Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המעבר מפוקוס 1.6 2004 למאזדה 3 חדשה 2 ליטר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם שמתם לב, שיניתי את החתימה, וזה בגלל שלאחר כמעט 3 שנים עם פוקוס ליסינג 1.6 רגילה עברתי למאזדה 3 ספיריט 2000 סמ"ק, ורציתי לכתוב כמה התרשמויות ראשוניות משבוע איתה :

 

לחיוב

  • מנוע. במיוחד בהשוואה לפוקוס 1.6 אבל גם באופן אבסולוטי. חזק, חלק ומאיץ טוב. חבל שרק בסל"ד גבוה מקבלים את הכוח האמיתי.
  • מושבים נוחים פי מיליון מהפוקוס עם כיוון תמיכת גב לנהג
  • אחיזה הרבה יותר טובה משציפיתי ובהחלט טובה יותר משל הפוקוס, אולי זה בגלל לזכות הפוטנזה 205x50 R17
  • סאן רוף וג'אנטים די נאים, בקרת משיכה, 6 כריות וכל מיני אבזורים.
  • מערכת קול מובנית שזה יתרון בעיניי, לא צריך לשלוף פאנלים יותר.
  • הרבה תאי אכסון חכמים, תא כפפות ענק ושימושי
  • צריכת דלק ממש בסדר. 1:9 ואפילו טוב יותר בפרופיל שימוש שהיה נותן בפוקוס 1:10
  • לא צריך להוציא מפתח מסוויץ' כדי לתדלק...

לשלילה

  • זה לא שהמזדה קשה במיוחד, אלא שמרגישים בה שיבושים שלא ידעתי שקיימים בכלל... הריסון טוב אבל אני מניח שזו אשמת החתך הנמוך שהיא נועלת. לי אישית זה לא מפריע פרט לרעש צמיגים גדול יותר מאשר בפוקוס וקופצנות מה על שיבושים רצופים.
  • בגאז' קטן יותר משמעותית ועם פתח הטענה צר.
  • ההגה לא רע בכלל אבסולוטית, אבל הרבה פחות טוב משל הפוקוס שעומד לטעמי ברמה של האלפאסוד כמעט.
  • חסר לי עוד הילוך בטיפטרוניק, השלישי ארוך מדי והשני נגמר לי מהר מדי.
  • בקרת האקלים מעצבנת אותי, אני מעדיף מזגן מהדור הישן.
  • יש התקמצנויות לא מובנות בשביל דגם אבזור גבוה : אין אפשרות לקביעת זמן השהיה למגבים כרצוני, אין מחשב דרך, אין צ'יינג'ר בילט-אין והמערכת לא קוראת MP3.

סה"כ השיפור משמעותי, מעניין איך היא בהשוואה לפוקוס 2 ליטר.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

BJM - הגזמה פרועה. לא יודע מה קורה כאשר יושבים 3 אנשים במאזדה (יכול לנחש שלאמצעי לא יהיה כ"כ נוח בגלל הגבעה בין המושבים), אך 2 מבוגרים ישבו מאחור בנוחות יחסית (כולל זה שגובהו 1.8 מ' ובמושב הקדמי שלפניו יושב אחד שגובהו 1.9 מ':roll:).

בכל אופן, אם אתה בקטע של הגזמה, שכחת להדגיש בפונט גודל 59 (אדום כמובן) שאפילו צב עוקף את הפוקוס מגלגול.:?

פורסם

מתי מישהו בארץ יבין סוף סוף, שגם פוקוס, וגם מאזדה 3 - הן לא מכוניות משפחתיות, אלא קומפקטיות. וזהו.

זה אמור להיות נוח לילדים, ושום דבר מעבר לזה.

מי שרוצה אוטו מרווח, שייקנה מרצדס E.

Passt scho...

פורסם

וואלה, באמת אמירה למופת. במילים אחרות - מי שרוצה לשבת בנוחות מאחור, שיוציא עוד 200000 שקלים. גאוני. פשוט גאוני. מעכשיו זה מה שאני ממליץ לכל מי שמחפש רכב מרווח.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מתי מישהו בארץ יבין סוף סוף, שגם פוקוס, וגם מאזדה 3 - הן לא מכוניות משפחתיות, אלא קומפקטיות. וזהו.

זה אמור להיות נוח לילדים, ושום דבר מעבר לזה.

מי שרוצה אוטו מרווח, שייקנה מרצדס E.

למה לא מייבאך? שמעתי שהוא עוד יותר מרווח.8)

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
מתי מישהו בארץ יבין סוף סוף, שגם פוקוס, וגם מאזדה 3 - הן לא מכוניות משפחתיות, אלא קומפקטיות. וזהו.

זה אמור להיות נוח לילדים, ושום דבר מעבר לזה.

מי שרוצה אוטו מרווח, שייקנה מרצדס E.

 

שאלה.

 

אתה במקרה אמריקאי, או בא בצפון אמריקה?

 

אור.

פורסם

  • חסר לי עוד הילוך בטיפטרוניק, השלישי ארוך מדי והשני נגמר לי מהר מדי.
  • אין מחשב דרך,

 

 

לא הבנתי את העניין עם ההילוכים , יש לך 4 לא?

 

לגבי המחשב דרך , ניסית ללחוץ לחיצה ממושכת על הכפתור שבולט מלוח השעונים? אם אני לא טועה יש שם אפילו שתיים נפרדים A ו B..

GOT סחוג?

פורסם

יש למאזדה 3 רק 4 הילוכים בתיבה, למאזדה 6 החדשה יש 5 אם אני לא טועה. לי ממש מורגש חסרונו של עוד הילוך.

יש למאזדה 2 מדי מרחק (A ו B) אבל אין מחשב דרך (צריכת דלק ממוצעת וכו'). לפי ספר הרכב זה קיים בדגמים מאובזרים יותר שכנראה לא מגיעים לארץ.

 

שחכתי לציין עוד משהו - במצבי ההגבהה הגבוהים של מושב הנהג אני מגרד את התקרה (אני 1.82 מ'). אם אני מנמיך את המושב אין בעיה, אבל אז גם קצת צריך לקרב אותו יותר להגה ומאחורה המרווח נהיה סביל יותר.

לי אישית המקום מאחורה לא משנה כי לעיתים נדירות מאוד אני מסיע נוסעים מאחור.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אני מבקש מחילה על הבורות, אך לא מובן לי נושא ההילוכים בהודעה זו. לא אמור להיות למאזדה 3 גיר רציף? וא"כ מניין ההילוכים?

פורסם
אני מבקש מחילה על הבורות, אך לא מובן לי נושא ההילוכים בהודעה זו. לא אמור להיות למאזדה 3 גיר רציף? וא"כ מניין ההילוכים?

 

טעות בידך. ל 3 אין גיר רציף.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

רוני, האמירה הזו, הייתה מוקצנת בכוונה.

אני לא אדיוט - ויודע כמה מרצדס E עולה - היא נלקחה כדוגמא.

מצד שני, כמו שאתה יודע, לא המאזדה, ולא הפוקוס נועדו להובלת שלושה מבוגרים מאחור. ולכן בעולם שמן COMPACT CLASS.

 

אז אתקן את עצמי ברשותך: עדיף כבר לקנות משומשת גדולה יותר, מאשר מאזדה 3 חדשה - ולומר שאין בה מקום לשלושה מבוגרים מאחורה. ההודעה נועדה לקודמי בשרשור.

Passt scho...

פורסם

דווקא התרגום "משפחתית" הוא נכון.

משפחה ממוצע כוללת 4 נפשות. 2 מבוגרים ו2 ילדים.

אין שום בעיה להסיע 2 ילדים במושב האחורי (גם לא ילדים גדולים כמוני :D על כל 179 הס"מ).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
רוני, האמירה הזו, הייתה מוקצנת בכוונה.

אני לא אדיוט - ויודע כמה מרצדס E עולה - היא נלקחה כדוגמא.

מצד שני, כמו שאתה יודע, לא המאזדה, ולא הפוקוס נועדו להובלת שלושה מבוגרים מאחור. ולכן בעולם שמן COMPACT CLASS.

 

אז אתקן את עצמי ברשותך: עדיף כבר לקנות משומשת גדולה יותר, מאשר מאזדה 3 חדשה - ולומר שאין בה מקום לשלושה מבוגרים מאחורה. ההודעה נועדה לקודמי בשרשור.

 

כמובן שרוב המכוניות שאנו קוראים להן משפחתיות לא נועדו לסחוב שלושה מאחור לטיול של יומיים, אבל הן בהחלט אמורות להיות מסוגלות להסיע שלושה בספסל האחורי לנסיעות קצרות לפחות, ויש אפילו מספר משפחתיות שמסוגלות להסיע שלושה בנוחות (מגאן 2, הונדה סיוויק). מימד הרוחב עדיין יהיה צר אבל לפחות מרווח הרגליים יהיה טוב.

 

העניין הוא שבמציאות של ימינו רוב האנשים לא יכולים להרשות לעצמם יותר ממשפחתית רגילה, אז הם מתפשרים קצת על נוחות במושב האחורי. זה גם עניין כספי וגם עניין של גודל - באמריקה המרווחת כל אחד יכול לנהוג בטנדר או במרצדס E, אבל לך תמצא חנייה באמצע ת"א עם טנדר או מרצדס E...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...