Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

setup של רכבי דריפטינג תחרותיים.


אאוץ
שימו לב! השרשור הזה בן 6274 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה הסטאפ?

אני יודע שבעיקרון הם מכוונים להיגוי יתר,

אבל מעניין אותי מה בדיוק נדרש כד להגיע לרמה של רכב שנוסע טוב יותר על הצד מאשר באחיזה מלאה.

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכבים שונים מאחד לשני אבל החזקים שבהם מכוונים לתת היגוי תחת כוח, אחרת בחיים לא היו מצליחים לשמור עליהם בנסיעה הצידה.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוכל להרחיב קצת? :-P

מה השינויים מבחינת צמיגים? (מספיק 2 הקפות הם מאבדים כל פידבק עם הסרן האחורי, אז אני מניח שה-TW גבוה כמעט כמו פלסטיק.)

ולמה אני רואה יותר מידי פעמים צמיגים רחבים מאוד בסרן האחורי, במידות 225+-, האם אחיזה+מנוע חזק הם מתכון לדריפט מהיר?

איזה זוויות הם מכוונים את הגלגלים?

 

אני יודע שהגזמתי, אבל בכ"ז מעניין. :oops:

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצמיגים דביקים למדי אבל לא צמיגי מירוץ (לפחות ברוב הרכבים), פאלקן אזניס RT615 הוא דוגמא מצויינת.

בעיקרון , הספונסר שנותן לך צמיגים בחינם הוא האיש שאת המריץ את הצמיגים שלו, אחרת זה יעלה לך המון כסף.

 

צמיגים ברוחב 225 נחשבים אצלך רחבים מדי? :lol: :lol: :lol:

אנשים נוסעים על דברים כמו 245 או 275 ויצא לי לראות אפילו 315 על וייפר לדריפטינג, למכוניות כמו הסיטלביות המוגדשות למיניהן יש בד"כ מספיק כוח כדי לסבסב צמיגים במידות פסיכיות למדי, 225 זה אפילו לא אתגר... דומה ללעשות Burnout על צמיגים רזרביים קטנים - לא חוכמה.

 

מבחינת סט-אפ, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה חשוב מאוד, בסופו של דבר הדיפרנציאל גורם לאוטו להתיישר (יעני להיות יותר קשה לסיבוב) וזה בדיוק מה שאתה צריך בחלקיק השניה אחרי שזרקת את כל המשקל של הרכב הצידה.

נהוג גם לבצע שינויים במערכת ההיגוי שיאפשרו זוויות חדות יותר להפניה של הגלגלים הקדמיים וגם להוסיף קאמבר שלילי וקאסטר.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה למה הם צריכים את כל הגומי הזה.

הם יכולים להקטין את הרוחב ובכך להימנע מהוצאות כספיות גבוהות בשיפור המנוע.

 

איזה צמיג מקוטלג ה-RT615?

 

ולגבי הזוויות,

איזה הבדלים יש בזוויות ברכב דריפטינג לעומת רכב מסלול?

תן דוגמא להמחשה, במספרים.

 

אני באמת מצטער על כל השאלות,

הסקרנות שלי לפעמים חזקה ממני.

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המטרה כאן היא לא הקטנת ההוצאות אלא מתן שואו טוב לקהל.

הרכבים שבאמת נבנו על בסיס תקציב מצומק בד"כ נוסעים על פחות כוח ופחות צמיגים, באופן פרופורציונלי.

 

הפאלקן הוא Extreme performance אם אני זוכר נכון (אם לא אז MAX).

 

לגבי זוויות, אני לא זוכר מספרים מדוייקים, וזה שכל רכב מכוייל אחרת לא עוזר לי.

יצא לי לראות מספרים כמו 6 מעלות קאמבר ו-8 מעלות קאסטר... זו לאו דווקא דוגמא מייצגת.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי איך הרבה כוח ואחיזה יתנו דריפט יותר טוב (=שואו טוב לקהל),

שכן, כמו שאמרת, זה פרופורציונלי.

 

לגבי ההמחשה, אפשר לתת נתונים מרכב זהה, כגוון סילביה.

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הבדל בין איך שנראה דריפט של קורולה GTS AE86 אטמוספרית לבין וייפר Competition coupe.

אחד נראה קצת כמו אוטו צעצוע מגניב שעושה הרבה רעש ומעט עשן, השני נראה כמו מפלצת, נשמע כמו מפלצת, נוסע כמו מפלצת ומעשן כמו הר געש פעיל.

אם היית יושב בשואו אחד טוב של דריפטינג בקהל היית מבין את ההבדל בלי שום הסברים.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי כעת מצויין.

אני מאמין שרכב חזק יותר ואוחז יותר מייצר דריפט יותר מהיר, מאשר רכב פחות חזק ואוחז.

 

לגבי הזוויות, אשמח באמת לראות הבדלים בין 2 רכבים זהים שכל אחד מיועד לכיוון שונה לגמרי.

לגבי הדיפ', באיזה נעילות הם נוהגים להשתמש? יש כאן מקום לנעילה 100% או וויתור הדיפ' ע"י ריתוכו?

 

תודה מוטי, שוב, הסברים מעולים.

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי כעת מצויין.

אני מאמין שרכב חזק יותר ואוחז יותר מייצר דריפט יותר מהיר, מאשר רכב פחות חזק ואוחז.

 

לגבי הזוויות, אשמח באמת לראות הבדלים בין 2 רכבים זהים שכל אחד מיועד לכיוון שונה לגמרי.

לגבי הדיפ', באיזה נעילות הם נוהגים להשתמש? יש כאן מקום לנעילה 100% או וויתור הדיפ' ע"י ריתוכו?

 

תודה מוטי, שוב, הסברים מעולים.

 

אביחי

 

 

רוב בעלי ה 240 מרתכים את הדפרנציאל.... אז כן.

קו---------------------------------------

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ריתוכים לחסרי התקציב. רוב הדריפטרים מישתמשים בדיפרנציאל LSD שמבוסס על Clutch pack .

יש להם שתי סוגים נפוצים לדיפרנציאל הזה.

לבעלי התקציב יש את דיפרנציאלה 2Way שהוא ננעל גם בהאצה וגם בהאטה.

ולבעלי תקציב (פחות מהקודמים) יש את הדיפרנציאל 1.5Way שהוא ננעל רק בהאצה.

דיפרנציאל נעול הוא לחסרי התקציב. הוא טוב אבל קשה להתחיל איתו את הדריפט לעומת הLSD.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רשמתי תגובה, לא יודע מה קרה לה.

בקיצור, שאלתי איך דיפ' ננעל בהאטה? בלימת מנוע הכוונה?

 

איך זה אפקטיבי?

בלימת מנוע ברכב הנעה אחורית עם דיפרנציאל פתוח גם מצליחה להוציא את הגלגלים האחורים להתחלת ההחלקה.

(הטריק הישן עם הקלאץ').

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר רשמתי שהדיפרנציאל ננעל בהאטה, לא התכוונתי שאתה נועל אותו על ידי מעשה מיוחד כלשהו.

הדיפרנציאל 2WAY מבחין בהאטה והוא נועל את עצמו. בלי טריקים מיוחדים ממך.

אם תירצה להיכנס ממש לעומק של זה, יש אתר שלמדתי ממנו המון. .Drift Works

בפורום שלהם יש הרבה הסברים טכניים (כולל זוויות הגלגלים ששאלת מקודם ועוד.) והרבה פרויקטים מעניינים. וכמובן תמונות יפות ועמוסות עשן.

עריכה: יש לך את נושא הדיפרנציאל מפורט פה יפה.

http://www.kaazusa.com/introductionToLSD/introduction_To_LSD.htm

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האתר מוכר לי.

המון תודה, סגרתי את הפינה של הדיפרנציאלים בת'רד זה.

 

:)

 

שאלה נוספת,

באיזה מערכת בולמים\קפיצים פופלארי להשתמש במכונית דריפטינג?

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6274 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...