Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ברור שהוא יפתח את הפאנל ואם כבר הוא שם הוא יכול להוסיף עוד כמה אנימציות למכשיר ולהלחים עוד איזה כמה נגדים שיוסיפו כוח PER יציאה.

מה אתה משוגע? מה הוא מבין בזה? הרי זה רק ייהרס עוד יותר.

 

אהבתי :lol:

 

"אודה לכל עזרה" - כך רשם פותח התר'ד.

יש רק עזרה אחת: תיקון.

שום אלכוהול, שום פולסה דנורה על הפאנל, שום בדיקת הלחמות (הצעה הזוייה לגמרי בייחוד בפאנל מורכב כזה)

פורסם
אהבתי :lol:

 

"אודה לכל עזרה" - כך רשם פותח התר'ד.

יש רק עזרה אחת: תיקון.

שום אלכוהול, שום פולסה דנורה על הפאנל, שום בדיקת הלחמות (הצעה הזוייה לגמרי בייחוד בפאנל מורכב כזה)

 

דווקא לי נראה שמישהוא כן עשה לו "פולסא דנורא" על הHU :roll:

 

אני באופן אישי גם תומך בללכת למתקין מורשה של פיוניר או לכל מעבדה מוסמכת של פיוניר ("עוזי רדיו" היבואן הרישמי בארץ) .

 

בהצלחה ותעדכן אותנו מה קרה .

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

לדעתי זה מגעים

תנקה אותם

לי קרה איזה פעם פעמיים משהו בסגנון ניקיתי ומאז זה לא קרה לי

אתה מחזיק את הפאנל כשאתה מוציא אותו בקופסא תמיד

או לפעמים מחפף ומחזיק אותו בלי מכסה או משהו?

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם
אם לא בא לך לתקן ואת מפסוט עזוב ותפסיק להכביד על הפורום בתרדי סתם...

סייג לחוכמה שתיקה. אם זה לא היה מפריע לי לא הייתי מפרסם ת'רד, אני האחרון שיעשה את זה, תאמין לי שיש לי דברים יותר חשובים לעשות עם מעט הזמן הפנוי שיש לי - אז תנוח.

ולגבי תקרית האלפיין שלך, אני לא אחטט בפצעים שלך,אבל לגבי "האם הוא הוחלף בדרך יפה או לא" - תשקר לעצמך, לא לי.

שי.

פורסם

פלאט כבל הוא בעצם סוג של מעגל מודפס, אשר משמש ככבל עם הרבה גידים שהם בעצם חיבורים מודפסים.

יתרונו הוא גמישותו וגודלו הקטן מאוד.

מה שיכול להיות(שוב בתנאי שיש כזה) הוא שלאחר גלישות רבות של המכשיר הפלסטיק נשבר/נחתך/קיבל כיפוף יותר מדיי וכו...

 

גש למעבדה מסודרת הם יפתרו את זה בקלות. פלאט כבל לא מתקנים , מחליפים. זה אחד היתרנות והחסרונות שלו.

×
×
  • תוכן חדש...