Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6980 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רעיון שדורש התיעצות מהמומחים :

בשביל לחסוך במקום בתא המטען חשבתי להרכיב את הסאב ( אולי C12) על המגש האחורי (איביזה 2001)

ומתחת לסאב לבנות תיבה ע"פ הנפח הרצוי ( קראתי באתר שלהם שהמינימום זה 40 ליטר) כלומר התיבה תתחבר למעשה למגש האחורי שיהוה כביכול את מכסה התיבה.

 

האם זה אמור להפיק צלילים טובים ?

 

תודה רבה.

פורסם

לפני חודש~ מישהו העלה רעיון כזה ואפילו הוסיף סרטוט.

תערוך חיפוש על סאב במגש האחורי ותראה מה היו התגובות שם.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
לפני חודש~ מישהו העלה רעיון כזה ואפילו הוסיף סרטוט.

תערוך חיפוש על סאב במגש האחורי ותראה מה היו התגובות שם.

 

איתמר.

 

לא מצאתי שום דבר רלונטי מלבד הצעות לסאב FRE AIR...

פורסם

בסיכומו של דבר הבחור הגיע למסקנה ש:

1. צריך לבנות מגש חדש מעץ.

2. יש צורך לחבר אותו לרכב (לא מספיק להניח שכן הוא יקפוץ בכל מהמורה בכביש).

3. זה שתהיה לסאב תיבה מתחת למגש לא פותרת בשום דבר את בעיית תפיסת המקום בתא המטען (נפח זה נפח)

4. הסאב מופנה כלפי התקרה - לאו דווקא מצב אידאלי.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
בסיכומו של דבר הבחור הגיע למסקנה ש:

1. צריך לבנות מגש חדש מעץ.

2. יש צורך לחבר אותו לרכב (לא מספיק להניח שכן הוא יקפוץ בכל מהמורה בכביש).

3. זה שתהיה לסאב תיבה מתחת למגש לא פותרת בשום דבר את בעיית תפיסת המקום בתא המטען (נפח זה נפח)

4. הסאב מופנה כלפי התקרה - לאו דווקא מצב אידאלי.

 

איתמר.

 

תודה על התגובות,

מה אם אני עושה בנייה על המגש האחורי כך שהסאב יופנה ב 45 מעלות לחלל הרכב + מוסיף נפח לתיבה מתחת למגש ?

הבעיה של המקום בתא המטען כן נפתרת כי גובה תא המטען פחות חשוב לי ( עגלת תינוק...) מה שחשוב יותר זה לשמור על רוחב מלא של תא המטען.

 

האם שוה לי להשקיע בעבודה הנ"ל או שלדעתכם התוצאות לא יהיו טובות ?

 

תודה רבה.

פורסם

45 מעלות??? על מגש? עם בניה כלפי מטה??

תשמע גבר, נראה לי אתה קצת נסחף שם. אתה יודע מה זה לשים סאב של 12-10" בזווית 45 מעלות?? זה אומר שחצי מהשמשה האחורית שלך תהיה מוסתרת ע"י הסאב, זה אומר שתצטרך להנדס זוויות באזור שגם ככה לא בורך במקום מיותר, וזה אומר שכמעט בטוח אחרי שבוע מישהו פותח לך ת'אוטו. (רמז, בלי מפתח). וכל אלו אומרים שיהיה לך חתיכת מיגרנה, במקום פשוט לשים תיבה צרה אך רחבה. (לא עמוקה, אבל לכל רוחב הבגאז', שתוכל להצמיד אותה לאזור המושבים).

בברכה!

יונתן.

×
×
  • תוכן חדש...