Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7120 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביגוד חסין אש, חובה! גם לפי תקונים וגם מחוייב במציאות! לא היית רוצה להיות לכוד ברכב בוער אהה??? ותאמין לי זה קורה הרבה יותר בקלות ממה שאנשים חושבים!

2000 ש"ח זה פחות ממה שצריך בשביל לרכוש סרבל הכי זול שיש, מעבר לזה אתה צריך נעליים כפפות נומקס וכובע נומקס, חוץ מזה ידרשו גם גופיות ותחתונים מנומקס, בלי השניים האחרונים, המינימום שאפשר לרכוש את הציוד הכי זול זה 3500 ש"ח בערך...

 

בקשר לכלוב, מנסיון של אחרים אני יכול לומר לך שעדיף בהרבה לקנות כלוב מוכן עם הומלוגציה, גם יותר קל משקל גם יותר בטוח ובסופו של דבר יותר זול והרבה יותר קל לבנייה.

 

מתלים, הכי פשוט לבדוק מה מוכרים בפיזו ספורט אנגליה (בבוטיק פיזו ספורט צרפת כבר לא מסתכלים על205) ואולי אפשר לקנות אותו הדבר בארץ, אם לא להביא בקומבינה...

 

מושבים, אני הייתי ממליץ להשקיע פה, לשלם אמנם כפול אבל זה גם נוחות, גם נזקי גו וגם החיים שלנו! גם בחגורות לא הייתי ממליץ לנסוע בלי נק' חמישית, דבר שלא קיים במושבים הזולים יותר.

 

בברכה נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם
...מעבר לזה אתה צריך נעליים כפפות נומקס וכובע נומקס...

 

בלקלווה, לא כובע.

 

balaclava.jpg

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

כולם רצים לקבוע מהר מה חובה ומה לא....

 

אני הייתי מחכה.

יש תקנון FIA ויש תקנון צרפתי ויש גרמני ויש לראלי וראלי קרוס וספרינט והתאחדות ישראלית ושר ספורט ותקנון כזה ועוד ועוד.

אם אתה בונה עכשיו - תחמיר ולך על ה FIA - אם יש לך אפשרות לדחות חלק מההחלטות - אני הייתי ממליץ לחכות - לפחות עד שנראה מה יקבע ע"י השר הרלוונטי בישראל.

אלון

×
×
  • תוכן חדש...