Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7035 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דראגוןג'יפ, לי יש את הפניקס גולד ZR, אני מרוצה ממנו מאוד, את הR לא שמעתי אבל הבנתי שהוא נחמד אבל לא ברמה של הZR.

הP1 סאב רע מאוד לפי דעתי, מאוד לא מדוייק.

הקיקר מהניסיון האישי שלי ומה שאני שמעתי הוא הבחירה ההכי טובה( אלא אם הפניקס גולד R במצב טוב).

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם
שמתי לב שאנשים פה נוהגים להמליץ על ציוד שברשותם (כשהם מרוצים ממנו), גם אם לא שמעו בפועל את שער האפשרויות. כיוון שקיקר יותר נפוץ = מגיע מצב של מסה קריטית של המלצות, שגורם לכמות הקיקרים לשמור על עצמה..

 

סלח לי אדון, אבל הסאב שלי (וגם הקיקר הקודם - שהייה אצלי עד לפני שעות מספר..) טוב פי כמה וכמה מהC12 ועדיין אני חושב שהC12 מהיר , פאנצ'י (כפי שאנו אומרים) , חזק ומשתלם מספיק עבור פותח הת'רד .

הקשבתי לסאב של אמיר ולC12 אצל מספר אנשים ברכבים במפגשים בהם הייתי ולכן אני ממליץ עליו , לדעתי המשתלם ביותר מבחינת סאב שהוא מותג ועולה סכום כזה.

 

אז לדעתי התיאורייה שלך מופרכת , אף אחד לא המליץ כאן (וגם לא ימליץ כאן) על סאב אכזרי של DOMBOSS או משהוא כזה מזאפ .

 

תומר

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם
סלח לי אדון, אבל הסאב שלי (וגם הקיקר הקודם - שהייה אצלי עד לפני שעות מספר..) טוב פי כמה וכמה מהC12 ועדיין אני חושב שהC12 מהיר , פאנצ'י (כפי שאנו אומרים) , חזק ומשתלם מספיק עבור פותח הת'רד .

הקשבתי לסאב של אמיר ולC12 אצל מספר אנשים ברכבים במפגשים בהם הייתי ולכן אני ממליץ עליו , לדעתי המשתלם ביותר מבחינת סאב שהוא מותג ועולה סכום כזה.

 

אז לדעתי התיאורייה שלך מופרכת , אף אחד לא המליץ כאן (וגם לא ימליץ כאן) על סאב אכזרי של DOMBOSS או משהוא כזה מזאפ .

 

תומר

 

לפני שכולם כועסים ולוקחים את זה אישית, תקראו שוב את ההודעה שלי - אני לא טוען שקיקר הוא סאב רע. כי הוא לא. אני גם לא בא להיכנס במי שממליץ על קיקר. אבל אני נגד אנשים שממליצים על סאב אחד בלי ששמעו את השני - וזה היה מיועד להם, ולא לכל השאר. שוב, בכוונה כתבתי "אנשים נוהגים להמליץ על ציוד שברשותם (כשהם מרוצים ממנו)" - הדגש על מרוצים. אומנם על דומבוס לא ממליצים בזאפ, אבל על פיוניר TSW306C (כל הביקורות 5 כוכבים) כתבו את המשפט הבא:

 

"לא להאמין מה הוא עושה לבאסים....מפציץ !!!!!

חזק, איכותי, עמיד, בנוי ונראה מעולה !!!! בייחוד עם גריל מקורי.

אם היו 6 כוכבים הייתי נותן לו עוד כוכב !!!!"

 

כמובן שלא כולנו נסכים עם הכותב המכובד. אבל אדם מן הישוב, שלא מבין במה מדובר, הולך וקונה את הסאב ומוצא את עצמו לא מרוצה. גם קיקר הוא סאב שרבים מחליפים אחרי תקופה קצרה. הוא טוב יחסית לכמה שהוא עולה, אבל ניתן למצוא סאב משומש שיתן תמורה טובה יותר לכסף. בקיצור, אני לא תוקף אף אחד, אבל כמו שאני מעדיף את האוקטן על הקיקר, יתכן וגם טעמו של פותח הת'רד זהה, זה עניין סובייקטיבי מאוד. שורה תחתונה, הדרך להחליט היא לשמוע לבד, איש איש ואוזנו הוא.

פיג'ו 2008 82כ"ס ידנית, 2014, עגלה נגררת ומעשנת בשר ענקית!

פורסם

זה תלוי מאוד לאיזה רמה של מערכת אתה מכוון, אני התחלתי עם הקיקר המגבר קטן ו-4 רמקולים מקוריים של האוטו וHU מאוד פשוט( גם היום זה לא בשמיים אבל נשמע טוב מאוד) וחשבתי שזה יספיק לי.

אותי זה לא ריצה והתחלתי בחיפזון הזה של להשתדרג, כל חודש ואפילו פחות החלפתי מגבר/HU/הוספתי קומפוננט/החלפתי סאב

עד שהדעתי לתוצאה שיש לי היום שבכללי? אני מאוד מרוצה.( תמיד יש מקום לשיפור, אבל בשבילי העלות מול הכיס שלי כרגע, לא שווים את התועלת, או יותר נכון, לא מאפשרים אותה).

 

לאנשים ממוצעים, שרוצים לשמוע מוסיקה בסבבה הC12 סאב מעולה! והוא התמורה הכי טובה שיש לכסף שלו.

C12 בתיבה 30-35 ליטר ישמע מדוייק יחסית, אם רוצים יותר עוצמה, 50-60 ליטר אטומה ויש לכם אחלה "בומים"+דיוק סביר.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

 

לאנשים ממוצעים, שרוצים לשמוע מוסיקה בסבבה הC12 סאב מעולה! והוא התמורה הכי טובה שיש לכסף שלו.

C12 בתיבה 30-35 ליטר ישמע מדוייק יחסית, אם רוצים יותר עוצמה, 50-60 ליטר אטומה ויש לכם אחלה "בומים"+דיוק סביר.

לדעתי גם תיבה של 30-35 ליטר תניב "בומים" מספיק חזקים ועוצמתיים מהסאב הזה, משמיעה.

אמיר

123

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

יש מישהו שמפרסם את הסרווין ווגה הד ב550 ש"ח . אין לי אישית נסיון איתו , ולכן אנני יודע אם הוא חזק מספיק , אבל אני כן יודע (מהמלצות של אנשים שאני מעריך את דעתם) שהוא סאב מדוייק מאוד וטוב

כדאי לשקול את האפשרות הזו

בברכה יהודה

בברכה יהודה

×
×
  • תוכן חדש...