Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הנה דוגמה ליחס של מוסכי השירות:

התקשרתי היום בכדי לדבר עם מנהל העבודה של המוסך, את המירס הוא ניתק באמצע הצלצול, אמרתי לעצמי "לא נורא זה לא אישי", מה גם שהתקשרתי רבע שעה (כך מסתבר) לאחר סיום שעות העבודה במוסך.

לכן, התקשרתי למוסך עצמו, ענתה לי שם בחורה שהבהירה לי חד משמעית ששעות העבודה הסתיימו

מה שמציק לי בתגובה זו הוא חוסר ההבנה הבסיסי של משמעות שעות עבודה. אחרי שיום עבודה מסתיים אף אחד לא חייב לתת לך מענה. אם זה היה חשוב לך לברר, היית צריך להתקשר יותר מוקדם ככה שאין לך מה להתלהם. מה שכן, הצורה שענו לך לא נאותה (אישית, לא מבין למה צריך בכלל לענות לטלפון אם שעות העבודה הסתיימו).

צריך להבין שנותן שירות לא יכול לשרת לקוח 24 שעות ביממה (ברוב המקומות והחברה תלוי בסוג).

תשאל את עצמך אם אתה היית רוצה שמישהו יתקשר אליך למקום העבודה בדיוק כשסיימת לעבוד ואתה עומד ללכת הביתה למשפחה ?

 

*אני עוקב אחרי השרשור הנ"ל היות והוא מעניין אותי ותומך בך ב-100% בעניין הגיר אבל התגובה הנ"ל לא לעניין.

ליאור

Veni Vidi Vici

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עם כל הכבוד, התגובה הנ"ל היא בהחלט לעניין, כי אם הגברת עונה אחרי שעות העבודה, אז אני לא מצפה שהיא תעביר אותי (למרות שאני יכול לנסות להתעקש) אל האדם המתאים, אבל אני כן מצפה מעבר לכל עניין אחר שהיא תענה בצורה אדיבה ולא תנתק לי את השיחה.

בזמן שחייגתי אליהם לא ידעתי שהם סיימו לעבוד אלא רק אחרי שהיא אמרה לי.

אם אתה לא חושב שזו בעיה של נותני השירות אז אולי אתה לא יודע לתת שירות או שאתה צריך קורס ריענון קטן.

אני בעצמי נותן שירות להרבה אנשים ובחיים לא חלמתי לנתק את הטלפון למרות שאני מקבל לעתים שיחות גם ב 8 בערב.

בריאות לכולם!

פורסם

wonderd -- אתה צריך לדבר עם מחלקת שירות של לובינסקי ולא עם מנהל עבודה במוסך. אני יספק לך שמות האנשים שצריך לפנות להם. תקלה בגיר זאת תקלה חמורה אני לא יודע איך הם נותנים לכם להמשיך לנסוע ברכב זה.

 

נכון שיש משהוא שנקרא כתב האחריות. אבל יש גם הגיון, רכב חדש שעוצר באמצע הכביש ומסכן את בעליו, מסיבה ידועה ליבואן, זה פשוט פשע.

 

היבואן לא טרח לעשות RECALL לדגם זה על אף מקרים רבים שהגיר נכשל.

 

עשיתי סקר קטן והתקשרתי לכמה מוסכים של לובינסקי, ואמרתי להם שהרכב עצר ומנורת הגיר נדלקה, אף איש שירות לא היה מופתע מזה. ואפילו קיבלתי תשובות כמו "זאת בעייה ידועה...".

 

מנהל שירות הצפון של לובינסקי לעומת זאת טוען "אני מנהל השירות ולא מכיר בעייה כזאת".

 

בקיצור הכל מסריח. וגם שסיפרתי לו שהרכב עצר באמצע הכביש, ואישתי בהריון התקשרה אליי בוכה, אז הוא ענה לי:

"אתה יודע שהכביש מלא סכנות...".

 

עם כל הכבוד הכביש מלא סכנות ולכן קניתי רכב עם 5 כוכבים וחדש בניילון, והרכב לא אמור להוסיף לסיכונים הרבים!!!

פורסם

אם אתה לא חושב שזו בעיה של נותני השירות אז אולי אתה לא יודע לתת שירות או שאתה צריך קורס ריענון קטן.

אני בעצמי נותן שירות להרבה אנשים ובחיים לא חלמתי לנתק את הטלפון למרות שאני מקבל לעתים שיחות גם ב 8 בערב.

גם אני נותן שירות. שים לב שבשום מקום לא ציינתי שזה צודק שניתקו לך. אתה בעצמך כתבת שהסבירו לך ששעות העבודה הסתיימו אבל כמו תמיד זה לא מעניין אף אחד...

Veni Vidi Vici

פורסם

אז לסיכום העניין הזה, אני שוב מציין שהתלונה שלי כלפיהם הפעם היא שניתקו לי את הטלפון ולא שלא העבירו אותי למנהל העבודה.

בריאות לכולם!

פורסם

היבואן הזה הוא בושה לחברה.

פשוט ככה.

הם חוסכים על חשבון הלקוח - למרות שקנה רכב חדש

הם מלאים קומבינות

הם מתייחסים ללקוח גרוע

הם מתנערים מתקלות שלפעמים נגרמים אצלהם כמו איזה מוסך חצר

העיקר שתלך ,זה הכי חשוב. שילמתה - עכשיו תלך.

השרות של היבואן הזה. תמיד הם מפתיעים מחדש.

אני לא מבין, למה רכב שעשה 5000 קילומטר (המנוע עדין בהרצה מבחינתי, עד טיפול 15K) במקום שהיבואן יגיד סליחה, אנחנו נחליף מיד מחדש - ישמר לעצמו לקוח, ירוויח שם באמינות - עושה ההפך לגמרי, מלכלך רכב חדש ומשפץ גיר.

הדבר ההגיוני שהם היו צריכים לעשות, זה להוריד גיר ( בעדינות, כדי שלא לפגוע בצמות\אלקטרוניקה -זה רכב חדש.) ולשים גיר חדש. נקודה. מניילון.

בנוסף - עוד משהו שאני לא מבין, ה C4 החדשות הללו- אין עליהם RECALL לנושא הזה? תתאגדו - ותשלחו מייל לצרפת + שיחת טלפון. לא יתכן שרכב עם 5000 אלף קילומטר יאבד גיר ככה.

אני עם רכב שעשה 300K התקשרתי לצרפתים, ועשיתי להם שמות על משאבת סולר שכשלה ביחד עם יחידת המשבת פחות התלוננתי על המשאבה , אלא יותר על השרות הגרוע במוסך. כמובן שקיבלתי מענה אדיב, ושיחת טלפון בהולה מלובינסקי, למה התקשרתי, ובשביל מה, ועכשיו הם מנדנדים להם, ולא היתי צריך להגיע אליהם בכלל עכשיו יעשו בעיות למוסך שטיפל באוטו (ואכן הם חטפו צעקות)

אני ממליץ לך לפנות ליצרן.

אנסה להשיג לך את הטלפון אם לא תוכל

ממה שאני זוכר מצאתי את זה בגוגל

וגם שלחתי מייל

CITROEN AUTOMOBILES FRANCE

תנסה לאתר את זה.

פורסם

ביקשתי מישהו שיכול לדבר אנגלית

לטלפון ענו ככה נדמה לי:

CITROEN AUTOMOBILES ואחרי איזה איזה משפט של 50 שניות בצרפתית

ומייד עברנו לדבר לאחר בקשתי עם מישהו שיכול לדבר אנגלית בצורה קלוקלת. אבל היתה הבנה הדדית.

פורסם

omri75 תודה על האינפורמציה, וכל הכבוד לך.

wonderd תעשה את זה, אני גם ישלח להם מכתבים בקרוב.

אל תקבל חוץ מגיר חדש.

פורסם

אתמול קיבלתי את ה- C4 שלי עם הגיר החדש. לפי טענתם מדובר בגיר חדש מצרפת ולא משופץ.

הגיר אמור להיות מהסדרה החדשה.

 

מה כדאי לבדוק?

פורסם

גם הרכב שלנו יצא מהמוסך - איך נבדוק שלא הצריחו בין הגירים שלנו..?

הרכב תקין ואין בעיות. למרות זאת קיבלתי היום טלפון מלובינסקי שאמרו שהם יבדקו את תלונתי (שלחתי מייל אליהם ואל החברה בצרפת עם התלונה שלי) לעומק.

נראה מה זה אומר.

בריאות לכולם!

פורסם

כבר ידוע לי ש- 5 אנשים עם C4 החליפו להם גיר בזמן האחרון.

אני ביקשתי מכתב מהחברה חתום שהגיר חדש מצרפת. והלכתי וראיתי שהגיר חדש בקופסה עם מדבקות.

זה אומר שזה חדש? :) לא יודע.


×
×
  • תוכן חדש...