Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תקציב של סביבות 250$ לקנייה בארה"ב

 

אני בכלל לא מבין באודיו לרכב אבל מה שאני רוצה זה רדיו+דיסק+אמפי3 עם אפשרות לראות על הצג של הרדיו את השיר שמתנגן ובנוסף כמובן רמקולים שיהיה אפשר לשמוע בהם חזק ללא ירידה באיכות השמע(אם צריך אז מגבר וכל העסק..)

 

בתודה מראש,

 

שוקי3

פורסם

שים לב שרוב הרדיו דיסקים בארה"ב לא עובדים עם תחנות הרדיו בארץ?

שיקול חשוב.

 

אם רדיו לא חשוב לך אז :

http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=17451

+

http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=17333

 

יעבוד סבבה , לא יותר.

ישמע טוב+ , לא יותר.

 

אני לא יודע לאיזה רכב זה מיועד ומה המידות של הרמקולים.

 

אם אתה מוכן למשוך עוד 40 דולר , קח כבר את זה בנוסף :

http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=17292

 

והכל 289 דולר.

ואז תשמע פצצה.

×
×
  • תוכן חדש...