Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קצת תמונות של איטום


alpine
שימו לב! השרשור הזה בן 6203 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני לא רוצה להיות זה שיהרוס את החגיגה.

 

אבל מה הקטע לבוא ולעלות פה תמונות של דלתות אטומות:)?

 

בכל אופן, למי שלא מכיר, יוסי AKA אלפיין AKA קלאס-A, הוא אחד המתקינים המקצועיים בארץ, אל תטעו, זה לא סתם נראה טוב זו עבודה מקצועית.

 

יוסי, אולי תעלה לפה את התמונות של מה שיוצא מכל הפרוייקט הזה בסוף?, זה כמו לעלות לפה תמונות של יריעות פיבר ודלי פוליאסטר לידם מבלי להראות מה יצא בסוף:).

 

 

חג שמח לכולם,

 

ניר

 

אגב, ניחא נעדרת מהפורום אבל רבע'ק, איפה אתה ואיפה המפגשים!----> תגיע.

under construction..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העלתי לכאן רק תמונות של איטום,זה מה שהבחור בחר לעשות לא נעשו ברכב הנ"ל בניות, אני דווקא חושב שיש טעם בהעלאת התמונות כי לא מעט פעמים אני נתקל באנשים שאומרים לי שעשו להם "איטום" וכשאני מפרק את הדלת אני רואה "שהניחו" להם יריעות פשוט להניח על הצמות חשמל על כל מיני מכלולים ותאמין לי ראיתי מספיק דברים ביזרים.

 

 

 

 

נ"ב:מבטיח להגיע לאחד המפגשים הקרובים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ינסה לבדוק עם הבחור שהביא את החומר ולהביא לכם תשובות מדויקות יותר. זאת פעם ראשונה שאני עובד עם חומר כזה. החומר עושה רושם שהוא ברמה טובה מאוד(לא נופל מהאקסטרים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יורשה לי להכניס כאן הערה קטנה, ביום שבת במפגש הגיע בחור עם אופל (קאדט?) לבנה ששם חומר "יענו-אקסטרים" בכל הרכב.

החומר עלה גרושים ועושה סוג של השתקה, אך בכלל לא דומה להשתקה שמתקבלת מהשימוש באקסטרים. החומר הרבה יותר קל ודק מהאקסטרים. אני מניח ששתיים-שלוש שכבות יתקרבו להשתקה שמתקבלת משכבה אחת של דיינמאט אקסטרים.

 

בכל מקרה, וזה הביג-אישיו כאן, לא בטוח כמה זמן החומר הזה יחזיק מעמד בתוך הרכב. יכול להיות חודש, שנה או 10 שנים. אף אחד לא מבטיח שהחומר ישאר דבוק לנצחי נצחים. אני חוזר על המלצתי להתקין מוצרים כאלה בזהירות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה היה דייהו רייסר ואכן הבחור השתמש חומר הנ"ל.

אצלו אגב החומר לא נזל אחרי חודש כמו אצלך איתמר.

נכון צריך לפחות 3 שכבות כדי להגיע לרמה של הדיינמאט אבל זה עדיין יותר זול ויותר משתלם.

 

הבעיה היחידה זה שזה מגיע רק בגליל של 20 מטר..

אני אשמח לקנות עם מישהו גליל כזה אגב.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האקסטרים לא נזל, הוא הפך לרך יותר.

אין שום בעייה עם החומר הזה, פשוט התקנתי אותו על הגומיות והוא נדבק אליהן, זה הכל. מכל העשרות ק"ג של דיינמאט אצלי ברכב לא מצאתי איזושהי בעייה עד היום.

אני בטוח שגם עם הזפת וואטאבר הנ"ל זה גם קורה. זאת תכונה של החומרים (טמפ' עולה -> החומר רך יותר).

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עבודה יפה ונקיה.

השאלה היחידה שלי האם פירוק הדלת ככה לא יכול לגרום לפגיעה בבטיחות?

נראה לי מסוכן מדיי לעשות את זה ללא מוסך שמתעסק בזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עבודה יפה מאוד, מעניים מזה החומר הזה וכמה הוא עולה.

מי יתן וגם אני אצליח לאטום בכזאת מקצועיות.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"עבודה יפה ונקיה.

השאלה היחידה שלי האם פירוק הדלת ככה לא יכול לגרום לפגיעה בבטיחות?

נראה לי מסוכן מדיי לעשות את זה ללא מוסך שמתעסק בזה."

 

 

הבן אדם בסך הכל פירק את החלק פח הפנימי, מה לא בטיחותי?

לא צריך לעשות במוסך כזה דבר (מוסך, איזה ילד בן 16 שיפתח את הדלת, או מורשה שיקח על 7 ברגים 1200 שקל)

 

הקורה האלכסונית היא זאת שאחראית על הבטיחות, אטימה ללא דופי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה לעשות אטימה בדלת

אבל ברכב שלי זה בעייתי אימפרזה 98

מישהו יכול לתת לי עצות

היום פתחתי אותה והגישה לחלק הפנימי קצת קשה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שהגישה לחלק הפנימי קשה זה נורמלי לחלוטין, ב99% מהמכוניות אין גישה נוחה לפנים הדלת, המיבנה של הדלת שראיתה פה בתמונות הוא לא רגיל, ככה שאים אתה רוצה לאטום כמו שצריך את הדלתות תיצתרך להזיע לא מעט.

SUZUKI Ignis Sport

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

אלפיין, עם אפשר בבקשה הסבר מפורט איך מפרקים בדיוק את החלק הפריק, כולל את החלון? האם צריך להוציא את החלון מהדלת? וגם את השלבים של החזרת כל הפריטים למקום (שלא ישאר לי ברגים מיותרים :)).

פשוט אני לפני ביצוע איטום בדלתות של הפולו שלי שנת 2006, ולפי התמונות אני רואה שהדלת של האיביזה מאוד מאוד דומה לדלת של פולו חדשה.

 

תודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אטימת הדלתות נראת טובה מאוד ואיכותית

כל הכבוד על העבודה

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6203 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...