Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הוא שנת 91 ידני מנוע 1000

 

לפני כחצי שנה שופץ ראש מנוע כתוצאה מהתחממות יתר.

עכשיו הגיעו שוב הימים החמים והאוטו כנראה לא מתמזג עם המעבר מקור לחום יתכן?

קיצר נדבר עסקים.

הוחלפה משאבת מים ונוזל קירור.

וגם ראידאטור. והוונטה עובדת נון סטופ.

 

השבוע נסעתי ושוב התחמם האוטו כמעט על לסוף.

מה אני עושה לפטור את זה?

האם יש קללה על האוטו זה שהוא מתחמם כל הזמן ואי אפשר לנסוע איתו מבלי שהוא יתחמם תמיד?

 

זקוק לעצות תודה.

רן.

פורסם

***מיותר לחלוטין לצטט את ההודעה שמעליך***

 

מה שאתה אומר מוזר שכן גם הוחלף רדיאטור לטענתך וגם המאוור שלו תקין...

הייתי מציע לך לבדוק תמיד שיש מים במיכל מים ותבדוק את החיישן טמפרטורה...כי זה מה שגרם להתחממות יתר אצלי בשרייד..

להחליף חיישן טמפרטורה זה 70 שקל

THE SYSTEM: HU: ECLIPSE cd-7100, AMPS : XETEC vector 350.6 , A/D/S p950.2 , FRONT : MAC AUDIO Maximus 2.16 , Sub : Rockford Fosgate rfz3412 12' 150w rms

101 סוסים לבלימת האיביזה

:evil:

פורסם

לבדוק אצל מוסכניק? או מכון רדיאטורים.?

דרך אגב אם האוטו התחמם לי ויצאו מים ירוקים מתחת לאוטו? זה בסדר לשים מים ולהמשיך לנוסע ?

 

נראה כי הוונטה עובדת די לאט מה יכול להיות הבעייה?

 

עכשיו זה נראה כאילו יש לי 2 רדיאטורים

אחד ארוך כזה... ועוד אחד שהוא בעצם עם המכסה של המים-זה הרדיאטור.

מה זה הראשון?

הוונטה של הראשון מופעלת רק כאשר המזגן דלוק

והאם יש מהירויות לוונטה כי היא איטית?

פורסם

אתה יכול לבדוק במוסך, אין צורך להגיע למכון רדיאטורים למרות שגם הם מסוגלים לאבחן בעיות התחממות.

 

יתכן ושוב יש בעיית מנוע או ראש מנוע, חוסר נוזל קירור או תרמוסטט תפוס. האם אתה מאבד מים בקביעות?

פורסם

בקשר לנזילת המים הירוקים הם יצאו לי במצב שהאוטו היה כמעט בסוף של החום ועצרתי וכיביתי את הרכב.

לאחר עצירה של איזה שמונה שעות (הרכב נתקע לי ממש בעבודה) כשחזרתי שמתי מים רגילים ונסעתי הוא קצת התחמם לי הגיע לרבע. להזכיר שזה היה בלילה והוונטה עובדת בלי הפסקה ככה שהאוטו לא אמור להתחמם כמעט בכלל בלילה.

 

נ.ב שמתי לב שהוונטה התחלשה וכמעט שלא מוציאה אוויר.

זה עסק של חשמלאי או מוסכניק כל זה?

 

תודה.

פורסם

לאחרונה הוונטה התחילה להסתובב לאט...

ניסיתי לחבר אותה ישירות למצבר ואותן תוצאות נראו.

הסקתי מזה שהלך המנוע.

התקשרתי למוסך-סתם מוסך רנדומלי מדפי זהב אמרו לי 400-500 וונטה חדשה.

פירוקיה אמרו 200 שקל.

 

טעיתי ? חדש או ישן?

אשמח לתגובות

 

yours Ran:)

פורסם

תמיד שמחים לעזור!

וונטה לפיאסטה אפשר להשיג חלופית בגרושים, אבל וונטה לבוגאטי ויירון עולה עשרות אלפי שקלים ולא תמצא כאלו בפירוקיה (אולי במאגר).

פורסם

מדובר בדיהטסו שרייד מנוע 1000, שנת יצור 91.

... תמיד אני עושה את העבודה השחורה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הוונטה אצלי באוטו פועלת תמיד בלי תרמוסטט קבוע חורף שרב.

השאלה שלי היא כזאת האם אפשר לעשות שהיא תפעל על שתי מהירויות? או לעשות מצב כזה שהיא לא תפעל שהמנוע קר כדוגמת תרמוסטט.

 

נ.ב אני חושב שלרכב היתה וישנה מחלת התחממות,(או שזה בכל הדגם בכלל באותן השנים)

בקשר למאורר הקבוע כמדומני,

×
×
  • תוכן חדש...