Jump to content

אלי כהן

  • הודעות

    9
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אלי כהן

  1. תודה רבה! אטם ראש הכוונה ראש מנוע??? אני מקווה שלא...אני מתחיל לחפש......):
  2. שלום לכולם... נחמד לראות שהפורום קיים כמעט עשור!וכל פעם שאני מדפדף פה אני נתקל בתשובות עיניניות והמלצות על בעלי מקצוע.... אז שאלה קטנה למי שיודע.... סופר לאנסר 94 אוטומטית(למרות זה לא קשור),מנוע שעבר 14100 ק"מ וגיר מקוריים,ישנה תופעה כל כמה חודשים של התחחמות המנוע,לאחר שאני ממלא (כמה ליטרים טובים של מים)נדמה שהבעיה נפסקת ,ואם אני ממשיך פעם בשבוע למלא מים-אני שם לב שהאוטו יכול להכיל כמעט ליטר נוסף של מים מחדש.... האים תיתכן בעיה במנוע....?האים קשור לראדיאטור.....,משאבת מים? ייצויין שהרכב צורך 1 ל -8 ליטר בעיר + - הרכב צורך 1 ל-11 ליטר בין עירוני עוד אגיד שהרכב עבר ניקוי מזרקים+פילטר אוויר+פלאגים במוסך מרכזי לפני כחודשיים,טיפול 15000 לפני כשנה(לאחר 7 אלף ק"מ)ואמור לעבור 7.5 בעוד כ-3 חודשים לפעמים נראה שצריך מעט לאמץ המנוע כדי להפיק ממנו המירב-הכוונה שכאילו הוא מעט חנוק בתחילה(עד 2.5 טור...) מה דעתכם... אודה לכל מי שייתן חוות דעתו... תודה ושבת שלום
  3. לפי מה שאתם מציעים כדאי לקחת מונית...חישוב מהיר אומר שאים אסמוך על נהג המונית שיגיע כל יום בבוקר בלי לאחר וייקח לי 16 ש"ח הלוך ו20 ש"ח חזור הרי 36 ש"ח ביום אפילו הסופר שלי לא אוכלת... אני מניח שעדיף לשלם שקל לליטר ולא 2 שקל לקלימוטר לנהג מונית.. אולי העניין של המנוע הקר צודק.....קשה לי לבדוק את זה האמת כי את שאר הנסיעות אעשה במטחנה השניה.... ושלא תיטעו אחלה אותו שבעולם חזק מאוד נוח מפנק מזגן חייתי חלונות חשמל הכל סבבה... רק צריכת דלק ונטייה לאהבת מוסכים מורשים בעיקר.... אני צריך לצאת עם בת של מוסכניק..... ככה ניראה לי
  4. על מונית לא חשבתי......נסו להתווכח עם נהגי מונית ב-7 בבוקר-בתקווה שאכן אמצר מונית פנוייה!! ואני חושב-עדיין מנוע קר.....1 ל-6 ק"מ זה נורמאלי??
  5. כמו שבאמת אמר צביקה ...האוטו הינו בעל הזרקה.... הרכה נוסע מצויין ללא גימגומים-אין אכילות שמן או בעייות סחיבה כלל-להפך... בנוסף אני תמיד נוסע על מצב אקו(ליד הגיר).... צביקה תשאיר לי כתובת של המכון שלך.....?וכמובן טלפון\שעות פעילות http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959
  6. שלום לכולם....נעים לחזור לפורומים בו יש אנשים כ"כ מקצוענים!! טוב הסיפור הוא כזה...יש לי סופרלאנסר 94 בעלת 136000 ק"מ שמורה ומטופלת אצל מורשה, האוטו אצלי שנתיים ובתחילה עמדת הצריכה על ליטר ל-8 ק"מ לערך בעיר ובחוץ ל-12 ק"מ... העניין הוא כזה שבחלוף שנה וקצת החלה צריכת הדלק לעלות בהיסטריה...והרכב צורך נכון להיום 1 ליטר ל-6 ק"מ(שישה קילומטר!!!),יש לציין שאני נוסע משהו כמו 450 קילומטר לחודש מפני שמקום העבודה שלי הוא 5 קילומטר מהבית,האוטו מטופל ושמור,אני נוסע הכי עדיין בעולם(ללא קיקים)-אבל אוהב לנסוע עם מזגן(-50 אחוז מהזמן).הרכב הינו אוטומט....ושמתי תוסף דלק יקר שלא הועיל בכלום. הכי חשוב להוסיף-יש לי סופר לאנסר נוספת בבית עם 210000 ק"מ ושנת 93 שלוקחת 1 ליטר ל-10 קילומטר משולב....,עוד אגיד שהבדיקות שעשיתי כדי לגלות הצריכה היו במשך מספר חודשים של תידלוק עד מלוא המיכל וכמו כן איפוס המונה-הצריכה קבועה וגבוהה...מה לעשות?????? תודב מראש-מחכה לפניות שלכם בקוצר רוח! http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959
  7. אהלן.....מה שלומך? קודם כל נתחיל בזה שאני בעלים(די גאים) של לא אחת אלא שתי!!! מכוניות מסוג מיצובישי סופר לאנסר אוטומטיות, אני מוכרח להגיד שהן ביכלל לא שותות דלק...(תלוי כמובן בנהיגה שלך....)סה"כ יש להם כפתור "חסכני" שנימצא ע"י הגיר, המכוניות(GLXI)שאת האחרונה קניתי לפני שבועיים בקירוב מפנקות במזגן מצויין,הגה כוח -4 חלונות חשמל וחזקות (112 כ"ס),בקטגוריה שלהן רק הסיוויק והקורולות חזקות ממנה-אך גם כבדות להפליא ממנה...., סה"כ-אוטו יפני-אמין(הכל יחסי,)חזק,כל התוספות האפשריות לשנתון(93-4)ובקשר לצריכת דלק-סבירה בהחלט,9 -10 ק"מ לליטר בעיר,13-14 ק"מ לליטר מחוץ לעיר. שלא תחשוב שהרכב אינו רואה מוסך כלל,אך בגבול הסביר,אם יטופל אז תהנה מרכב טוב, אני חושב שלמחיר שלהן-20 אלף 93 ידני עד ל-24500 94 אוטומטית הן בהחלט שוות לתמורה,מה גם שלא בעיה למצוא אותן שמורות בשל כך שקנו אותן מישפחות , אז אם יש לך שאלות......שאל,מקווה שעזרתי
  8. הונדה סיווייק קופה שנת 96 60000 ק"מ יד ראשונה!!!!! כתוצאה מאיבוד מקום עבודה! רמת ביאוס -1000000000000000000000!! אין יום שעובר ואני לא חושב עליה!!
  9. האמת היא מההיצע שמציעים לכם,הייתי ממליץ בחום על הסיוויק -גם מבחינת כוח היא החזקה ביותר-גם מבחינת היופי-לדעתי היפה ביותר כאשר מבחינת אמינות היא והטויוטה במקום הראשון אך מניסיון אישי הסיוויק מהנה יותר לנהיגה-ומאובזרת בצורה טובה-אך המלצה קטנה במידה ויש בשוק דגם חדש (04)אך בצורה הישנה יותר ולא החדשה חסרת התחת (אני לא בטוח)אז היא עדיפה-אבל גם אם לא... בכל פנים מקווה שעזרתי...
×
×
  • תוכן חדש...