Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7077 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,



אני מבקש המצלמה בשביל חבר, הוא מעוניין במצלמת וידאו ביתית בטווח מחירים של 2500 עד 3000 ש"ח.

שאלה נוספת היא האם עדיף מצלמת DVD על Mini DV כאשר המצלמה נועדה לשימוש ביתי בלבד.

רצוי לציין שהעדיפות היא לSONY אבל אם יש מתחרה ראויה של חברה אחרת כמובן שהיא תהיה האופציה הנכונה.

 

בברכה.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

ראה הודעות פרטיות.

 

בכל מקרה, העדפה אישית שלי זה מצלמת MINI DV ולא DVD, יותר נוח לי להעביר למחשב ולעשות מה שאני רוצה ואז לצרוב מאשר להעביר לדיוידי וזהו, להזכירך, אם תרצה להקליט על דיסק דיוידי ולשנות תוך כדי הצילום תצטרך לקנות דיסק REWRITEABLE שעולה יותר.

 

בכל מה שקשור למצלמת וידאו, אחריות היא נושא מאוד חשוב והרבה פעמים מגיעים למצב שיש צורך באחריות.

לכן, תבדוק טוב מאוד מי היבואן שאתה מזמין ממנו, לדוגמא במצלמות סוני קיימים מספר יבואנים אפורים, שרושמים 3 שנים,

אך באותיות קטנות זה שנה על הגוף שנתיים על המכניקה וכו' ותמיד מתפטרים מהלקוחות

לקנות אך ורק מישפאר, נכון זה עולה 300-700 שקל יותר אבל זה שווה את זה.

×
×
  • תוכן חדש...