Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה צריך מונו לסאבים האלה. או מגבר 2 ערוצים שיספק לך 100 לערוץ או 150 לערוץ, כדי שהסאבים יעבדו טוב. כמובן שיש להתאים בדרישות של הסאב לעבוד ב-1\2\4 אוהם (לא יודע מה ההתנגדות של הקיקר ואם הוא בעל 2 סלילים (לא נראה לי)).

 

גיא.

 

הc12 הוא בעל סליל אחד ,עובד ב4 אוהם.מונו של 300 rms בהחלט יעשה עבודה מצוינת.

פורסם

שמעתי את שתי הסאבים עובדים בחנות ובכל זאת לקחתי את הלנזר1600 לפי דעתי אותה איכות אבל הרבה יותר חזק ומרגישים גם שהוא בהרבה יותר חזק!

אבל בכל אופן זה גם יהיה תלוי במגבר שלך צריך מגבר חזק בשביל להרגיש טוב את הסאבים האלה.

bmw-530i 3.0L

פורסם

מנסיון:

רוצה סאב שעושה רק בום בום וצריך מגבר חזק כדי לזוז : קח קיקר.

רוצה סאב של חברה שהיא :nono: במוצרים המוכים שלה קח לאנזר.

 

רוצה סאב שגם נותן באס, גם מוזיקלי, וממש אבל ממש לא צריך מגבר חזק כדי לזוז ?

SX 12 של PHASE .

במקרה הסאב הכי טוב באירופה כמה שנים עד 200 יורו.

 

ותחשבו על זה(ז'וז'ו לפני שהלך להכתיר את נינט כמלכת הכלום ושום דבר).

פורסם
מנסיון:

רוצה סאב שעושה רק בום בום וצריך מגבר חזק כדי לזוז : קח קיקר.

רוצה סאב של חברה שהיא :nono: במוצרים המוכים שלה קח לאנזר.

 

רוצה סאב שגם נותן באס, גם מוזיקלי, וממש אבל ממש לא צריך מגבר חזק כדי לזוז ?

SX 12 של PHASE .

במקרה הסאב הכי טוב באירופה כמה שנים עד 200 יורו.

 

ותחשבו על זה(ז'וז'ו לפני שהלך להכתיר את נינט כמלכת הכלום ושום דבר).

 

רוצה סאב שיעשה בום בום חזק .

 

הקיקר C12 נותן לי 150 וואט RMS אז שני קיקרים כאלה יתנו לי 300 וואט RMS לעומת זאת הלנזר יתן לי 500 וואט RMS .

 

מה אתה אומר "זה וזה וזה " ?

פורסם

שלא כל מה שרושמים נכון. הקיקרים יהיו הרבה יותר חזקים מהלאנזר. שמעתי צמד כאלה בתיבה המקורית שלהם (תיבה מקורית כפולה) והם נשמעו מדהים יחסית לשתיים כאלה. חזקים, דופקים יפה, מרעידים, מה שאתה רק רוצה.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

כן רק מה שפה נכנס זה מושג קטן , מאוד מאוד חשוב, ששמו : נצילות.

הקיקר הוא במקרה הטוב 89.1 dB

הפייז 92 .

ככה שכאשר תכניס לשניהם אותו 150 וואט תקבל בפייז 50% אחוז יותר עוצמה.

פשוט מאוד.

 

כמו כן ל קיקר סליל של 1.625 אינץ , לעומת 2 של הפייז.

עוד נתונים?

XMAX של קיקר : 9.76

פייז: 16

 

תיבת SQ של קיקר : 99 ליטר אטומה.

תיבת SQ של פייז אטומה : 23 ליטר.

 

תיבה"קומפקטית" של SPL פתוחה לקיקר: 50 ליטר, לא קומפקטית : 64 ליטר

תיבה של פייז פתוחה : 40 ליטר.

 

פייז מוצר גרמני .

קיקר מוצר אמריקאי.

 

אני חושב שאפילו בלי שאין כמעט מי שנכנס ולא התלהב מהסאב הזה ברכב שלי ואצל חבר שלי (שהוא מוזיקאי שנה שלישית ברימון) , אדם שמבין טיפה עניין היה רואה את כל הפרמטרים האלו היה לו קל להחליט.

×
×
  • תוכן חדש...