Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
"זה מבחינתי לא שיפור, זה שינוי דרסטי ביותר למערכת".

 

 

כן מזכיר לי מישהו באמת, תתחדש בשעה טובה !

מקווה שתגיע למפגש מחר אני רוצה לראות על מה העניין.

פורסם

היי רועי, אני מקווה שלא תתאכזב, אני עושה השוואה בין VDO מדגם שקיים בקו יצור של בערך 7 שנים (שהיה מחובר למערכת שלי חצי שנה רצופה) אל מול הקלריון שהפך עולמות מבחינתי - אך לא יודע באילו מערכות מדובר פה בפורום ועד כמה אתם תאהבו, נחכה ונראה :)

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

נראה קטלני !!! אהבתי מאוד !!!

אני שמח שאתה שמח ושאתה מרגיש שיפור עצום :)

כשאגיע למפגש בעוד כחודש בערך אשמח מאוד לשמוע את המערכת באוטו שלך.

אני מתכנן על אותם רמקולים.

 

בברכה.

מושיק.

פורסם

אשמיע לך בכיף גדול..

 

ובמידה ותחליט ללכת על הפוקאל, תקנה את ה V2 - אמנם שיפור מזערי (גם המחיר מאוד מאוד דומה.. עניין של 100 200 שקל נדמה לי) אך עדיין כדאי יותר לדעתי.

 

בכל אופן אני ממליץ בחום, אני נורא אוהב את הסאונד.

 

בעניין הסאב, אני בהחלט מתכוון להחליפו, ועכשיו אני בשלב של להאזין לסאבים השונים מבין המגוון הרחב המוצע לפניי בתקציב של כ-1000 ש"ח.

-הרץ 300 שנשמע הרבה יותר טוב בהשוואה לדראגסטאר.

-פוניקס גולד שלא יצא לי לשמוע אך עפ"י הביקורות אני חייב לחבר אותו אצלי ברכב ולהאזין.

-וסאב כל-שהוא של פוקאל כי אם התאהבתי בקומפוננט, אני לא רואה סיבה שלא להתאהב בסאב.

 

מה דעתכם על ההתלבטויות ? נכונות ? או שיש לכם כיוון אחר לתת לי ?

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם
במיוחד בשבילך מושיק.

 

 

נהדר!

כל הכבוד לאביב! בהתקנה שלי בעזרת השם אני קורא לך הולך?!

סה"כ נשמעת לי אחלה קניה..מכשיר רציני ואם אין צורך בקרוס 3 WAY אז על ה- ז..

[=

 

שבת שלום לכולם..!

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
אשמיע לך בכיף גדול..

 

ובמידה ותחליט ללכת על הפוקאל, תקנה את ה V2 - אמנם שיפור מזערי (גם המחיר מאוד מאוד דומה.. עניין של 100 200 שקל נדמה לי) אך עדיין כדאי יותר לדעתי.

 

בכל אופן אני ממליץ בחום, אני נורא אוהב את הסאונד.

 

בעניין הסאב, אני בהחלט מתכוון להחליפו, ועכשיו אני בשלב של להאזין לסאבים השונים מבין המגוון הרחב המוצע לפניי בתקציב של כ-1000 ש"ח.

-הרץ 300 שנשמע הרבה יותר טוב בהשוואה לדראגסטאר.

-פוניקס גולד שלא יצא לי לשמוע אך עפ"י הביקורות אני חייב לחבר אותו אצלי ברכב ולהאזין.

-וסאב כל-שהוא של פוקאל כי אם התאהבתי בקומפוננט, אני לא רואה סיבה שלא להתאהב בסאב.

 

מה דעתכם על ההתלבטויות ? נכונות ? או שיש לכם כיוון אחר לתת לי ?

 

אני אחד האנשים החולים של פוקל ורק בתחום הקומפוננט!

אני דיי שונא את הסאבים שלהם! כדאי לך לשמוע לפני הבחירה..

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
אשמיע לך בכיף גדול..

 

ובמידה ותחליט ללכת על הפוקאל, תקנה את ה V2 - אמנם שיפור מזערי (גם המחיר מאוד מאוד דומה.. עניין של 100 200 שקל נדמה לי) אך עדיין כדאי יותר לדעתי.

 

בכל אופן אני ממליץ בחום, אני נורא אוהב את הסאונד.

 

בעניין הסאב, אני בהחלט מתכוון להחליפו, ועכשיו אני בשלב של להאזין לסאבים השונים מבין המגוון הרחב המוצע לפניי בתקציב של כ-1000 ש"ח.

-הרץ 300 שנשמע הרבה יותר טוב בהשוואה לדראגסטאר.

-פוניקס גולד שלא יצא לי לשמוע אך עפ"י הביקורות אני חייב לחבר אותו אצלי ברכב ולהאזין.

-וסאב כל-שהוא של פוקאל כי אם התאהבתי בקומפוננט, אני לא רואה סיבה שלא להתאהב בסאב.

 

מה דעתכם על ההתלבטויות ? נכונות ? או שיש לכם כיוון אחר לתת לי ?

 

תקנה את הקסנון של פיניקס גולד- אתה לא תצטער! להיפך, אתה רק תהיה מבסוט ממנו. סאב איכותי לכל דבר.גם חזק, גם מדוייק, הכל. שמעתי אותו ונהנתי. התקציב הוא 1000 לסאב? הינה לך הקסנון ב-1000

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139352

לטעמי הוא הסאב הטוב ביותר שתמצא במחיר הזה.

גם לי יש אותו. מקווה שגם לך יהיה :lol::wink:. כמובן שזאת רק הדעה שלי (למרות שיש שיסכימו איתי).

 

 

בהצלחה בבחירה, ותהנה מהמערכת החדשה, גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

באמת שווה לך לראות את הסאב של יגאל בנץ

הסאב הוא חדש דנדש אצלו, יושב לו עדיין בתוך הקופסא עם הספר והכל. בעניין של ה-1000 ש"ח אתה תוריד אותו והוא יסכים כמו שהוא הסכים איתי אבל בסוף לא קניתי ממנו, כי הציעו לי המחיר יותר נמוך מזה + תיבה.

בסך הכל זה אחלה של סאב, אם אתה בא מחר למפגש אתה יכול לדבר איתו שיביא לך לראות אותו.

ומרוב שהוא שמור הוא יפחד גם שתחבר אותו למגבר לצורך בדיקה.

פורסם

קודם כל תתחדש ותהנה אבל הינה ומגיע "הרשע"

עד עכשיו לא מצאתי הבדל אחד בין 765 ל 865 חוץ מהטאץ' סקרין , והתצוגה היותר צבעונית . כן כשיש אחריות הטאת' סקרין והיופי מהווה יתרון אבל ברגע שאתה מביא בחות בלי אחריות על מסך טאת' סקרין זה ממש סיכון וה 765 מקבל יתרון שהוא יותר פשוט מבכינת המסך ואותה תועלת ואותם פונקציות ואיכות , והוא יותר זול באיזהה 100$!

אבל תתחדש נראה פ33ה ..

גם אני עוד מאט כנראה יזמין לי 765 אני עכשיו בהתלבטות .

:twisted: ...............:twisted:

למכירה VCVR עם תיבה מקורית! דנדש!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=165846

diverdolphins.gif

פורסם

נתחיל מזה שיש להם הבדלים, ב-765 אין ADF שהיום גילתי כמה הוא הכרחי וטוב.

אין לו: אופטימדיה (יופי), ספקטרום אניליזר ועוד כמה דברים קטנים.

חוץ מזה המסך נגיעה שם הוא לא בידיוק נגיעה כמו מחשב כף יד אלא זה יותר ליטוף מאשר נגיעה.

חוץ מזה אחרי כיוונים משתמשים בשלט, הוא אחלה.

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

×
×
  • תוכן חדש...