Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם...

נחמד לראות שהפורום קיים כמעט עשור!וכל פעם שאני מדפדף פה אני נתקל בתשובות עיניניות והמלצות על בעלי מקצוע....

אז שאלה קטנה למי שיודע....

סופר לאנסר 94 אוטומטית(למרות זה לא קשור),מנוע שעבר 14100 ק"מ וגיר מקוריים,ישנה תופעה כל כמה חודשים של התחחמות המנוע,לאחר שאני ממלא (כמה ליטרים טובים של מים)נדמה שהבעיה נפסקת ,ואם אני ממשיך פעם בשבוע למלא מים-אני שם לב שהאוטו יכול להכיל כמעט ליטר נוסף של מים מחדש....

האים תיתכן בעיה במנוע....?האים קשור לראדיאטור.....,משאבת מים?

ייצויין שהרכב צורך 1 ל -8 ליטר בעיר + -

הרכב צורך 1 ל-11 ליטר בין עירוני

עוד אגיד שהרכב עבר ניקוי מזרקים+פילטר אוויר+פלאגים במוסך מרכזי לפני כחודשיים,טיפול 15000 לפני כשנה(לאחר 7 אלף ק"מ)ואמור לעבור 7.5 בעוד כ-3 חודשים

לפעמים נראה שצריך מעט לאמץ המנוע כדי להפיק ממנו המירב-הכוונה שכאילו הוא מעט חנוק בתחילה(עד 2.5 טור...)

מה דעתכם...

אודה לכל מי שייתן חוות דעתו...

תודה ושבת שלום

"מיצובישי סופר לאנסר=מטחנת דלק מאולפת":oops:

"מיצובישי סופר לאנסר אוטומט=יחס של 1 לתן לי עוד דלק":twisted:

פורסם

קצת חיפוש (ממש לא הרבה) היה פותר אותך מלכתוב את ההודעה.

נזילה במערכת, או אטם ראש מנוע פרוץ.

תעשה חיפוש על שני הנושאים, תמצא הרבה מאוד מידע.

 

אה, תוספת : עד 2.5K סל"ד המנוע לא מתעורר לחיים בכלל. זה לא "לאמץ אותו", זה "להעיר אותו משינה עמוקה".

פורסם

תודה רבה!

אטם ראש הכוונה ראש מנוע???

אני מקווה שלא...אני מתחיל לחפש......):

"מיצובישי סופר לאנסר=מטחנת דלק מאולפת":oops:

"מיצובישי סופר לאנסר אוטומט=יחס של 1 לתן לי עוד דלק":twisted:

×
×
  • תוכן חדש...