Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי נעילה מרכזית ברכב

ואזקה של GT ישנה שאינה תומכת בנעילה מרכזית

 

ואני רוצה לעשות שאני יוכל לפתוח את הרכב מהשלט של אזקה

יש איזה מוח שלחבר לאזקה שיתן את האופציה הזאת או יש משהו לעשות בלי לחליף את אזקה ?

פורסם

איזה דגם הג'י טי שלך? אם GT25 אז תומך בנעילה, זו האזעקה שהיתה שלטת של GT בתקופה ההיא. לא זכור לי אזעקות GT שלא שולטות נעילה למעט דגם אחד שגם לא יודע להתחבר למוח חיצוני אם זכור לי נכון. בקיצור, רשום את הדגם המדוייק של האזעקה.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

זה הדגם שללא המוח של הנעילה מרכזית אזקה הורכבה ב93 אז כנראה אז זה עוד לא כל כך קיים

דגם אני ינסה להביא קצת יותר מאוחר

פורסם

אני לא בטוח לחלוטין שאין לה יציאות לנעילה.

 

באם יש לה יציאה ל"לד" נורית אשר דולקת עת האזעקה מופעלת וכבית עת היא מופסקת , אז ניתן לחבר מתאם נעילה שפועל על פקודת "לד".

 

אם זהו לד שפועל על פקודות הבהוב (להבדיל לד מהבהב בעצמו ולא כתוצא ה מהפעלה הבהובית מהמח של האזעקה) אז אם הוא פועל על הבהוב ממח האזעקה, לא ניתן.

 

אזעקה חדשה עם יציאות לנעילה תעלה בסביבות 600 שח כולל עבודה ומעמ עם שני שלטים חדשים והכל חדש.

 

אם יש בעיה בחיבור האזעקה שלך, אולי שווה לחשוב לכיוון הזה.

 

לחילופין, ניתן להתקין "שלטי נוחות" כאלה שמפעילים את הנעילה ואת הפתיחה, אך ללא אזעקה בסביבות 400 שח.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תשובת בעל המקצוע המומחה לגבי האפשרויות הריאלות כבר ניתנה ואני לא הולך להרחיב בעניין. יש לבדוק האם יש או אין יציאה ייעודית באזעקה. אם אתה מגדיל ושואל לגבי הרמה התיאורטית אז הכל ניתן:

 

אם יש יציאה להבהוב וינקרים והמערכת מהבהבת בצורה שונה בדריכה ובנטרול הרי אפשר לבנות מעגל מתאם.

אם יש יציאה ללד, אפילו אם מהבהב גם כן ניתן לבנות מעגל שיתאם.

 

גם אם אין כלום ניתן לפתוח את האזעקה ולהוסיף לה חיבור.

 

כל אלו תשובות עקרוניות תיאורטיות. אתה חושב שמישהו יבנה לך לך מעגל מתאם כזה או יתחבר למוח האזעקה שלך מבפנים במחיר נמוך ממחיר תלת ספרתי בדולרים?! אז אני יכול להגיד לך מעבודה בתחום שזה יהיה קשה מאד.

 

פנה לבעל מקצוע לבדיקה האם יש או אין יציאה לנעילה. במידה ואין תחשוב אם שווה לך להחליף אזעקה או שלא.

 

בהצלחה!

פורסם

תודה על עזרה

ואין באזעקה הזאת אופציה לנעילה מרכזית

ואני אבדוק אחד מהדרכים לפתור בעה זאת או לחליף אזעקה או אני אבקש ממישהו שהבנה מעגל שיתאים לדרישות

×
×
  • תוכן חדש...