Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר: איזה אוטו הכי כדאי לשפר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פונטו GT

כי ראיתי מה אחת משופרת מאוד

עשתה לאמפרזה טורבו שהנהג שלה חשב שפונטו GT זה זבל...

30 מטר האמפרזה קבלה...

אבל זה אוטו לקו ישר הוא מפחיד בסיבובים....

לנהיגה ספורטיבית וסיבובים...

או אימפרזה טורבו....

או 106 ראלי\GTI\XSI

או סקסו VTS\VTR

או הונדה סיויק האצ'בק ידנית (94)

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם
פונטו GT

כי ראיתי מה אחת משופרת מאוד

עשתה לאמפרזה טורבו שהנהג שלה חשב שפונטו GT זה זבל...

30 מטר האמפרזה קבלה...

אבל זה אוטו לקו ישר הוא מפחיד בסיבובים....

לנהיגה ספורטיבית וסיבובים...

או אימפרזה טורבו....

או 106 ראלי\GTI\XSI

או סקסו VTS\VTR

או הונדה סיויק האצ'בק ידנית (94)

 

וואלה אח שלו, גם אני ראיתי מה אחת משופרת, עשתה בצפר לפורשה טורבו!

 

וברצינות - זאת שאלה מעניינת. אוטו שכדאי לשפר זה אוטו שצריך להיות לו בסיס טוב. בקטגורית הקטנות 106 ראלי היא דוגמא טובה (למרות שכבר מגעיל לדבר על האוטו הזה :wink: ). גם אימפרזה טורבו היא דוגמא טובה. בעצם לרוב המכוניות הספורטיביות יש חסרונות פה ושם שאפשר לתקן באמצעות שיפורים.

 

למרות זאת, אני בעד להשאיר רכבים במצב מקורי כמה שאפשר, תוך כדי שיפור בנקודות ספציפיות בלבד. לדוגמא בנוגע לסקסו שלי - הייתי מעדיף יותר כוח בסל"ד נמוך (ויותר כוח בכלל, כמובן, אבל עד גבול מסוים, אני ממש לא צריך משהו קטן וקל כזה עם יותר מ-150 כ"ס. הייתי מעדיף לתקן כמה דברים אחרים שבהם היא לוקה מעט. אולי להגדיל מידת צמיגים, להחליף מושבים וכולי...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

למה ללכת על גדול כשאפשר מיני? :wink:

 

קחו מיני, שפצו אותה לגמרי מבחינת פחחות ושלדה, השתילו בה מנוע של MG METRO 1.3 טורבו, עם קצת שיפורים בסיסיים אפשר להגיע ל120 כ"ס בערך.

 

ועל רכב ששוקל באיזור ה-600 זה מטוס.

 

 

זול, כיף וחזק!

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
זול, כיף וחזק!

 

 

ראלימן

 

זול זה בטוח לא :wink:

 

כל השאר - כמובן... (אני לא מאמין שעדיין לא ראיתי הג'וב האיטלקי בקולנוע...)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
זול, כיף וחזק!

 

 

ראלימן

 

זול זה בטוח לא :wink:

 

כל השאר - כמובן... (אני לא מאמין שעדיין לא ראיתי הג'וב האיטלקי בקולנוע...)

 

רוני

 

זול יחסית..

כל הפרויקט יעלה בסביבות ה-50 אלף. ותקבל רכב עם פוטנציאל לעמוד עם אימפרזה. (120 חלקי 600 זה 5. לאימפרזה יש 5.9 קילו לסוס)

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
זול, כיף וחזק!

 

 

ראלימן

 

זול זה בטוח לא :wink:

 

כל השאר - כמובן... (אני לא מאמין שעדיין לא ראיתי הג'וב האיטלקי בקולנוע...)

 

רוני

 

סרט מומלץ ביותר :lol::)

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

חברה, הגולף הקופקטית והחיננית היא בסיס לא רע לשיפורים, נכון ???

אם אני לא טועה ראיתי בעבר באתר גולף עם 400 כ"ס בערך...מפלצת...

פורסם

הייתי ביום שישי בהקרנת הבכורה של ה"ג'וב האיטלקי".

שווה כל שקל, סרט עשוי כהלכה, גם אקשן, גם מתח, גם קצת קומי פה ושם.

אני ממליץ בחום רב.

משחק מעולה עם אחלה שחקנים.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

איזה רכב לשפר?

תלוי במטרה -

אם בשביל לחיצות בקו ישר, אז רק אמריקאית שרירית עצבנית. אני יודע שאימפרזה יודעת להוריד כח לקרקע יותר טוב ושיש לה קיטים מוכנים שמביאים אותה ללהיות טיל. אבל בשביל הנשמה - הייתי לוקח איזה V8 ישנה, עושה לה דיאטה, מוסיף קשת התהפכות ומקשיח את המתלים - ומתחיל לפתוח מגזינים של דראגסטרים אמריקאים. לא חסר קיטים BOLT-ON למנועים האלו שמביאים אותם למאות רבות של כ"ס.

 

אם בשביל לקחת סיבובים - סופר 7. חלוקת משקל סבבה ומחיר זול.

פורסם
זול, כיף וחזק!

 

 

ראלימן

 

זול זה בטוח לא :wink:

 

כל השאר - כמובן... (אני לא מאמין שעדיין לא ראיתי הג'וב האיטלקי בקולנוע...)

 

רוני

 

זול יחסית..

כל הפרויקט יעלה בסביבות ה-50 אלף. ותקבל רכב עם פוטנציאל לעמוד עם אימפרזה. (120 חלקי 600 זה 5. לאימפרזה יש 5.9 קילו לסוס)

 

 

ראלימן

 

ההשוואה שרשמת שווה ל..., היא שווה ל..., אתה יודע בדיוק למה היא שווה ...

אתה שוכח שכשמדברים על מכוניות אז יש את הקטע של להוריד את הכח לגלגלים (ולכביש), במקרה הזה לאימפרזה יש יתרון ענק בקטע של ההנעה הכפולה ובנוסף לזאת יש לאימפרזה מכלולים שנבנו במיוחד להתמודד עם הכמות כח הזו לעומת המיני שהיא לא בנויה להתמודד עם כזו כמות עצומה של כח ...

תעיף מבט קצר ברשימת השיפורים המרשימה של ליאור, רק תשים לב כמה דברים צריך להחליף בשביל לתת לרכב תוספת כח משמעותית ממה שהיה לו בעבר, ולכן 50K ש"ח זה אפילו לא התשלום הראשון בשביל מי שמחפש עבודה יסודית ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
הייתי ביום שישי בהקרנת הבכורה של ה"ג'וב האיטלקי".

שווה כל שקל, סרט עשוי כהלכה, גם אקשן, גם מתח, גם קצת קומי פה ושם.

אני ממליץ בחום רב.

משחק מעולה עם אחלה שחקנים.

 

אני מוריד סרט עם שם זהה אבל עשו אותו בשנת 69

 

מישהו מכיר ?

 

אגב, גם שם יש מיני מטורפת

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
הייתי ביום שישי בהקרנת הבכורה של ה"ג'וב האיטלקי".

שווה כל שקל, סרט עשוי כהלכה, גם אקשן, גם מתח, גם קצת קומי פה ושם.

אני ממליץ בחום רב.

משחק מעולה עם אחלה שחקנים.

 

אני מוריד סרט עם שם זהה אבל עשו אותו בשנת 69

 

מישהו מכיר ?

 

אגב, גם שם יש מיני מטורפת

 

שמוליק

 

זה הסרט המקורי.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 


×
×
  • תוכן חדש...