תקציב של סביבות 250$ לקנייה בארה"ב
אני בכלל לא מבין באודיו לרכב אבל מה שאני רוצה זה רדיו+דיסק+אמפי3 עם אפשרות לראות על הצג של הרדיו את השיר שמתנגן ובנוסף כמובן רמקולים שיהיה אפשר לשמוע בהם חזק ללא ירידה באיכות השמע(אם צריך אז מגבר וכל העסק..)
בתודה מראש,
שוקי3