Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר נסע הבוקר מתחת לגשר גלילות שנמצא בבנייה, וקיבל מקלחת של חומר לח ואפור. ההשערה שלו היא שמדובר במי-מלט.

הגג היה סגור, ונתזים כיסו את מכסה המנוע, השמשה הקדמית והגג.

 

שטיפה במים הסירה כל עקבות מחלקי הפח ומהשמשה, אולם על הגג נשארו כתמים אפורים, שלא ירדו גם בשפשופ עם אבקת כביסה (הוא פחד לנסות חומרים אחרים).

מדובר במיאטה 2007 נקייה ומצוחצחת, וכאב הלב רב.

 

מישהו התנסה בבעייה דומה ? איכ אפשר להסיר את הכתמים, אם בכלל ? האם 'בריא' להתעסק עם הגג ? אין חשש לפגיעה באטימותו ?

 

 

תודה,

שי.

פורסם

ישנו חומר בשם "אוטו גלים", אני מנקה איתו תמיד את הגג.

 

אני מבין שמדובר במיאטה מהדור השלישי בעלת גג בד ולא וייניל...

 

הייתי ממליץ לך להיכנס לאתר הרודסטרים ולפנות ל PRIMEKART.

 

בברכה, מר נעלול.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
ישנו חומר בשם "אוטו גלים", אני מנקה איתו תמיד את הגג.

 

אני מבין שמדובר במיאטה מהדור השלישי בעלת גג בד ולא וייניל...

 

הייתי ממליץ לך להיכנס לאתר הרודסטרים ולפנות ל PRIMEKART.

 

בברכה, מר נעלול.

 

קנה לך מברשת רכה, מהסוג שמשתמשים בבית לניקוי שטיחים. תקציף בקערה עם מים פושרים "טקסטיל שמפו" ובתנועות מעגליות עם לחץ מתון נקה את כל הגג. לאחר מכן, תשאב היטב את הגג עם שואב אבק. אם הלכלוך עדיין קיים בעומק הבד, נסה לנקות מקומית עם המברשת הנ"ל באמצעות התזת חומר של אוטוגלים המיועד לניקוי ויניל וריפודי בד . (יעקובי, רח' החשמל 1 ת"א). תבצע מס' מחזורים של ניקוי ושאיבה. אם לאחר כל זה המצב לא משתפר, לא נותר לי אלא להציע לך לפנות לביטוח ולהפעיל אותו.

 

נ.ב. אם התהליך הצליח, תצטרך לבצע לגג אימפרגנציה חדשה. אצל יעקובי תמצא חומר בשם "אידאלו" המיועד למטרה זו.

 

בהצלחה!

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם

אז אם אני מבין נכון - ניקוי מוצלח של הגג (באמצעות החומר של מנהרת השטיפה כהמלצת שמר , או באמצעות טקסטיל שמפו ואוטוגלים כהמלצת PRIMEKART ), פירושו בהכרח הרס של האימפרגנציה ?

 

בהנחה שבעל המיאטה המדוברת סובל משתי ידיים שמאליות כרוניות - האם כדאי שייכנס לתהליך הזה בכלל בעצמו , או שמא יש מישהו שיוכל לעשות את העבודה כולה (באזור המרכז) באופן מקצועי ?

 

 

תודה על כל התשובות !

שי.

פורסם
אז אם אני מבין נכון - ניקוי מוצלח של הגג (באמצעות החומר של מנהרת השטיפה כהמלצת שמר , או באמצעות טקסטיל שמפו ואוטוגלים כהמלצת PRIMEKART ), פירושו בהכרח הרס של האימפרגנציה ?

 

בהנחה שבעל המיאטה המדוברת סובל משתי ידיים שמאליות כרוניות - האם כדאי שייכנס לתהליך הזה בכלל בעצמו , או שמא יש מישהו שיוכל לעשות את העבודה כולה (באזור המרכז) באופן מקצועי ?

 

 

תודה על כל התשובות !

שי.

 

אימפרגנציה צריך לבצע בגג בד בכל מקרה, מומלץ אחת לשנה לפני החורף.

 

לגבי מכונות שטיפה - בשום פנים ואופן לא לחשוב בכוון זה.

 

לגבי אוטופיקס - אפשר לבדוק אם יש להם ניסיון עם גגות בד, אבל מוטב להתייעץ עם מי שעובדים על גגות נפתחים כל העת. באתר שלנו תמצא המלצות.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם

מילה אחת... CARBONAT.

בקבוק בצבע אדום\כתום בעל ראש מברשת וספוג. ניתן להשיג כמעט בכל סופרמרקט וכו.

 

עצה אחת.... קרא את ההוראות, ועקוב אחריהן.

קו---------------------------------------

פורסם

לדעתי קח אבקת כביסה עם מעט מרכך כביסה ערבב יחד בכלי עם מים חמים(לא חמים מידי אבל גם לא פושרים).

קח מברשת שנראית כמו מגהץ וגם מברשת קטנה מלבנית עם שערות ברמת קושי בינוני(ניתן לרכוש בכל מקום) ובתנועות מעגליות שפשף את המקום כאשר אדם אחר יושב בתוך האוטו ונותן לך

קונטרה\תמיכה מתוך הרכב.

לאחר מכן עבור על המקום עם שואב אבק.

חזור על התהליך מספר פעמים.

מקווה שתצליח.

ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא.

פורסם

 

לגבי אוטופיקס - אפשר לבדוק אם יש להם ניסיון עם גגות בד, אבל מוטב להתייעץ עם מי שעובדים על גגות נפתחים כל העת. באתר שלנו תמצא המלצות.

 

לא הייתי סומך על אוטופיקס בעניין ניסיון עם גגות, אני אל חושב שזה התחום שלהם...

 

אם אתה כבר שם תיגש מעבר לפינה ל"רון קאר", הוא מתעסק עם גגות והעבודה אצלו היא מהרמה הגבוהה ביותר. מניסיון.

 

בברכה, מר תעלול.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

תודה רבה על כל ההמלצות - העברתי אותן כלשונן לחברי בעל המיאטה והגג המוכתם - אני אעדכן בהמשך מה עבד ומה לא :-D .

×
×
  • תוכן חדש...