Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

C4 חדשה - נראה שהלך הגיר האוטומט


wonderd
שימו לב! השרשור הזה בן 6169 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נו בטח הצרפתים והגרמנים מיצרים חרא של מכוניות ....אין בפורום רכבים יפנים שמתקלקלים כי קהל הלקוחות שלהם לא נמצא בפורום.

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

סיימתי לדבר כרגע עם איש שרות במחלקת שירות הלקוחות של לובינסקי, הוא הסביר לי באריכות ובאדיבות שלא מחליפים את כל הגיר בחדש אלא מרוקנים אותו ומרכיבים הכל מחדש, הוא טוען שברמת גן קיימת מעבדה מומחית מטעם היבואן לתיקונים ושיפוצים מסוג זה.

באותה נשימה (כששאלתי מדוע הם לא מכירים את ההידרפלאש) הוא הסביר לי שלא כל מה שהיצרן ממליץ עליו הוא בהכרח טוב או מומלץ בארץ.....לך תבנה מדינה, רק בארץ אפשר לקבל תשובות כאלה.

בכל מקרה הוא הבטיח שהוא שם לכל שאלה או בעיה שתצוץ (ואני בטוח שלא תצוץ הרי זו סיטרואן, והמוסכים כ"כ מקצועיים ולא טועים אף פעם..) הוא נמצא שם.

 

אתה מקבל בחזרה את אותו הגיר רק משופץ או גיר מרכב אחר?

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זהו, בעניין הזה אני מעט מבולבל - (איציק, בתור מישהו מבפנים אולי אתה תאיר את עיניי..) - מנהל העבודה במוסך אמר שמחליפים את החלקים שבתוך הגיר לחדשים, ושהיא תביא את הרכב ביום ראשון ותקבל אותו באותו היום בצהריים, אבל כשאמא שלי התעקשה על גיר חדש אמר לה "את יודעת כמה זמן ייקח התיקון? הרכב יצטרך להיות במוסך לפחות עמה ימים בשביל לשים גיר חדש" - זה לא נשמע לי הגיוני שלהחליף גיר ייקח כמה ימים ולשפץ גיר לוקח יום אחד.

מלבד זאת, הבחור מהשירות אמר שהמעבדה המוסמכת לשיפוץ נמצאת בבני ברק, אז איך הוא יפרק את הגיר, יתקן אותו בבני ברק ויחזיר באותו היום?

בריאות לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתעקש על גיר חדש מצרפת ומהמפעל. ותדרוש מכתב מהחברה שהגיר הוחלף בגיר חדש.

גם תדרוש רכב חילופי לכל אורך הטיפול, אחרת תתבע אותם. אני מתכנן כתבה בידיעות אחרונות אם אתה רוצה לשתף פעולה איתי אשמח. אני מחפש עוד אנשים שהגיר נפל להם בלי סיבה מוצדקת.

 

 

רכב חדש לא אמור להתקלקל כל כך מהר! אם זה היה קורה אחרי 100,000 ק"מ לא הייתה לי בעייה... אבל אחרי 5000 ק"מ הגיר הולך זה ממש חוצפה.

 

אם הם יודעים שבשנת 2006 יש כשל סידרתי בגיר הם היו חייבים לקרוא ל- C4 לבדיקה מדוקדקת במוסכים. ולמנוע סיכון חיים, או שזה לא מעניין אותם? מתהדרים 5 כוביות בבטיחות ומספקים רכבים פגומים ומסוכנים!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה דוגמה ליחס של מוסכי השירות:

התקשרתי היום בכדי לדבר עם מנהל העבודה של המוסך, את המירס הוא ניתק באמצע הצלצול, אמרתי לעצמי "לא נורא זה לא אישי", מה גם שהתקשרתי רבע שעה (כך מסתבר) לאחר סיום שעות העבודה במוסך.

לכן, התקשרתי למוסך עצמו, ענתה לי שם בחורה שהבהירה לי חד משמעית ששעות העבודה הסתיימו, כשאמרתי שאני מבקש לדבר עם מנהל העבודה לקראת יום ראשון שבו אמא שלי אמורה להכניס את הרכב לטיפול, הודיעה לי הנחמדה במילים האלה:

"יום ראשון, תודה" וניתקה את הקו. לא קיצצתי ולא ערכתי את המשפט.

עכשיו ממש בא לי להכניס את הרכב לטיפול אצלם.

בריאות לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

WONDERD

רק בגלל היחס הזה הייתי הולך למקום אחר.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה דוגמה ליחס של מוסכי השירות:

התקשרתי היום בכדי לדבר עם מנהל העבודה של המוסך, את המירס הוא ניתק באמצע הצלצול, אמרתי לעצמי "לא נורא זה לא אישי", מה גם שהתקשרתי רבע שעה (כך מסתבר) לאחר סיום שעות העבודה במוסך.

לכן, התקשרתי למוסך עצמו, ענתה לי שם בחורה שהבהירה לי חד משמעית ששעות העבודה הסתיימו, כשאמרתי שאני מבקש לדבר עם מנהל העבודה לקראת יום ראשון שבו אמא שלי אמורה להכניס את הרכב לטיפול, הודיעה לי הנחמדה במילים האלה:

"יום ראשון, תודה" וניתקה את הקו. לא קיצצתי ולא ערכתי את המשפט.

עכשיו ממש בא לי להכניס את הרכב לטיפול אצלם.

 

אל תתפלא גם אנשי השירות בצ'מפיון בני-ברק נוהגים באותה שיטה יש להם מירס ועוד מאה קווים לשימוש פנימי.

 

לקוח קונה רכב ב-150K ומקבל שירות של אחד שקנה עגבניות בשוק הכרמל.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לADEEB_M ולWONDERD, יש לי בשבילכם חדשות טובות וחדשות רעות:

 

הטובות: הולכים להחליף לכם את הגירים.

 

הרעות: הולכים להצריח את שני הגירים בשני הרכבים שלכם. הגיר של ADEEB_M הולך לWONDERED והגיר של WONDERD הולך לADEEB_M.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו אני רגוע - הגיר שלו יותר חדש משלי...:roll:

 

.....לקוח קונה רכב ב-150K ומקבל שירות של אחד שקנה עגבניות בשוק הכרמל.

לא נכון - אם אני קונה עגבניות בשוק הכרמל המוכר ישמח בד"כ לעזור לי גם אחרי הקנייה.

בריאות לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תרשו לי להרביץ בכם קצת תורה ממקום מושבי בניכר (ואני ממש לא מתכוון לזרות מלח, אלא פשוט לצמצם את הנזק לעם ישראל):

 

במדינה כמו שלנו, שבה לכל יבואן מונופול מוחלט על ייבוא של רכב מתוצרת מוגדרת, וטיפול בו בתקופת האחריות - אין שום מקום ל-trade off בין איכות המוצר לטיב השירות, כי השירות יהיה בכל מקרה מחורבן מבכל מקום אחר (ע"ע מונופול..)

לכן צרכן ישראלי צריך להתמקד ברכישת מוצר עם מופע תקלות נמוך ככל האפשר, כדי לחסוך את השירות הקלוקל לו יזכה בעת תקלה.

 

ובעברית: בישראל קונים רק טויוטה ושות' כדי לחסוך עוגמת נפש אח"כ. לא כי זה כייף - כי זה הרבה פחות כואב..

"עם כל הצער שבדבר"

HFturbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מקשקש, לפי דבריך ניתן להסיק כי יש בעיית שירות גלובאלית ולא מקומית כי הרי טויוטה הוא מוצר מוביל בהרבה מדינות.

 

בעניין השיפוץ גיר, תבדקו את כתב האחריות שלכם רבותיי, לא רשום שהיבואן חייב להחליף לכם מכלולים מושלים חדשים אלא לתקן ולשפץ כאשר זה ניתן. חתמתם על המסמך במעמד הקניה, אז על מה אתם בדיוק בוכים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בדיוק מה שהבחור מעליך טוען - שאין לנו זכות בחירה, אם אנו רוצים סיטרואן - יש רק יבואן אחד ואנו לא יכולים להתווכח איתו על ההסכם, הם פשוט אומרים זה מה יש, או שתקנו או שלא.

אנחנו בנוסף לכך חייבים לטפל אצל היבואן (הבלעדי) כל עוד אנו רוצים לשמור על האחריות. מבחינה הגיונית הוא צודק אבל מה לעשות שהרבה מאיתנו אוהבים צרפתיות.

 

תוסיפו לכך את העובדה שאנחנו עם של כבשים ולא עומדים על זכויותנו כקולקטיב ולכן אנו נדפקים כל פעם מחדש. האשמה היא רק בנו - הצרכנים.

בריאות לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. לא חייבים לרכוש רכבים אצל היבואן, אתה יכול ליבא לעצמך.

2. לא חייבים לטפל במוסך מורשה כדי לשמור על האחריות היצרן.

 

קןלקטיב? אין צורך, מכתב קטן מעורךדין ליבואן עושה פלאים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6169 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...