Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

או להפך :D

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

תמורת בעלות על 51% מהנכס אני מוכן לפתור לך את הבעייה...

 

וברצינות, השכן משיג גבול וזהו עניין לטיפול המשטרה. אם היא לא זזה, אפשר לתבוע אותו.

 

לעניין קבילות צילומים בבית משפט-

ככל הנראה, השופט לא יטרח לראות סרט וידאו. לעומת זאת- תמונה שצולמה בדיגיטלית קבילה, ועל מנת לפסול אותה [כמו כל תמונה אחרת], יצטרכו להוכיח כי אינה אותנטית.

dirty old man

need love too

פורסם

משטרה כן תתערב במידה ומודיעים בטלפון שאם הם לא יגעו יתרחש דבר כזה או אחר לבעל הרכב.

 

ואם רוצים אפשר להגיד שרכב זר וחשוד חוסם לכם את החניה ואתם מבקשים שישלחו משטרה לבדוק את הרכב, הם כבר יקראו לו להזיז את הרכב

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
משטרה כן תתערב במידה ומודיעים בטלפון שאם הם לא יגעו יתרחש דבר כזה או אחר לבעל הרכב.

 

ואם רוצים אפשר להגיד שרכב זר וחשוד חוסם לכם את החניה ואתם מבקשים שישלחו משטרה לבדוק את הרכב, הם כבר יקראו לו להזיז את הרכב

 

במקרים שציינת אכן תתערב המשטרה אבל במקרה הראשון זה אומר שאתה מאיים עליו לאוזני השוטרת במוקד, כמובן שהשיחה גם מוקלטת. במידה והעסק יתפתח זה יכול לשחק לטובת השכן.

 

במקרה השני אתה מדווח על רכב חשוד- הטעיה מכוונת. גם אז תצטרך לתת פרטים כוזבים כדי שהם יגיעו, למשל שהרכב עומד כבר הרבה זמן ואף אחד מהשכנים לא יודע של מי הוא וכ'. מעבר לזה לפני שהם יגיעו הם ינסו לאתר בטלפון את בעל הרכב ולהגיד לו להזיז את הרכב.

פורסם

 

גש אליו דבר אל ליבו

 

סוף שבוע נעים.

 

אדוני היקר,אני פונה אל הלב שלך.

אנא ממך,האוטו שלי עליו השלום חולה במצברו,אני זקוק ליציאה מהירה לכיוון בית החולים.

אדוני,אני פונה אל הלב שלך,אנא אל תחנה לי בחנייה.

פורסם

קודם כל בדיבורים. הסבר לו באדיבות אך בתקיפות כי הוא מפריע לך, וכי תעריך את העובדה שהוא יפסיק.

במידה וזה לא עובד, הזמן כמה חברים אלייך הבייתה עם הרכבים שלהם, ותפסו כל מקום חנייה פנוייה. אני מאמין שאחרי פעם אחת הוא יבין את רמז.

PUG-306 XSI MK2

פורסם

נמחקו תגובות עם הצעות בלתי חוקיות / אלימות.

חלקן בהומור לא מוצלח, וחלקן לא בהומור בכלל.

תגובות לא ענייניות / אלימות / מעודדות לעבריינות תמחקנה, ועלולות לגרור את כל השרשור לסל המחזור.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אני לא מעודד לעשות כלום רק אספר סיפור.

אחד מהחברה בצבא (לפני הרבה שנים) היה עתודאי שחצן.

ביקשו ממנו השכנים לחנות כך או אחרת (אני לא זוכר את הסיפור) והוא סרב.

לילה אחד הם לקחו קקי מחיתול של תינוק ומרחו לו על הקצה הפנימי של ידית הפתיחה של הדלת.

בבוקר כשהוא בא לפתוח את הדלת כל היד שלו....

 

זה אולי לא חוקי, לא מוסרי ולא נעלים.

עליו זה עבד. הוא הבין את הרמז.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...