Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

א כל שלום לכולם!

קניתי רכב חדש

פיג'ו 206

הבעלים הקודם לא שמר על האוטו מי יודע מה

ואני עכשיו מתכנן להקדיש לו תשומת לב נרחבת מאד

יש לי כמה שאלות

 

איזה מים שווה לשים ברדיאטור(שמעתי כבר מונחים כמו מים אדומים ירוקים וכ'ו)

האם צריך להוציא את המים מהברז שהוא שם(הוא הכוונה לבעליו הקודמים של הרכב)

לגבי שמן ודלק - יש כאלה ששמים תוסף או משהו כזה

זה משהו שנהוג לשים או שאני סתם מגזים בכך שאני מתכוון לשים תוסף כזה

ואם בכלל אז כמה שמים (זה הולך לפי טיפולים? או שכל פעם להוסף קצת?)

 

לגבי שמן ברקס ושמן גיר(רכב אוטומט)

איזה שמן מומלץ לשים? יש משהו תקני או כל שמן גיר יתפוס?

 

לגבי דלק יש גם תוספים וכאלה נכון? אשמח לשמוע חוו"ד

ואם בכלל כללים לשמירה על הרכב

 

ועוד דבר קטן...

אם אני פדנט וגיליתי כמה שריטות על הדלתות איך אפשרי להעלים אותם? הבנתי שיש משחות מסויימות (משהו מערוץ הקניות או משהו כזה מישהו מכיר?)

 

תודה רבה,

שילוב מנצח בין מורל HYBRID לPHOENIX GOLD אצלי ברכב PEUGEOT 206 XT

להתקנה שלי:

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
א כל שלום לכולם!

קניתי רכב חדש

פיג'ו 206

הבעלים הקודם לא שמר על האוטו מי יודע מה

ואני עכשיו מתכנן להקדיש לו תשומת לב נרחבת מאד

יש לי כמה שאלות

 

איזה מים שווה לשים ברדיאטור(שמעתי כבר מונחים כמו מים אדומים ירוקים וכ'ו)

האם צריך להוציא את המים מהברז שהוא שם(הוא הכוונה לבעליו הקודמים של הרכב)

תוציא את המים ושים נוזל קירור איכותי, מוטול או דומה.

לגבי שמן ודלק - יש כאלה ששמים תוסף או משהו כזה

זה משהו שנהוג לשים או שאני סתם מגזים בכך שאני מתכוון לשים תוסף כזה

ואם בכלל אז כמה שמים (זה הולך לפי טיפולים? או שכל פעם להוסף קצת?)

שים שמן מנוע איכותי, לא תצטרך תוסף (לא רצוי תוספים)

 

לגבי שמן ברקס ושמן גיר(רכב אוטומט)

איזה שמן מומלץ לשים? יש משהו תקני או כל שמן גיר יתפוס?

כל שמן סטנדרטי. (אל תחליף שמן גיר בלי בדיקת מוסך)

 

לגבי דלק יש גם תוספים וכאלה נכון? אשמח לשמוע חוו"ד (לא צריך)

ואם בכלל כללים לשמירה על הרכב

 

ועוד דבר קטן...

אם אני פדנט וגיליתי כמה שריטות על הדלתות איך אפשרי להעלים אותם? הבנתי שיש משחות מסויימות (משהו מערוץ הקניות או משהו כזה מישהו מכיר?)

פוליש מספר 7 בקופסא ירוק/לבן שפשף בעדינות, אחרי זה ווקס.

 

תודה רבה,

תתחדש!

STI 2004

 

 

פורסם

מים רגילים במערכת הקרור יהרגו לך את המנוע, רוקן ושים מים ירוקים

לגבי שאר השמנים לך לפי הוראות יצרן

התוסף היחיד שהייתי ממליץ לך זה תוסף לדלק לפני טסט

 

לגבי פוליש שהומלץ לך לעשות , לא מתאים לצבע מטאלי!!! חוצמזה כמה שריטות קטנות זה קמע נגד דפיקות גדולות ,

ערן בלגאן - נהג ליסינג מדופלם :roll:

פורסם

את האמת אני רציתי להבריק את הרכב

זה בסה"כ רכב ראשון שלי

ומאד חשוב לי לשמור עליו

 

לגבי פוליש - אם אני יעשה פוליש במגרשי רחיצה אתם חושבים שהם מקצועיים

או שאני צריך לפחד שהם משתמשים באותו החומר לכולם ויהרסו לי את האוטו

 

ולגבי השאר

מים - יש הבדל בין מים ירוקים לאדומים?

שמן - סבבה, הוראות יצרן (מאיפה אני קונה את השמן?)

דלק - זה 95 ? או שאני צריך לשים משהו אחר(שמעתי כאלה שנוסעים על 98 או משהו כזה)

 

ושאלה לא קשורה - מה צריך/שווה להחזיק בפגש מאחורה (חוץ מכלים לפנצ'ר)?

תודה לעונים

שילוב מנצח בין מורל HYBRID לPHOENIX GOLD אצלי ברכב PEUGEOT 206 XT

להתקנה שלי:

פורסם

שלום רב

ראשית כדאי להשיג דוח היסטוריית טיפולים אשר בוצעו

כדאי לשים לב למסנן הדלק שגורם להמון צרות ברכב זה ( כלומר להחליפו בתדירות לפי ק"מ )

דגש על רצועת טימינג. שמן מנוע איכותי .מצתים . נוזל קירור ונוזל בלמים כול שנתיים . מצב מצבר . ניקוי מצערת .

בהצלחה

בברכה זיסו יוסי

פורסם
שלום רב

ראשית כדאי להשיג דוח היסטוריית טיפולים אשר בוצעו

כדאי לשים לב למסנן הדלק שגורם להמון צרות ברכב זה ( כלומר להחליפו בתדירות לפי ק"מ )

דגש על רצועת טימינג. שמן מנוע איכותי .מצתים . נוזל קירור ונוזל בלמים כול שנתיים . מצב מצבר . ניקוי מצערת .

בהצלחה

בברכה זיסו יוסי

 

מצטער אם שכחתי לומר

הרכב הוא חדש לגמרי עשה רק 28000 ק"מ

שנת 2005 (קניתי מזקן)

בפיג'ו עושים טיפול ראשון ב 30000

ולכן אני צריך לעשות לו טיפול בקרוב

 

לרפי - אני מהמרכז ואני מעוניין לדעת איפה יש מקומות מקצועיים וכמה זה עולה בערך

אם אני עובר על חוקי הפורום שלח לי הודעה פרטית עם המחירים וככה לא יגרם נזק

שילוב מנצח בין מורל HYBRID לPHOENIX GOLD אצלי ברכב PEUGEOT 206 XT

להתקנה שלי:

פורסם

מקום מקצועי ל"קוסמטיקת רכב" הנם "אוטו פיקס" שברח' החושלים 11 א.ת הרצליה פיתוח,

טל' 09-9583827 או 052-3202782 ובקש את דניאליס.

את המחירים איני יודע וברר איתם אך ברור שרק כשיראו את מכוניתך בפועל יוכלו לתת לך הצעת מחיר מדויקת לפי מה שיש לעשות.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

טיפול עוישם לפי קילומטראז' או זמן, מה שבא קודם.

 

השמן (גם אם הוא סינטטי) מאבד את תכונותיו עם הזמן והחשיפה לאוויר ולכן יש צורך להחליפו, גומיות מתייבשות וכו'.

תבדוק בספר רכב כל כמה זמן יש צורך לעשות טיפול, ייתכן ולא כדאי לחכות ל 30K.

 

ועוד נקודה למחשבה, למה ברכב כזה הזקן היה צריך למלא מים?

הוא אמר לך שהוא מילא או שהנחת שכן?

 

בני

פורסם

אני רוצה להוסיף שנוזל הקירור ב206 הוא שקוף ונראה חיצונית כמו מים

תוכל להבדיל ביניהם ע"י מגע - נוזל הקירור מרגיש שמנוני.

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

לגבי המים...

הזקן אמר שהוא מילא מים מהברז

אין לו כסף להשקיע על מים אדומים או ירוקים

לכן אני יודע כי המים הם אינם מים טובים

 

איזה מים עלי לקנות ל206 שלי

מה זאת אומרת מים שקופים?

ואיפה אפשרי לקנות אותם

 

תודה על התשובות שנתתם לי עד עכשיו

אשמח להענות בשנית

שילוב מנצח בין מורל HYBRID לPHOENIX GOLD אצלי ברכב PEUGEOT 206 XT

להתקנה שלי:

פורסם

תתחדש אני התחדשתי באוטו כזה לפני חודש + , הפתיחה היתה גרועה מאוד הלך לי אטם ראש ורדיאטור בנסיעה מהמרכז לצפון , בבירור עם המוכרת התברר שהרכב לא נסע כמעט וככל הנראה שזוהי הסיבה , האוטו קבל טיפול נדיב ביד רמה בסככת ביתי ובייעוצם המקצועי של חברי הפורום הבאתי את הרכב למצב חדש ( אגב אצלי זה שנת 1999 1.4 גיר רגיל קניתי אוטו עם 98.000 ק"מ ), המים שאני משתמש בהם זה פריסטון אדום ואתה צריך 1.5 ג'ריקנים של 4 ליטר , שמן מנוע חצי סנטטי מבית טוב עם תוסף שמן מנוע MOA הרכב נוסע נהדר אני ואשתי נהנים ממנו מאוד ,פשוט תענוג אמיתי , יכול להיות שאני משתמש בחומרים שלא ע"פ המלצות היצרן לכן אשמח באם מישהו יעדכן בצורה מדויקת על השמנים שהיצרן ממליץ עליהם .

בהצלחה

פורסם
מים - יש הבדל בין מים ירוקים לאדומים?

בהחלט. נוזל קירור אדום ונוזל קירור ירוק מבוססים על תרכובות כימיות מסוגים שונים, ואינם תואמים זה לזה.

אין לערבב נוזלי קירור משני צבעים. יש לשטוף את מערכת הקירור משאריות של נוזל אחד לפני שמחליפים לאחר.

 

מומלץ לקנות נוזל של יצרן מוכר (למשל Prestone) ולא להתפתות לתמיסות מי-ברז מעורבבים עם צבע מאכל ירוק שנמכרים בחלק מתחנות הדלק.

 

המהדרין ירכשו נוזל קירור מקורי של פז'ו, אותו ניתן להשיג במוסכי היבואן.


×
×
  • תוכן חדש...