Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dB3 dB6 dB12 מה לבחור?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7028 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במגבר שלי נתקלתי במתג BASS EQ וTREBEL EQ ובשניהם הבוררים הם בדיצבלים 3, 6 ו12.

מה לבחור? ומה זה אומר?

יש לי מקדימה פולס, ומאחורה סאב של JENSEN.

:-) just smile
פורסם

מה שזה אומר זה כמה אתה מגביר את האותות הגבוהים והנמוכים ביציאות של המגבר.

הבחירה תלויה באיזה מגבר יש לך, מה ההספק שלו, ואיך אתה מעדיף לשמוע מוזיקה, ז"א בהתאם לאוזן שלך.

מתחדשת*

פורסם

בטח יענו על זה כבר עד שיפרסמו את ההודעה שלי(!) אבל ננסה.

 

3db זה היי \לו פס פילטר שמעביר יותר תדרים מה6 ככל שהסדר יותר גבוה תדר המטרה עובר יותר נקי

פורסם
בטח יענו על זה כבר עד שיפרסמו את ההודעה שלי(!) אבל ננסה.

 

3db זה היי \לו פס פילטר שמעביר יותר תדרים מה6 ככל שהסדר יותר גבוה תדר המטרה עובר יותר נקי

לא ממש הבנתי. אני חותך את הסאב בסביבות ה50 הרצ , כמה אני צריך לשים דציבל?

:-) just smile
פורסם
בטח יענו על זה כבר עד שיפרסמו את ההודעה שלי(!) אבל ננסה.

 

3db זה היי \לו פס פילטר שמעביר יותר תדרים מה6 ככל שהסדר יותר גבוה תדר המטרה עובר יותר נקי

 

מה קשור מחט לתחת?

 

יש למגבר יכולת לתת בוסט (לא ידוע של איזה תדר, אין מידע על המגבר) זה מיועד יותר כאשר הערוץ מחובר לסאב.

אז אתה יכול לתת בוסט או של 3DB /6DB / 12DB.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

יש למגבר יכולת לתת בוסט (לא ידוע של איזה תדר, אין מידע על המגבר) זה מיועד יותר כאשר הערוץ מחובר לסאב.

אז אתה יכול לתת בוסט או של 3DB /6DB / 12DB.

 

אוקיי ומה זה בוסט מה הוא נותן לי?

ומה עדיף? המגבר זה סתם סיני הV15 אין לי בעצמי מידע עלייו.

:-) just smile
פורסם

תתחיל לקרוא בפורום. ולהריץ חיפושים. וללמוד.

אני לא הולך לתת כל הזמן את אותן התשובות!

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
תתחיל לקרוא בפורום. ולהריץ חיפושים. וללמוד.

אני לא הולך לתת כל הזמן את אותן התשובות!

 

תכלס אני ממש לא מבין את הגישה הזו. אם ככה, אף אחד לא ישאל שאלות כי ככל הנראה כבר שאלו שאלה כזו פעם(עם כל הכבוד רוב השאלות פה חוזרות על עצמם כל הזמן, וזה טבעי). אז מה עיניין הפורום?

 

נריץ חיפוש בגוגל, נקרא וכל אחד ימצא תתשובות לעצמו.

 

אני אומר, לדעתי- לא בא לך לענות אל תענה, אבל אין צורך להשתלח בבן אדם

HU: PRS

FRONT: Morel hybrid 5

SUB: Focal 27A

AMP: Bazooka EL460

פורסם

תשובה.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=74565

 

ותחשבו על זה לפני שאתם שואלים שאלה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7028 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...