Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לקחתי תושבת של טוויטר הדבקתי אותה לקורה.

לקחתי גרביון מתחתי אותו כך שיתקבל צורה יפה הקשתי אותו.

אבל אני לא יודע מה לעשות עכשיו כי לרפד אני לא יצליח.

ואני לא עובד עם פיברגלאס וכול העסק הזה אני פשוט רוצה פיתרון לצבוע הכול זאת אומרת כל הקורה עם הגרביון והטוויטר אז למי שיש פיתרון זה יהיה מצויין. צירפתי תמונה.

http://www.planetnana.co.il/project60/DSC06833.JPG

מוכר את הבניות! במחיר מוזל!

+ מתנה לקונים

פורסם

באמת לא הבנתי מה אתה מתכוון.

אתה רוצה רק לצבוע? אז תצבע את הגרביון, מה זה ייתן לך? עדיין זה יראה חורני, פשוט באותו הצבע.

 

אלעד

פורסם

מזה בנודו?

ומאיפה אני משיג את זה?

ואת הריפוד או את הצבע אני רוצה לעשות לבד אז למי שיש רעיונות אייך עושים את זה אז אני אודה לו מאוד.

דרך אגב הקשתי את הגרביון עם לקה וזה התקשה מאוד.

ואני רוצה לצבוע את כול הקורה... אבל אני לא יודע איזה סוג צבע.

מוכר את הבניות! במחיר מוזל!

+ מתנה לקונים

פורסם

לקה?

התקשה מאוד?

או שעלית על צורת בניה חדשה, או שאתה לא יודע מזה קשה באמת :D

 

בקיצור אני ממליץ לך לפנות לסלבה מהפורום. כנס לדביק באודיו לרכב "התקנות פיברגלאס וכו'" ולמטה הוא הגיב שלח לו הודעה

ותשאל אותו.

 

לפי דעתי! קודם כל אתה צריך לחתוך את הסוף של הגרביון מכל צד. אחר כך, ורק אם זה באמת קשה, להביא את זה לרפד לבחור אצלו איזה סוג בד שתרצה, והוא יעשה לך את זה העבודה. צורה כזאת זה לא כזה פשוט לעטוף.

 

בונדו זה חומר פחחים למילוי חורים בבניה (הסבר מקוצר), תשאל גם את סלבה איזה סוג בונדו אתה צריך.

בהצלחה.

פורסם

ואם אני רוצה לצבוע ולא לרפד איזה חומר הוא הכי טוב? שמקבל צורה יפה ואחידה?

מוכר את הבניות! במחיר מוזל!

+ מתנה לקונים

פורסם
לקה?

התקשה מאוד?

או שעלית על צורת בניה חדשה, או שאתה לא יודע מזה קשה באמת :D

 

בקיצור אני ממליץ לך לפנות לסלבה מהפורום. כנס לדביק באודיו לרכב "התקנות פיברגלאס וכו'" ולמטה הוא הגיב שלח לו הודעה

ותשאל אותו.

 

לפי דעתי! קודם כל אתה צריך לחתוך את הסוף של הגרביון מכל צד. אחר כך, ורק אם זה באמת קשה, להביא את זה לרפד לבחור אצלו איזה סוג בד שתרצה, והוא יעשה לך את זה העבודה. צורה כזאת זה לא כזה פשוט לעטוף.

 

בונדו זה חומר פחחים למילוי חורים בבניה (הסבר מקוצר), תשאל גם את סלבה איזה סוג בונדו אתה צריך.

בהצלחה.

 

 

תהנה!

פורסם

בלי הרבה קשקושים והפניות:

 

סע לאלגד בתל אביב רחוב ריבל - תקנה מהם בונדו, אם אתה לא גר באזור תקנה מפחח מכוניות תבקש ממנו קילו אחד אפילו פחות, ואתה צריך את המקשה של הבונדו, אתה מערבב את המקשה והבונדו ביחד (לא להגזים עם המקשה, ממש מעט).

אתה יכול לעבוד עם כל כלי שתרצה, אני ממליץ עם כרטיס מגנטי כמו טלכרד.

אתה מורח את הבונדו על הבנייה שלך תמרח על כל הקורה לכל האורך שלה, ובעזרת נייר שיוף תתחיל לשייף

אם אתה רוצה גימור ממש יפה

תקנה נייר שיוף 64 - איתו תשייף ראשון ממש חזק וגס

אחריו נייר שיוף 80- פחות גס יחליק לך את הבנייה

ואחריו נייר שיוף 120 - אחרון חביב.

 

*** אתה מורח את הבונדו אך ורק כשהגרביון קשה, ואני מתכוון כשאתה לוחץ עליו הוא לא מתקפל או כל דבר אחר.

 

לאחר הבונדו + השיוף:

במידה ואתה רוצה לרפד, קנה בד סקאי יפה או כל בד אחר שאתה מעוניין ועם דבק מגע אפילו אתה יכול להדביק את זה לא חייב ללכת לרפד לא עבודה קשה במיוחד.

 

במידה ואתה רוצה לצבוע, קנה ספרי צבע של יעקבי סדרת קריילון הדגם היקר

בחר לך צבע תעבור על זה שתי שכבות אולי יותר במידת הצורך ויש לך גימור תתקין את הטוויטר ותהנה.

 

שיהיה בהצלחה, תחזיר עדכונים מדי פעם.

פורסם
בלי הרבה קשקושים והפניות:

 

סע לאלגד בתל אביב רחוב ריבל - תקנה מהם בונדו, אם אתה לא גר באזור תקנה מפחח מכוניות תבקש ממנו קילו אחד אפילו פחות, ואתה צריך את המקשה של הבונדו, אתה מערבב את המקשה והבונדו ביחד (לא להגזים עם המקשה, ממש מעט).

אתה יכול לעבוד עם כל כלי שתרצה, אני ממליץ עם כרטיס מגנטי כמו טלכרד.

אתה מורח את הבונדו על הבנייה שלך תמרח על כל הקורה לכל האורך שלה, ובעזרת נייר שיוף תתחיל לשייף

אם אתה רוצה גימור ממש יפה

תקנה נייר שיוף 64 - איתו תשייף ראשון ממש חזק וגס

אחריו נייר שיוף 80- פחות גס יחליק לך את הבנייה

ואחריו נייר שיוף 120 - אחרון חביב.

 

*** אתה מורח את הבונדו אך ורק כשהגרביון קשה, ואני מתכוון כשאתה לוחץ עליו הוא לא מתקפל או כל דבר אחר.

 

לאחר הבונדו + השיוף:

במידה ואתה רוצה לרפד, קנה בד סקאי יפה או כל בד אחר שאתה מעוניין ועם דבק מגע אפילו אתה יכול להדביק את זה לא חייב ללכת לרפד לא עבודה קשה במיוחד.

 

במידה ואתה רוצה לצבוע, קנה ספרי צבע של יעקבי סדרת קריילון הדגם היקר

בחר לך צבע תעבור על זה שתי שכבות אולי יותר במידת הצורך ויש לך גימור תתקין את הטוויטר ותהנה.

 

שיהיה בהצלחה, תחזיר עדכונים מדי פעם.

את כל זה אנחנו גם עשינו בבניות שלנו ?!?! :shock::drinking:

לפותח השירשור - אני מחזק את דבריו של רועי א. שבמקרה, וממש במקרה אנחנו עושים בניות ביחד לדלתות ולקורות, ככה שאתה יכול לקבל את ההמלצות שלו בחום רב.

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

×
×
  • תוכן חדש...