Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר: איזה אוטו הכי כדאי לשפר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

[code:1:b35e697c83]יזה רכב לשפר?

תלוי במטרה -

אם בשביל לחיצות בקו ישר, אז רק אמריקאית שרירית עצבנית. אני יודע שאימפרזה יודעת להוריד כח לקרקע יותר טוב ושיש לה קיטים מוכנים שמביאים אותה ללהיות טיל. אבל בשביל הנשמה - הייתי לוקח איזה V8 ישנה, עושה לה דיאטה, מוסיף קשת התהפכות ומקשיח את המתלים - ומתחיל לפתוח מגזינים של דראגסטרים אמריקאים. לא חסר קיטים BOLT-ON למנועים האלו שמביאים אותם למאות רבות של כ"ס.

 

אם בשביל לקחת סיבובים - סופר 7. חלוקת משקל סבבה ומחיר זול.[/code:1:b35e697c83]

 

אם כבר מדברים על יש בארץ מכוניות כאלה(אמריקיות) למיכרה ששווה להשקיע בהן?

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זול, כיף וחזק!

 

 

ראלימן

 

זול זה בטוח לא :wink:

 

כל השאר - כמובן... (אני לא מאמין שעדיין לא ראיתי הג'וב האיטלקי בקולנוע...)

 

רוני

 

זול יחסית..

כל הפרויקט יעלה בסביבות ה-50 אלף. ותקבל רכב עם פוטנציאל לעמוד עם אימפרזה. (120 חלקי 600 זה 5. לאימפרזה יש 5.9 קילו לסוס)

 

 

ראלימן

 

ההשוואה שרשמת שווה ל..., היא שווה ל..., אתה יודע בדיוק למה היא שווה ...

אתה שוכח שכשמדברים על מכוניות אז יש את הקטע של להוריד את הכח לגלגלים (ולכביש), במקרה הזה לאימפרזה יש יתרון ענק בקטע של ההנעה הכפולה ובנוסף לזאת יש לאימפרזה מכלולים שנבנו במיוחד להתמודד עם הכמות כח הזו לעומת המיני שהיא לא בנויה להתמודד עם כזו כמות עצומה של כח ...

תעיף מבט קצר ברשימת השיפורים המרשימה של ליאור, רק תשים לב כמה דברים צריך להחליף בשביל לתת לרכב תוספת כח משמעותית ממה שהיה לו בעבר, ולכן 50K ש"ח זה אפילו לא התשלום הראשון בשביל מי שמחפש עבודה יסודית ...

 

וההשוואה שלך? להזכירך - ליאור הכניס לעצמו מנוע של 410 כ"ס!!!

אני מדבר על 120 צנועים ואמיתיים, שהמיני דוקא נועדה לעמוד בקלות ובלי סיפורים.

מיני אטמוספרית עם 120 כ"ס אכן תעלה הרבה רבה מעבר. אבל אני מדבר ברמה יחסית בסיסית. כמובן ששיפוץ, רק השיפוץ לבדו יכול להגיע ל70 בקלות.

 

אני גם לא אמרתי שהרכב יקח בליינד את האימפרזה, להזכירך ציטוט מדויק של דברי:

 

ותקבל רכב עם פוטנציאל לעמוד עם אימפרזה

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
אני מוריד סרט עם שם זהה אבל עשו אותו בשנת 69 מישהו מכיר ?

אגב, גם שם יש מיני מטורפת

שמוליק

זה הסרט המקורי.

זה הסרט המקורי המצויין עם מייקל קיין.

עם מיני מקוריות רצות כמו מטורפות בסמטאות ומדרגות באיטליה.

 

סרט ענק ומומלץ בחום.

פורסם
[code:1:26c9f87f63]יזה רכב לשפר?

תלוי במטרה -

אם בשביל לחיצות בקו ישר, אז רק אמריקאית שרירית עצבנית. אני יודע שאימפרזה יודעת להוריד כח לקרקע יותר טוב ושיש לה קיטים מוכנים שמביאים אותה ללהיות טיל. אבל בשביל הנשמה - הייתי לוקח איזה V8 ישנה, עושה לה דיאטה, מוסיף קשת התהפכות ומקשיח את המתלים - ומתחיל לפתוח מגזינים של דראגסטרים אמריקאים. לא חסר קיטים BOLT-ON למנועים האלו שמביאים אותם למאות רבות של כ"ס.

 

אם בשביל לקחת סיבובים - סופר 7. חלוקת משקל סבבה ומחיר זול.[/code:1:26c9f87f63]

 

אם כבר מדברים על יש בארץ מכוניות כאלה(אמריקיות) למיכרה ששווה להשקיע בהן?

 

למה שלא תבדוק בעצמך ???

פורסם
חברה, הגולף הקופקטית והחיננית היא בסיס לא רע לשיפורים, נכון ???

אם אני לא טועה ראיתי בעבר באתר גולף עם 400 כ"ס בערך...מפלצת...

 

יש הרבה גולפים 400 כ"ס ....

יש אחת של DAHLBACH שמבוססת על ה GTI שיכולה להגיע עד ל 420 בסכום סמלי של משהו כמו 25000 EURO !!

 

אגב למשפר זה יש גולף עם 900 כ"ס .. !!

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

אם כבר מדברים על מיני

יש אחד בכפר סבא שמשפץ רכבים ואז מוכר אותם

יש לו קאמרו מיני וחיפושית קאבריולט בחניה

כולן מכוסות אבל ראיתי אותו לוקח את המיני לסיבוב

נוסעת קלאסה... גם נשמעת

הדבר הכי מגניב באוטו הזה זה הצמיגים מה זה הדבר הזה

הקיצר חוויה לעיניים ולאוזניים

החיים הם כמו מנה פלאפל, איך שלא תשים הטחינה - תמיד ינזל

פורסם

לשפר רכב זאת שאלה כללית מאד כי כל אחד צריך להציב לעצמו מטרה למה הוא רוצה להגיע

כמובן שיש רכבים שיש להם יותר פוטנציאל אימפרזה למשל שיש לה הרבה חברות ותמיכה אדירה מבחינת כוח ורמה של שילדה וכל מה שקשור בשיפורים יש לאוטו הזה, כולל גם שידרוג למרוצי ראלי.

 

לגבי מכוניות אחרות הכל תלוי בך ולאן אתה רוצה להגיע יש מכוניות שיותר קל לשפר ולהשיג אביזרים. ויש מכוניות שזה יותר קשה.

וגם הבסיס זה דבר חשוב למשל 306XSI שזה אוטו עם התנהגות כביש מדהימה אבל בשביל להפוך דבר כזה למושלם צריך לעבוד על המנוע או אפילו להחליף. כמובן שזה רק דוגמא אחד מאלף אופציות שאפשר לעשות ברכבים שונים, תלוי מה היעד זה הכל.

 

למשל אני רוצה 16V :lol:

פורסם
אם כבר מדברים על מיני

יש אחד בכפר סבא שמשפץ רכבים ואז מוכר אותם

יש לו קאמרו מיני וחיפושית קאבריולט בחניה

כולן מכוסות אבל ראיתי אותו לוקח את המיני לסיבוב

נוסעת קלאסה... גם נשמעת

הדבר הכי מגניב באוטו הזה זה הצמיגים מה זה הדבר הזה

הקיצר חוויה לעיניים ולאוזניים

 

אין לו קמארו, יש לו טראנס-אם :)

 

המיני שלו היא אינוצ'נטי מיני קופר, למי שיש את מגאזין אוטו מלפני חודש, יש שם כתבה שכתבתי על הרכב הזה, במדור "רכב קלאסי" והיא באמת מטוס....

 

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
הייתי משפר את אופני ה BMX שנת 1975 בתהליכי שיפוץ מתקדם אם יש שיפורים כאילו בארץ !!!

 

וואלה.....

 

לשים להם גלגלים של GT,צמיגים של GT, פליפסייד עם אופציה לסיבוב הגה של 360, דוושות של ראזו,כידון של מונגוס,סט הילוכים ובלמים של שימאנו.

 

והכל מסתכם אולי באלף שקל.....אלף חמש מאות במקרה גרוע.ופעם זה נראה לי הון תועפות.

 

לא יאמן כמה הצעצועים מתייקרים ככל שאנחנו גדלים.

 

אם היתי יכול לשפר מה שבא לי-ללא ספק זו היתה גולף GTI דור ראשון.

 

להפשיט לה את העכוזיים עד לרמת הבורג,קוילאוברים,כיסאות,ברקסים ומנוע 1800 של גולף GTI חדשה.כבר יש אחת בארץ בצבע לבן.זו שהיתה קודם G60 .נסעתי עליה ביום שבת ופשוט נבהלתי.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

עופר, אני לא חושב שיש בעל ראלי שלא רוצה 16v

אני לא רוצה.

 

הייתי משפר את אופני ה BMX שנת 1975 בתהליכי שיפוץ מתקדם אם יש שיפורים כאילו בארץ !!!

גדול 8)

פורסם

לשפר ?

 

רק רכב עם בסיס טוב .

 

 

לנהג שלא רוצה להשקיע הרבה כסף ולעשות רכב מפלצתי לתאוצות ולסיבובים בהכי פחות כסף ?

 

וזה לא 106 ( ובעלי ה106 יכולים לבכות ולשחק אותה מבינים עד מחר )

 

ה 205 כן ! ( יכולת השתלה של מנועים גדולים וחזקים יותר )

 

ה 309...... אוף , זה הרכב לשיפורים !!!!!

 

 

ב.מ.וו 325 E30 גם פוטנציאל מטומטם....

 

 

כמעט כל פולצוואגן ישנה ( אפשרות להשתלת מנועים גדולים יותר ושלדות מצוינות )

 

ופורדים ( לא השתלות , אלא פוטנציאל של המנועים )

 

 

בכל מקרה זה כבר עניין של טעם וכסף.....

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

אני הייתי רוצה גרמנייה ישנה....

ואני חושב בכיוון של גולף דור ראשון ואאודי 50...

למרות שגם אסקורט דור ראשון מחרמנת אותי בטירוף...

esc013.jpg

teufel11.jpg

Polo-Header-neu.jpg

blmk1.jpg

haters will hate


×
×
  • תוכן חדש...