Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7002 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

אני כרגע נימצא בתהליך צביעת הקטנוע שלי,

את הקטנוע אני צובע בלבן(משהו יפה)

אני כבר כמעט וסיימתי את התיקונים והפחחות של הפלסטיקה

השבוע התחלתי לצבוע את הפלסטיקים בלבן (עם ספריי של יעקובי)

וואלה תאמת יצא יפה ומיקצועי...

עכשיו אני רוצה לתת כמה שכבות של לקה על הפלסטיק.

בגלל שאני רוצה שהצבע לא היתקלף ויהיה חזק,את הלקה אני רוצה לעשות

עם קופרסור...

השאלה שלי היא איפה אני יכול להשיג לקה טובה לפלסטיק ובמחיר לא יקר?

(הציעו לי 150 שקל בטופקולור אני חושב שזה יקר)

תמונות בקרוב...

אור

פורסם

דווקא בלקה תשקיע ותקנה לקה נגד חום ושמש לחות וכו' לא מחייב שהלקה יקרה אז היא טובה

אתה צריך להתאים לקה לפלסטיק

אני הייתי מנסה לבקש מפחח אתה משלם לפחח הוא אולי יתן לך למרות שאצליהם זה מוצר בלעדי שאין להעביר הלאה

תימנע מלרכוש לקה על בסיס מים למרות שיגידו לך שזה טוב וסבבה אל תקנה גם עם יתנו לך חינם לקה כזו

נסה לצבוע עם הלקה שיכבה אל נמוכה ולא גבוהה ממרחק של 30 סמ"מ

קומפרסור לא מחייב אני הייתי עושה את זה עם מרסס חשמלי יש בהום סנטר 200 שקל מספיק

קומפרסור זה לחדר צביעה שיש לך מאוורר בחדר

מאחל לך הצלחה

פורסם

תגיד המרסס החשמלי הזה אתה מרוצה ממנו שאתה עובד איתו כי אני רציתי ליקנות כזה אבל לא יודע אם הואנותן לחץ חזק..

הוא טוב?

פורסם

אני בטוח שיש עוד הרבה סוגי לקה שאני יכול לרכוש במחיר זול,כי בסך הכל מדובר בקטנוע ולא ברכב...

אז מי שיכול לעזור אני אשמח.

אשמח גם לעזרה בתהליך העבודה של הצביעה.

×
×
  • תוכן חדש...