אהלן.....מה שלומך?
קודם כל נתחיל בזה שאני בעלים(די גאים) של לא אחת אלא שתי!!! מכוניות מסוג מיצובישי סופר לאנסר אוטומטיות,
אני מוכרח להגיד שהן ביכלל לא שותות דלק...(תלוי כמובן בנהיגה שלך....)סה"כ יש להם כפתור "חסכני"
שנימצא ע"י הגיר,
המכוניות(GLXI)שאת האחרונה קניתי לפני שבועיים בקירוב מפנקות במזגן מצויין,הגה כוח -4 חלונות חשמל וחזקות (112 כ"ס),בקטגוריה שלהן רק הסיוויק והקורולות חזקות ממנה-אך גם כבדות להפליא ממנה....,
סה"כ-אוטו יפני-אמין(הכל יחסי,)חזק,כל התוספות האפשריות לשנתון(93-4)ובקשר לצריכת דלק-סבירה בהחלט,9 -10 ק"מ לליטר בעיר,13-14 ק"מ לליטר מחוץ לעיר.
שלא תחשוב שהרכב אינו רואה מוסך כלל,אך בגבול הסביר,אם יטופל אז תהנה מרכב טוב,
אני חושב שלמחיר שלהן-20 אלף 93 ידני עד ל-24500 94 אוטומטית הן בהחלט שוות לתמורה,מה גם שלא בעיה למצוא אותן שמורות בשל כך שקנו אותן מישפחות ,
אז אם יש לך שאלות......שאל,מקווה שעזרתי