הרבה IQ לקמ"ר בעולם

 

פרויקט חיזוק שלדה ותוצאות

התאמת רכבים ל4X4

יש כל כך הרבה חומרי גלם אשר עומדים כאבן שאין לה הופכין,ובנוסף מקורות מידע בלתי נדלים

יגאל

פורסם

מר "רוי" היקר

א. בקשר לשיפורים קוסמטיים אולי אתה צודק למרות שאין כאן שום קשר למשהו טכני בערך כמו שאין קשר לשיפור- אולי חסר פורום שיפורים קוסמטיים- מסכים איתך שזה לא קשור לפורום הזה ,זו טעות שלי

ב. אני חושב שאתה קצת מתפלצן.

ג. כמוש אמרתי שיפורים הם עניין רחב ולכן אין טעם להידבק למה קונקרטי.

ד. מה שלא בא לך לקרוא על תיקרא.

ה. לך תחזיר תסרט שאתה חי בה לבלוקבסטר כי לדעתי אין פה שום עניין של רמה- כל אחד ששואל שאלה מגיעה לו תשובה

ו. דרך אגב אתה קצת יהיר תעבוד על זה זה יעזור לך.

 

מר יוגב

להזכירך שלפני שבועיים שאלת שאלה שתכנו כבר 200 פעם בפורום על התקנת דוד פתוח- לדעתי קיבלת אפילו ממני תשובה הולמת, האין אלו השיפורים שאתה והכתוב מעלה מקטרגים כזיזיפיים?- לזיכרון לפעמים טווח קצר

 

נ.ב - דרך אגב פעם יאשה אמר לי שלא כל השיפורים קשורים לטורבו( הכוונה שלא כל שיפור מטרתו להפוך את הרכב למכונת בארים).

 

כל מי שקורא את השירשור המטרה היא לא לבדוק מהו שיפור אטרקטיבי או מה לא ,אלא לעזור לאנשים לשפר את הרכב כאוות נפשם

מיקצועיות זה יפה אבל גם אמפתיה לא תזיק

ואני מזכיר מי שלא נאה לו שלא יענה פשוט על השירשור

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

א. בקשר לשיפורים קוסמטיים אולי אתה צודק למרות שאין כאן שום קשר למשהו טכני בערך כמו שאין קשר לשיפור- אולי חסר פורום שיפורים קוסמטיים.

12345

123.JPG

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

אמרתי בקשר לקוסמטיקה טעות שלי

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
לחברים היקרים

חידוד

הייתי מעוניין לקרוא על בחור אשר פרק מוט מייצב מאיסוזו טנדר והתאים אותו לקוואליר והתוצאה היא מעל ומעבר למצופה

או אחד אחר אשר נבר בפרוקייה הוציא משם סופר של SLK והתאים אותו בהצלחה לפיאסטה

שיפורי גיר אוטומט למרוצי מיאוץ

בקיצור יצירתיות ופחות מוצרי מדף ,ניסיונות שהצליחו וגם כשלו,והכל בתקציב מוגבל, יש כאן הכי הרבה IQ לקמ"ר בעולם

 

פרויקט חיזוק שלדה ותוצאות

התאמת רכבים ל4X4

יש כל כך הרבה חומרי גלם אשר עומדים כאבן שאין לה הופכין,ובנוסף מקורות מידע בלתי נדלים

יגאל

 

היה אחד פעם קראו לו גרישה והוא דחף מנוע V8 לאופל קאדט והתהפך. יאשה יכול להרחיב לך :wink:

haters will hate

פורסם

לא גרישה. מישקה. מישקה המשפר. אגדה בחייו ואייקון לאחר מותו.

 

:evilbat:

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

מה אתה אומר ? מישקה מת ?

 

:shock:

 

השם ייקום דמו .

 

בכל מקרה , לדעתי רועי צודק .

 

ליאור / אייל ,

 

מטרת הפורום הזה הוא לנסות לעזור לכל אחד לשפר את הרכב . אם זה התנהגות או אחיזה , האצה או בלימה .

 

מבחינתי שהוא יהיה על ביאנקי . בכייף .

 

למה עם איזה רכב אני התחלתי לשחק ?

 

מסיאט איביזה מסריחה . שנת 89'... מאז התחלתי לשחק עם הרכב , אם זה בסיבובים ואם זה בשיפור המנוע .

 

לא , אין טעות . מסיאט איביזה עתיקה .

 

ואני אגיד לכם תכלס' , זו אחת המכוניות שהכי נהניתי בה .

 

לא , לא בגלל שהיא היתה כזו טובה . ממש לא . מרוב שהיא היתה גרועה , כבר נהייתי אדיש לחיים . חוץ מזה שהיא סבלה מבעיה כרונית . המשולשים שלה היו חלשים משמעותית ממדרכה . דיכאון . אין לכם מושג איזה דיכאון זה להחליף כל שבוע משולש כאשר אתה משתכר 480 ש"ח . הייתי חייל .

 

נהניתי ממנה כי היו לי אחלה זכרונות . כי היה לי תיאבון לא מובן להתעסק עם האוטו .

 

לגבי שיפורי קוסמטיקה .

 

לדעתי זה לא שיפור . מצטער .

 

זה יותר לכיוון שינוי...

 

וכן , מעצבן אותי לראות מיליון שירשורים על אותו נושא . אם זה על פילטר או עם זה על צמיגים .

 

אבל כמו שאפשר לראות , אני לא יכול להיות מול מחשב כל הזמן , במיוחד בשבוע האחרון בגלל סיבות אישיות . יניב מופיע בלילות ומוטי מופיע פעם ב 20 שנה . פלוס מינוס , אל תתפסו אותי במילה . אז קצת קשה לנו כרגע להיות שוטרים או סתם כאלה שאמורים לעשות קצת סדר .

 

אכן נוצר כאן מצב קצת בעייתי . אבל אל תשכחו , זה הפורום הכי בעייתי .

 

כאן זה פורום שמותר לכל ילד לרשום ולכל ילד מתלהב שראה מהיר ועצבני 7 ורוצה לשפר לאמא את המקרר . סליחה , את האלמרה . כאן זה פורום שקשה לדעת בדיוק אם ההמצלה על צמיגים טובים זה בגלל שהבחור זקוק לצמיגים טובים ולא סיניים או שהבחור זקוק לצמיגים דביקים כי הוא רוצה עוד אחיזה . שזה לא ממש אותו דבר . כאן זה פורום שמתבלבלים בינו לבין פורום "אח שלי חחח איך אני משפר תאותו של אבא זה אותו מטוס !!!11 . ויש עוד דוגמאות , אבל לא תאמינו , גם אני צריך לישון מתי שהוא .

 

בכל מקרה , מכיוון שכמו שהבנתם , אנחנו לא נוכל להיות על המשמר כל הזמן , כי מה לעשות , כולנו בני אדם ( טוב , חוץ ממני , אני בן תמותה ) ולכולנו יש מה לעשות בחיים . לכן אני או יניב ( מוטי כרגע מוצף בעבודה בזמן הקרוב לפחות ) נשמח אם ראיתם שרשור בעייתי או משהו דומה , או אם יש לכם סתם הערה או הארה או מה שלא יהיה , אנו נשמח אם תשלחו לנו ה"פ בנידון .

 

תעזרו לנו . שנוכל לעזור בחזרה . זה הפורום של כולנו בסך הכל .

 

וזו גם הזדמנות לומר תודה לכל אלו שמייעצים כאן בפורום . ואנחנו רואים הכל . אני לא אנקוב בשמות , כדי לא להחסיר שם ואז להעליב מישהו וסתם לגרום לפעולה הפוכה משרצינו . אז תודה לכל מי שעוזר ומייעץ כאן .

 

וזהו , אני אלך לישון .

 

וכוסאמק הרגישות הזאת שנפלה עליי . סעמק , נראה לי אני במחזור...

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

חחח נורא מצחיק אותי הפתיל הזה :lol:

מזכיר לי את הבעיה שהייתה לנו בפורום אחר שאני חבר בו כבר כמה שנים.

נושא אחר לגמרי אמנם, אבל גם שם הייתה לנו בעיה דומה שהיו נכנסים מלא ילדים ושואלים שאלות על איך עושים ומה :roll:

בשלב כלשהו השאלות התחילו לחזור על עצמן ורמת הדיונים ירדה ולמרות זאת היינו ממשיכים לענות ולהסביר עד שיום אחד המנהל פתח פתיל דומה לזה והחליט שזהו וחייבים שינוי.

אנחנו כמובן הסכמנו איתו והגבלנו את הכניסה רק למי שעמד בכל מיני קריטריונים שהצבנו.

אני חייב לומר שזה בהחלט עבד והשאלות הדביליות נפסקו...

רק שמפורום פעיל של 20-30 נושאים חדשים ביום והמון גולשים הגענו למצב שנשארו 5-6 אנשים בפורום :wink:

אז נכון שלא הכמות משנה אלא האיכות אבל קחו בחשבון שזה מה שקורה בדרך כלל כשמציבים תנאים והגבלות.

פורסם

אני חייב לומר שהידע הטכני שלי הוא בתחתית הסולם , חלק לא קטן מהמינוחים שלכם והתרד'ים שלכם אני אפילו לא מבין . אני קורא מידי פעם כי אני יודע שכשיהיה לי תקציב אני ארצה לשפר את מכוניתי . ואצטרך לא לשאול שאלות דביליות . אבל חייבים לומר שכול אחד שחובב רכב בא כדי לשפר משהו וזה לא משנה אם זה שיפורי כוח /אחיזה/ התנהגות /יופי או אודיו לרכב .

עצם העובדה שהוא רוצה כבר אומר שיש לו מודעות לשני דברים שיש מה לשפר ושהוא לא יודע .

היות ופורום הוא גם מערכת חברתית , אזי ברור שהוא מנסה גם ל"דבר" ולעיתים אין לו מספיק ידע אז הוא "מדבר " שטויות שחוזרות על עצמן כדי לא להיות היחיד במסיבה שיושב בצד .

 

מאידך ואני רואה את זה בפורום אודיו , היות ושואלים שאלות שטותיות ושאלות שנענו אלף פעם , אזי הרבה חברה מומחים כבר מזמן לא עונים בפורום ,ואולי אפילו לא נכנסים אליו .

 

ומאידך הייתי חבר בפורום אחר (נכנסתי לפורום האחר באותו זמן כמו בCF ) ושם אני כבר מזמן לא נכנסתי לראות אפילו כי זה לא רלבנטי בשבילי .

מה שאני מנסה לומר זה שאתם צריכים לראות גם את הצד השני , ולנסות לעצור את הסחף , אבל גם לנסות לשמור על קור רוח וסבלנות לשטויות כי ,למעשה כול הסירה של השיפורים , שאתם נמצאים בה ורוצים שהיא תמשיך לשוט , תלויה בכך שיהיו הרבה יותר כאלו שיש להם מודעות ורוצים לשפר , וזה לא יבוא ע"י הרחקתם כי כבר שאלו לפניך .

 

אני שמתי לב שהיום כול התחום של האודיו לרכב עלה מדרגה יש יבואנים לציוד שלפני 3-4 שנים לא היה טעם לחשוב להביא כי הוא היה נחשב זבל סיני , ורואים שאנשים שרצו לקנות מערכת X קונים ומבינים למה מערכת Y יותר טובה . בקיצור זו הטובה שלכם גם שאתם תהיו סבלנים .

ומי יודע אם תהיה מאסה מספיק גדולה יתכן והממשלה תעשה שיפורים חוקיים (תחשבו על זה כשאתם מתעצבנים:lol:)

 

THIS MY TOW CENTS

בברכה יהודה

פורסם
מר "רוי" היקר

א. בקשר לשיפורים קוסמטיים אולי אתה צודק למרות שאין כאן שום קשר למשהו טכני בערך כמו שאין קשר לשיפור- אולי חסר פורום שיפורים קוסמטיים- מסכים איתך שזה לא קשור לפורום הזה ,זו טעות שלי. סבבה אח שלו.

ב. אני חושב שאתה קצת מתפלצן. כן, זה קורה לי כשאני מתעצבן.

ג. כמוש אמרתי שיפורים הם עניין רחב ולכן אין טעם להידבק למה קונקרטי. לא נאמר שום דבר לגבי מה קונקרטי. דובר על החזרות והשחיקה.

ד. מה שלא בא לך לקרוא על תיקרא. נכון, אבל יש דברים שפוגעים ברמה הכללית גם בלי לקרוא אותם.

ה. לך תחזיר תסרט שאתה חי בה לבלוקבסטר כי לדעתי אין פה שום עניין של רמה- כל אחד ששואל שאלה מגיעה לו תשובה. לא נכון. אם אתה לא מתנהג בנימוס, שולח הודעה לפי התקן הנדרש, לא בודק אם כבר ניתנה תשובה לזה בעבר. אז לא מגיעה לך תשובה. שוב פעם, אנחנו לא עובדים בשביל אף אחד, תשקיע אם אתה רוצה יחס.

ו. דרך אגב אתה קצת יהיר תעבוד על זה זה יעזור לך. בטיפול, כשאני לא כועס, אני דווקא די נחמד.

 

מר יוגב

להזכירך שלפני שבועיים שאלת שאלה שתכנו כבר 200 פעם בפורום על התקנת דוד פתוח- לדעתי קיבלת אפילו ממני תשובה הולמת, האין אלו השיפורים שאתה והכתוב מעלה מקטרגים כזיזיפיים?- לזיכרון לפעמים טווח קצר

אם ככה, אתה יכול לראות שאפילו לאנשים ותיקים יחסית בפורום, יש מה ללמוד.

 

נ.ב - דרך אגב פעם יאשה אמר לי שלא כל השיפורים קשורים לטורבו( הכוונה שלא כל שיפור מטרתו להפוך את הרכב למכונת בארים).

אל תקשיב לו, הוא סתם מזיין ת'שכל כל היום.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

הי,

זה הפורום, השרשור הנ"ל מוכיח מעל לכל ספק את הנקודה... של כולכם.

100 אנשים-200000 דעות.

אני מציע שכל אחד ישב בבית שלו ויחשוב איך למנוע את מקרי הקצה המעצבנים שתוארו למעלה.

ניתן לדעתי לקחת את ההצעה שליאור הציע ולשנות אותה עד שנגיע לנוסחה הגיונית שכמובן לא תהיה מקובלת על כולם אבל לפחות ע"י הרוב.

דבר שני ולא משנה כמה אנחנו "עצבניים"- יש לשמור על רמה מסויימת (וגם אני חייב לזכור את זה....)בעיקר של טון הדיבור, קללות, עקיצות וכו'...

ודבר אחרון, באמת שלא חייבים להגיב על הכל - גם שזה כבר מתחיל לדגדג בקצות האצבעות.

ככה אני אוהב אותכם- מקצועיים

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אין נוסחה, מחר אני אקנה סוויפט 88 ואחליט לשפר אותה, לשים מנוע של באלנו ומה לא.

מותר לי? כן .

מותר לי לשאול ולהתייעץ? כן.

מותר לי לעשות את זה כאן? בטח שכן.

אבל אם מישהו שיש לו סוויפט 88 כבר שאל שאלות בנוגע לאוטו, אז או שאני אקרא ואחפש תשובות לשאלותיי או שאתעלק על השרשור ובכך אמנע מצב שיש 2 שרשורים צמודים עם אותו נושא.

 

היגיון. קצת הבנה, קריאת הכללים והתנהגות בהתאם. אף אחד לא ביקש מגבלות, ביקשנו קצת כבוד.

 

וכותבים סיזיפי, לא זיזיפי.

אני חושב שאם אני חבר ותיק בקהילה הזאת, יודע לקרוא את ההודעה שלי לפני שאני לוחץ "פרסם תגובה" ע"מ למצוא שגיאות כתיב במידה ויש (כי זה קורה לפעמים כשכותבים מהר) וגם אם קורה ופיסספסתי יודע ללחוץ על "ערוך" ולתקן.

 

כנ"ל לגביי הגלריה שיש כאן, כתוב במפורש מכונית שברשותכם ולא מכונית שאתם מפנטזים עליה ועדיין אנשים שמים תמונות מקטלוג ואתרים מחו"ל. אלא אותם אנשים שבא לי לשבור להם את כל העצמות.

וזה לא נגמר יש רשימה ארוכה כמו שרשורים עמוסים ומיותרים ע"ע חדשות רכב, במקום שזה יגמר בעמוד אחד שבו יהיו לינקים לאתרים שגם ככה בכל הודעה שמים לינק לאותו אתר מחורבן, יש מלאנתלפים הודעות חסרות תכלית. כאילו מה אנשים חושבים שהם אוחזים בסודות של נשק גרעיני? שים לינק לאתר שממנו אתה מביא חדשות וסגור עניין. מעריכים אותך גם ככה.

 

אני מבין את רועי ואת הפואנטה שהוא הציג אבל אנשים פה כנראה לוקים בהבנת הנקרא. (ואם מי שקורא את זה חושב שאני מתכוון אליו אז זה ממש עצוב.)

haters will hate

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...