Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

גיליתי היום בעיה ב-HU שלי, Pioneer 6850.

ברגע שהפאנל יורד למטה-גולש, המסך מתנתק. ברגע שהוא למעלה, לקראת סוף הדרך הוא נדלק שוב. חשוב לציין שהתאורה ממשיכה לדלוק כל הזמן, והמכשיר מגיב ללחיצה על הכפתורים. רק המסך מתמרד לו ומתכבה.

 

אודה לכל עזרה, שי.

פורסם

איזו סיבה יש לו לדלוק כשהוא גלוש ?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

בעבר הוא היה מציג אנימציה בזמן הגלישה, וכשהיה מסיים לגלוש התצוגה הייתה חוזרת למצב שהפאנל למטה, הפתח של הדיסקים נגיש, והמסך דולק.

היום המכשיר התמרד. לא ברור למה.

פורסם

שמע זה מציק לך קח אותו לטכני /ויטירנר שיבדוק את דולפים ..:lol:

אם זה לא קריטי אז עזוב את זה לא נוראה הכי חשוב שהכול עובד.

 

ממש אבל ממש סיוט כול הקטע של פאנלים גולשים טכנולגיה לא יציבה ולא אמינה בגרוש לתווך הארוך..

פורסם

מה קשוה מה שהוא אמר לבין ירידה על פיוניר?

הוא דיבר על פאנלים גולשים בכללי.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

תגיד לי, אדון זה זה זו זי זאההה,

למה אתה לא עונה, ולא מגיב לשאלות ששאלו אותך בעקבות האמירה שלך בת'רד של המגבר המתחמם?

באמת "נמאס לי שכל אחד כותב פה דברים לא קשורים בנחרצות כי הוא השקיע יותר מ1000 ש,ח במערכת שלו ברכב."

 

פחחחח, זה הדבר היחיד שיש לי להגיד, מתפלפן מתפלצן , עונים לו, שותק כמו כבשה.

 

לילה טוב.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

mr sub

כדאי שתרגע , לפני שגם אתה תתחיל לקבל תגובות כמו שאתה נותן.

 

אתה רוצה "להכנס בו" ? בשביל זה יש הודעה פרטית.

ולא , אני לא מצפה לתגובה ממך

תודה.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

Mr. Sub,

אנחנו אנשים מבוגרים פה למה אתה סתם נכנס לריבים? עזוב אותך תן לאדם לענות לבעיות של אנשים ואתה תעשה גם את שלך.

ואני מסכים עם elik0, אם יש בכל זאת בעיה כל שהיא תפנו אחד לשני בהודעות פרטיות או למנהל הפורום כולם פה מנסים לעזור ולהעזר בכולם.

 

 

בברכה, יוני.

מה זה הגלון *קבל* הזה בין המגברים ?
:shock:

המגברים האלה מממנים אירגוני טרור:onfire:

אחד החזקים! :rofl:

פורסם

את המגעים איפה שהפנאל מתחבר ניקית?

תנסה אולי יעזור?

סתם דוגמה יום אחד הווליום לא עבד,ניקיתי מאחור את המגעים וחזר לעבוד כמו חדש!

 

שחרון

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

פורסם

מה קשור האלפיין שלי והתקרית הקטנה שלי? זה היה אחד מליון שלא עבד נכון והוא הוחלף בדרך יפה...

דברתי על כול הפאנלים הגולשים

 

אל תהיה ילד לא טוב לך גש לטכני שיתקן לך וזהו ניראה לי אפילו יש אחריות אל המכשיר חדש לא? אם לא בא לך לתקן ואת מפסוט עזוב ותפסיק להכביד על הפורום בתרדי סתם...

פורסם

לפי התאור שלך.

אני הייתי פותח את הפאנל ובודק הלחמות של המסך! או מגעים. תלוי איך המסך מחובר לבורד!

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

ברור שהוא יפתח את הפאנל ואם כבר הוא שם הוא יכול להוסיף עוד כמה אנימציות למכשיר ולהלחים עוד איזה כמה נגדים שיוסיפו כוח PER יציאה.

מה אתה משוגע? מה הוא מבין בזה? הרי זה רק ייהרס עוד יותר.

×
×
  • תוכן חדש...