Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי...

הבנתי את המסר

ואני מתכוון לקנות רק מהמוסך של פיג'ו

 

יש לי עוד שאלה קטנה

לגבי צמיגים

לאחר כיוון פרונט אני חייב להחליף צמיגים

השאלה היא כזאת

אני צריך (לפי ההוראות) להחליף את הקדמיים

האם שווה להחליף את כל הארבע?

יש כאלו שיגידו כי הקדמיים צריכים להיות יותר טובים מהאחוריים

זה יפגע אם אני מחליף 4 ביחד?

ואם לא אז איזה סוג צריך לקנות

אני יודע שיש מלא סוגים (לא חברות אלא סוגי צמיג)

מה הכי יתאים לי

אני נוהג בעיר בעיקר (50 ק"מ ליום בערך) ופעם בשבוע מבקר מחוץ לעיר (לא כולל שישבת של יציאות)

 

ואיזה חברה מומלצת (כמובן שלא יעלה יותר מידי)

תודה

שילוב מנצח בין מורל HYBRID לPHOENIX GOLD אצלי ברכב PEUGEOT 206 XT

להתקנה שלי:

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש כאלו שיגידו כי הקדמיים צריכים להיות יותר טובים מהאחוריים

 

 

הם טועים. אם אתה מחליף רק 2 צמיגים את החדשים התקן מאחור, ואת האחוריים העבר קדימה.

השתמש במנוע החיפוש של הפורום.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

לי מפריע דבר אחד פה-איך רכב כזה חדש מאבד מים וכמה אנשים יכולים להיות חוראנים שיש להם כסף לאוטו חדש אבל אין להם 70 שקל לקנות נוזל קירור איכותי??

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

תשובות:

1) הוא לא איבד מים - הוא שנה על הכביש הוסיפו לו מים , מים רגילים כשהיה חסר

2) את הרכב הוא קנה בהלוואה- הוא חייב המון כסף ולכן מכר אותו

הוא לא יכל לעמוד בתקציב

רואים גם שלא השקיעו בכרב ביותר מידי דברים

אבל אני מתכוון לשנות את זה

שילוב מנצח בין מורל HYBRID לPHOENIX GOLD אצלי ברכב PEUGEOT 206 XT

להתקנה שלי:

פורסם

תבדוק באיזה תאריך העלו את הרכב לכביש, יכול להיות שיש לו עדיין אחריות יצרן, ובגלל זה תחשוב על ללכת למוסך מורשה פג'ו ולעשות את כל הטיפולים שם.

לדעתי עדיף מכיוון שהרכב חדש.

פורסם

זה אומר שהבעלים הראשונים שקנו את הרכב עשו אחריות גם לשנה שלישית ורביעית. האחריות כוללת מנוע, גיר, מזגן ועוד כמה דברים שאני לא זוכר.

לידיעתך האחריות תקפה, רק אם כל הטיפולים נעשו בזמן, ובמוסך מורשה.

פורסם

אחריות היצרן אינה מזכה בהנחות אלא בביצוע תיקונים הכלולים במסגרת האחריות. בדוק האם הבעלים הקודם ביצע את טיפולי האחריות.אם לא - יתכן שהאחריות פגה. יש אפשרות להעביר "בעלות" (בתשלום).

יש לזה חשיבות רק אם יש רצון ואפשרות לבצע את הטיפולים במוסך מורשה שיבצע רישום של כל הטיפולים בבסיס הנתונים של החברה. הייתרון - "נקודות זכות" בזמן המכירה של הרכב.

פורסם

סבבה אני אברר איתו

אבל בינתיים בשפה פשוטה

אני מכיס את הרכב לטיפול

אני הולך למוסך מורשה

זאת אומרת שאם הם רואים משהו לא טוב בגיר/מזגן או כל מה שאמרת

הם מחליפים/מתקנים בחינם?

או שאני משלם על הטיפול(אם הבנתי נכון הטיפול עולה כסף אבל החלפת החלקים אם הם לא תקינים לא עולה)

שילוב מנצח בין מורל HYBRID לPHOENIX GOLD אצלי ברכב PEUGEOT 206 XT

להתקנה שלי:

פורסם

הטיפולים התקופתיים עולים כסף בכל מקרה, רק שבמורשה זה יותר יקר.

לגבי השאר, אם יש משהו לא תקין שהוא במסגרת האחריות, תדרוש שיתקנו.

כאשר הם יעלו את הרכב על הליפט תבקש שיבדקו, האם יש נזילה מהגיר- זו המחלה של ה206, ואם כן אז שיחליפו את המחזיר.

ולגבי האם הטיפולים נעשו בזמן או לא, אתה יכול לבדוק את זה במחשב של כל מוסך מורשה, אתה לא חייב ללכת אל הבן אדם שממנו קנית.

לגבי האחריות את צריך להתקשר ללובינסקי ולבקש שיעבירו את האחריות על שמך- עולה 100 שקלים חדשים, אחרי שבוע יגיע אליך לבית, ספר טיפולים עם שמך עליו.

פורסם

אהה מגניב

אני יעשה את זה, זה שווה את ה100 ש"ח...

אני מקווה שלא ישחטו אותי במחיר של הטיפול

זה הטיפול הראשון של הרכב

טיפול 30000 + אקסטרה...

אני חייב להחליף גלגלים +כיוון פרונט(כי הוא עלה הרבה על מדרכות) +גז למזגן

+ברקסים (ראיתי את הדסקיות שחוקות כבר)

 

וזהו חוץ מזה הרכב כמו חדש

 

מאחרי הטיפול (אני גם אשאל את המוסכניק) אני אתחיל להשתמש בחומרים איכותיים

שמן/מים/דלק ... (אגב דלק זה 95 נכון?)

שילוב מנצח בין מורל HYBRID לPHOENIX GOLD אצלי ברכב PEUGEOT 206 XT

להתקנה שלי:

פורסם

את כיוון הפרונט רוב הסכויים שהמוסך שלך לא יעשה, אלא ישלח אותך למכון פרונט.

מה הכוונה בלהחליף גלגלים - אתה מתכוון לג'אנט או לצמיג?

הדלק הוא 95 נטול עופרת.

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

מאחרי הטיפול (אני גם אשאל את המוסכניק) אני אתחיל להשתמש בחומרים איכותיים

 

שוב, אתה חייב לעשות את הטיפולים רק במורשה, אחרת האחריות לא תחל.

ומוסך מורשה משתמש רק בחומרים איכותיים.


×
×
  • תוכן חדש...