Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7020 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
וברצינות, עוד אופציה היא שאנדרה סיטרואן היה חבר ב"אחוות הבונים החופשיים" (Freemasons), והסמל של סיטרואן הוא חיקוי המובן מסויים של סמל "הבונים החופשיים"

 

אוי, רק לא זה.

 

עוד פעם מאסונים אשמים? :lol:

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

סמלי מאזדה או Toyo Kogyo: הסמל הראשון היה mazda1934cv2.gif (1934, החברה משנה את שמה באופן רשמי ל-MAZDA) , הסמל שונה ב-1936 לסמל הדומה מאוד לסמל של העיר הירושמה לאות הזדהות: mazda1936js4.gif.

 

הסמל שונה עוד הפעם ב-1959: mazda1959wg0.gif

 

ב-1975 החברה החלה להשתמש בלוגו הבא והמוכר לנו יותר: mazda1975et3.gif

ב-1991 החברה מאמצת לעצמה סמל חדש: mazda1991lt6.gif

1998, החברה משנה את סמל לאות M "מעופפת" שכיום אנו רואים על דגמי החברה.

פורסם

אוקי הסמל של סקודה הוא פרופיל של אינדיאני אבל זה ממש לא דומה זה דומה

לתרנגול עם חץ תקוע מלמטה...מישהו יכול להביא הסבר מפורט לגבי הסמל?

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם
, הסמל שונה ב-1936 לסמל הדומה מאוד לסמל של העיר הירושמה לאות הזדהות: mazda1936js4.gif.

 

משהו פה נשמע לי תמוה. פצצת האטום המפורסמת הונחתה על העיר הירושימה רק בשנת 1945. אז למה שמאזדה תשנה את סמלה לסמל הירושימה בשנת 36, לאות הזדהות? הזדהות עם מה? ראשי מאזדה ראו את הנולד או משהו בסגנון?:|

פורסם
משהו פה נשמע לי תמוה. פצצת האטום המפורסמת הונחתה על העיר הירושימה רק בשנת 1945. אז למה שמאזדה תשנה את סמלה לסמל הירושימה בשנת 36, לאות הזדהות? הזדהות עם מה? ראשי מאזדה ראו את הנולד או משהו בסגנון?:|

 

לא אולי המפעל שלהם היה בהירושימה?

בערך כמו פולקסוואגן ווולפסבורג (למרות שקודם היה מפעל ואז עיר)

פורסם

עדיין לא נשמע הגיוני, ממתי חברות מכוניות שמות סמל לפי הסמל של העיר שבה המפעל?

וגם אז, זה לא היה לאות "הזדהות".

מה שכן, אני יודע שבהירושימה יש מפעל של מאזדה. כנראה זה קשור איכשהו..

פורסם
משהו פה נשמע לי תמוה

 

חברת מאזדה או בשמה ההתחלתי; toyo cork kogyo, החלה את דרכה בעיר הירושימה וצמחה עם עיר ניתן לאומר כמעט כגוף אחד, ועד היום נמצאת בהירושימה (מאזדה-יפן).

 

אין פה שום דבר תמוה, בשביל להבין את הזדהות הזו, צריך לחשוב כמו יפני ו/או לקבל חינוך יפני (מסורתי) בשביל להבין.

 

בברכה,

גיורא.

פורסם
חברת מאזדה או בשמה ההתחלתי; toyo cork kogyo, החלה את דרכה בעיר הירושימה וצמחה עם עיר ניתן לאומר כמעט כגוף אחד, ועד היום נמצאת בהירושימה (מאזדה-יפן).

 

אין פה שום דבר תמוה, בשביל להבין את הזדהות הזו, צריך לחשוב כמו יפני ו/או לקבל חינוך יפני (מסורתי) בשביל להבין.

 

בברכה,

גיורא.

 

לא יכלת להסביר את זה טוב יותר!

פורסם
עדיין לא נשמע הגיוני, ממתי חברות מכוניות שמות סמל לפי הסמל של העיר שבה המפעל?

וגם אז, זה לא היה לאות "הזדהות".

 

 

יפנים.... לך תבין אותם :lol:

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

גיורא - תודה על ההסבר.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
Sabra_embleem.jpg

הסמל של האוטוקארס סברה (אחותה הספורטיבית של הסוסיתא) עשוי מסברס הכולל ארבע צורות אובליות: שתי הצורות האובליות האנכיות במרכז מציגות מערכת יחסים של נאמנות הדדית בין הלקוח לסוסיתא. אותן צורות אובליות מרכיבות את האות "ט" ל-"טרנטע אבל לפניך". החלל שברקע רומז על התפשטות עולמית לטכנולוגיה של סוסיתא ופוטנציאל בלתי מוגבל לעתיד.

הנה. אפילו לסמל של סברה אפשר להשתיל חזון פלצני כמו ביפן.

הרגת אותי מצחוק

תאמין לי אם היה להם אנשי שיווק כמוך עד היום היו מוכרים סוסיתא

פורסם

תוספת קטנה על הסמל של מאזדה,

בשנת 1991 הסמל שונה ל:

100px-Mazda2.gif

העיגול מייצג את השמש והמעויין מייצג להבה, הסמל מייצג תשוקה יוקדת (תרגום חופשי).

בשנת 1992 הסמל שונה ל:

100px-Mazda3.jpg

כדי להימנע מהדימיון לסמל של רנו.

 

הסמל החדש של מאזדה בצורת האות M מייצג את החזוןשל החברה הנישא על גבי כנפיים.

 

 

בקשר לבחור ששאל ממתי חברות שמות סמל של עיר כדי להראות הזדהות עם העיר שלהם, אז זה לא חדש גם פולקסוואגן עושים את זה לפעמים.

Its never a waste of time to be wasted all the time


×
×
  • תוכן חדש...