Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכיבים אכן נחמדים לקחת למרות שבתור אחד שיש לו JL Audio בזבזת הרבה כסף על המגבר אבל אכן יש תמורה לקניה

כלומר לצערנו הרב רדיו מיאלנו הספק של JL Audio פשוט כנראה החליט שהוא רוצה לתקוע את הקונים של JL ודפק מחירים אכן גבוהים לכל הסחורה של JL

אבל בשביל איכות ואהבה לפעמים צריך לשלם יקר אז לחברנו "זה וזה וזה" שתבין בJL אני ירשה לך לרשום עליהם אני לאמבין איזה השווה נעשתה פה בין סדרת ה-A לסדרת הסלאש זה כמו להשוואות בין הW3 לבין W6 או הW7

סדרת הסלאש היא הסדרה הכי גבוהה של החברה ולכן המחיר הגבוה

אם תרצה לשמוע את הW3 אתה מוזמן לשמוע אותו אצלי ואני יהיה מוכן להשמיע לך גם אותו אצלך...

פורסם

תתחדש!!

 

ויש לי שאלה בקשר למחשב דווקא. זה מחשב רגיל, נכון? מה הוא יכול לעשות, וכמה הוא עולה? תודה! אני כל כך שם אחד.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

המחשב זה נייד של דל שקניתי עם מסך שבור,

פירקתי את המסך ונשאר לי מחשב ללא מסך.

שילמתי עליו 600 ש"ח (לא רע בשביל פנטיום 4 1.8 עם 256 מגה RAM)

 

skyline: תודה על ההצעה, בעוד שבועיים אני אוכל להשוות בין ה12W3 ל 10W3 ברדיו מילאנו.

פורסם
רק אל תשכח שהם דופקים מחירים שאולי לפעמים עדיף לחשוב על ייבוא אישי של חלקים הוא אמר כבר שהוא קנה אצלהם כי לא רצה להתרוצץ , סביר להניח שלא כ"כ ירצה גם להתעסק עם יבוא

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם
המחשב זה נייד של דל שקניתי עם מסך שבור,

פירקתי את המסך ונשאר לי מחשב ללא מסך.

שילמתי עליו 600 ש"ח (לא רע בשביל פנטיום 4 1.8 עם 256 מגה RAM) מה אתה עושה איתו ברכב ? סליחה על הבורות אבל מה בדיוק הוא מחליף לך ? את הר"ד ? או שסתם אתה שם אותו

 

skyline: תודה על ההצעה, בעוד שבועיים אני אוכל להשוות בין ה12W3 ל 10W3 ברדיו מילאנו.

בברכה יהודה

בברכה יהודה

×
×
  • תוכן חדש...