Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים,

לאחר המון בדיקות כושלות שעברתי עם רובר 216 קבריולט וסגרתי עם אנשים-בבדיקות הכול לא תקין.

 

מצאתי פג'ו 306 יד שלישית אוטומט 130 אלף קילומטר יש תיקוני צבע ופחחות פה ושם בגלל יופי לא תאונות,גג במצב מצויין גיר שילדה מנוע התחייבות.

המחיר 30K

 

מה אתם אומרים ?

האם חלקים\תחזוקת הרכב נוחה?

 

אשמח לקבלת פרטים נוספים !

 

תודה ושבת שלום

פורסם

גולף קבריולט שנת 89 עולה כמו 306 ורובר שנתון 97 95.

גולף קבריולט שנת 99 ומעלה כ50 אלף ולא בתקציב שלי ממש.

 

מה שכן אמרו לי גם שלרובר יש בעית אמינות וחלקים-שכל חלק זה שיפוץ מאוטו אחר..

 

מה אתם אומרים ?

פורסם

חכה לתגובה של יוגבR,משתמש רשום בפורום ובעל 306 קבריולט.יש לו ניסיון עם הרכב נ"ל.[ניראה לי שהוא בימים הללו גם שוקל למכור את שלו לצורך שידרוג].

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
צהריים טובים,

לאחר המון בדיקות כושלות שעברתי עם רובר 216 קבריולט וסגרתי עם אנשים-בבדיקות הכול לא תקין.

 

מצאתי פג'ו 306 יד שלישית אוטומט 130 אלף קילומטר יש תיקוני צבע ופחחות פה ושם בגלל יופי לא תאונות,גג במצב מצויין גיר שילדה מנוע התחייבות.

המחיר 30K

 

מה אתם אומרים ?

האם חלקים\תחזוקת הרכב נוחה?

 

אשמח לקבלת פרטים נוספים !

 

תודה ושבת שלום

 

קודם כל אספי אני לא מוכר את האוטו , הz3 זה לאבא שלי. ( מה לעשות החיים לא הוגנים )

 

בנוגע לאוטו , האוטו סה"כ חמוד

תבדוק מה זה תיקוני צבע פה ושם כי יש מצב שתגלה דברים על האוטו שלא רצו שתדע :roll:

 

הגיר האוטומט הזה לא מציאה גדולה , מאוד איטי לא סוחב וגם לא הכי אמין אם הוא עבר התעללות.

אם אתה לא סגור על אוטומט אז עדיף ללכת על הדגם הידני.

 

מנוע- בדוק את המנוע טוב טוב , איזה מים משתמשים, תדירות החלפת שמן , קומפרסיה.

זה בלוק אלומניום וחבל שיתפוצץ לך המנוע.

 

גג- מה זה גג במצב מצויין?

כמה זמן לוקח לו להפתח או להסגר ? אם לא טיפלו בו בכלל בזמן האחרון וקצת קשה לו להפתח או להסגר אז תתרחק . היום בחברה לא מתעסקים כמעט עם האוטו הזה ואם תגש לאחד המוסכים עם האוטו הזה עם בעיה בגג החשמלי יש יותר סיכוי שיהרסו לך אותו. ( סה"כ מערכת מאוד מסובכת חשמל שהופך למכאני ואחרי זה לחשמלי :| )

אם ילך לך חלק מכאני או חשמלי לגג אז בלתי אפשרי להשיג אותו בארץ (טוב , תלוי למי :wink: ) או שאתה מוכן לשלם 30000 אלף למנוע ? :roll:

 

חלקים- זה כמו 306 רגילה 1.8

חלקי פח של החלק האחורי והדלתות נדיר מאוד להשיג. של החלק הקדמי קל להשיג ( של 306 רגילה חוץ מהטמבון שהוא כמו של s16,xsi)

 

תחזוקה- תלוי איזה רכב אתה נופל. אני השקעתי כסף כי הבעלים הקודמים זרקו @ין, אבל כמו כל צרפתיה בד"כ זה בעיות חשמל מעצבנות .

 

 

טוב תחזור מהבדיקה עם פרטים יותר ספציפים

ונוכל יותר לעזור.

 

יוגב

פורסם

בקיצור להתרחק :twisted:

 

הרבה מוסכים אמרו לי שהם לא מתעסקים עם האוטו הזה ולא אוהבים אותו-הוא נורא נחמד והכול אבל באמת המחיר שלו גם יותר יקר...

 

אך מה אתם אומרים על רובר 216?

מצאתי אחת לבנה דנדשה נהגתי בה היום גג דנדש לחלוטין הוחלף לפני שבוע מקורי כל האוטו מקורי ויפהפה

מה בנוגע לחלקים וטיפולים לרובר באיזור פ"ת?

טיפולים יקרים?

אוטו אמין בכללי?

יש לציין:

שנת 95 מנוע 1600 לא משופרולא בטיח ש סיויק VTI,160 אלף קילומטר יד שלישית גיר אוטומט

 

חלק אמרו להתרחק חלק אמרו שהם איתו 5 שנים ולא עשה להם שום בעיה ...

 

אשמח לקבל חוות דעת.

 

תודה ולילה טוב

פורסם

חברים אני חייב לציין שהיום נהגתי על הרובר שאני רוצה לקנות (נפגשתי עם 2 אנשים בבוקר מפ"ת ואחד מרמת גן) האוטו חללית. שם גז זה גז האצה בלי חשבון חלקה. הילוך ראשון מושך עד 40 בגלל שזה גיר ספורט (ככה הוסבר)

לעומת זאת הפג'ו,איכות הנסיעה זוועתית,האוטו לא סוחב עליות בגרוש.

אני מדבר על 2 מכוניות אוטומט (לא מעוניין בידני).

 

הבעיה היחידה ברובר,זה שהדוושת ברקס וגז טיפה קשות מהרגיל ממה שנהגתי לנסוע,ההגה הגה כוח אבל אין לו את החדות והסיבוב של הגה רגיל , כנ"ל של הפג'ו.

 

יכול להיות בעיה במסרק הגה? כיוון פרונט? עסק יקר ?

פורסם

בתור חובב רובר מושבע אני דפקא נזהר מה216 המדוברת, לאוטו מנוע הונדה ותיבת הילוכים מוצלחת מאוד אך השילוב של השניים מעלה את זמינות הכוח לסל"ד גבוה יחסית ופעולה רועשת משהו בעקיפות והאצות למיניהן. בנוסף לדעתי האוטו נראה "לא משהו" במילים עדינות וגם התנהגות הכביש שלו לא בשמיים כמו ששמת לב לבד. הוא בהחלט מטוס, אבל כמו כל הונדה משנים עברו מטוס רק בקו ישר. במידה כל קטע הגג הנפתח חשוב לך, אתה אוהב את הלוק ולא ממש מתכוון להכנס לפניות ב70 קמ"ש האוטו יתאים לך. רק תבדוק אותו טוב טוב לפני הקניה, בעיקר את ראש המנוע וטיפולים בזמן.

נ.ב

בבקשה תגיד לי שאתה לא קונה אותו בצבע ירוק בקבוק!

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

נ.ב טייק 2

ההילוכים ב216 הנ"ל בהחלט מתאפיינים ביחסי העברה ארוכים ברגע שמורידים את הרגל על הגז, כשרוצים נסיעה רגוע יותר התיבה עושה את העבודה באופן מעולה ומעבירה הילוך ב3000 - 2500 סל"ד ולא יותר. שוב, הבעיה היא זמינות כוח בסל"ד נמוך, כל עקיפה קטנה תבוא לידי ביטוי בקיק דאון עצבני וטיסה קדימה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

בעל הרכב אמר לי.

ולא לא בצבע ירוק בקבוק למרות שהוא יפה :)

צבע לבן.

אני מאוד אוהב את הצורה של הרכב (נדבקתי לקבריולט) ואני ממש לא מהאלה שמשתוללים.

מחפש אמינות,מהירות ובעיקר יופי (על טעם ועל ריח..)

ובמחיר של 27K אוטו במצב דנדש זו עסקת המאה בשבילי.

 

העיקר שיהיו חלקים וחלפים זמינים לרכב זו השאלה העיקרית שלי.

 

המון תודה על זמנכם ועל התשובות המקצועיות!

פורסם
הילוך ראשון מושך עד 40 בגלל שזה גיר ספורט (ככה הוסבר)

קבל מספר טיפים לחיים:

  • אם האדם ממנו קיבלת את ההסבר רוצה למכור לך משהו, קח את ההסבר בערבון מוגבל.
  • מהירות מקסימלית בהילוך מסויים אינה פלא ולא ראויה להערכה יוצאת דופן. בסה"כ קוטר של גלגל שיניים.
  • 40 קמ"ש בהילוך ראשון זה לא יוצא דופן. גם הפיז'ו יודעת לעשות את זה.

ולעניין הספציפי שלשמו התכנסנו - בסופו של דבר, אתה זה שמחליט מה חשוב לך ומה לא. ל- 306 האוטומטית אין שום שאיפות ספורטיביות. מדובר ביחידת הנעה שיועדה באירופה לקהלים שמסיבות שונות אינם מסוגלים לנהוג ברכב ידני. התיבה מאפשרת לך להתנהל במהירויות סבירות, אבל אין לה שום עניין לשתף פעולה עם נהג אקטיבי מדי. לשם כך יש 1.8 ידנית.

 

בנוסף, ל- 306 יש את אחת משלדות ההנעה הקדמית הטובות ביותר שנוצרו אי פעם.

צריך לעשות משהו יוצא דופן כדי להרוס אותה.

למשל ניסור של הגג.

ה- 306 קבריולט לא נועדה לנהיגה ספורטיבית (זה בסדר, גם הרובר לא). אל תחפש בה מה שמלכתחילה איש לא התכוון שהיא תתן.

פורסם

חלקים יש כמו זבל ואל תקשיב לאף אחד אחר. מרכיבי המנוע (וכל מה שסביב למשל רדיאטור, מערכת פליטה, פילטר אוויר) זהים לאלו של הונדה, הרכב גם חולק פלטפורמה וחלקים רבים עם סדרת ה200 החדשה יותר, גם אותם לא חסר לכן חלקים משומשים יש בשפע.

אמינות- תראה, תשמע, לא יותר ולא פחות אמין מכל רכב ארופאי אחר מבציר דומה. לרכב אין מחלות מיוחדות ובמידה והוא טופל כראוי ישמש אותך עוד הרבה זמן.

מהירות - יש מספיק (אבל בעיקר בסל"ד גבוהה).

יופי - בהחלט על טעם ועל ריח, אישית אני לא אוהב את הצורה.

לדעתי האהבה לרכב מסנוורת אותך, אני ממליץ בדיקות מקיפות במוסך מורשה של רובר. ספק רב שהרכב במצב "דנדש" זכור, מנוע שמתאפיין בסל"ד גבוה עלול לסבול מבלאי גבוה. וודא שהרכב טופל בזמן, קיבל שמן איכותי, שלא השתמשו במים רגילים ברדיאטור, חפש דליפות בגג! מאוד אופייני לרכב מסוג זה.

שיהיה בהצלחה ובמידה ותצטרף למשפחת בעלי הרוברים אל תגיד "לבן" תגיד "לבן שנהב" :)

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

×
×
  • תוכן חדש...