Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני זמן מה הייתי בהופעה בקיסריה של שלמה ארצי ושלום חנוך.

מלבד זה שמדובר בשני אמנים גדולים הסאונד היה פשוט מרהיב!

 

אני פותח את הנושא כדי שאנשים יספרועל מקומות שבהם לדעתם אפשר להאזין לסאונד ברמה גבוהה?

 

נ.ב.

מעניין מי יהיה הראשון לכתוב "אצלי באוטו" :)

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם

אצלי באוטו :) חח עם מערכת ורמקולים שבאים עם האוטו (אימפרזה) נראלי הרמקולים האלו עשויים מקרטון ממוחזר.. ועכשיו לנושא

בעיקרון בהופעות הסאונד בדרך כלל נשמע יותר טוב.. אני שומע בעיקר רוק כבד מטאל וכו', אבל הייתי בשתי הופעות של יוסלס ID, למי שלא מכיר להקת פאנק ישראלית.

אני לא אוהב את המוזיקה שלהם כל כך, אבל ללא ספק נהנתי בהופעה הסאונד כל כך הרבה יותר טוב מלשמוע אותו על איזו מערכת... וחוצמזה הייתי בעוד הרבה הופעות בחיים שלי והמקצועיות שבהם נשמעות הרבה יותר טוב מהדיסקים...

אבל אני לא יודע לגבי איכות בהופעות זה פשוט נשמע טוב.. איכותי? לא יודע

אני לא בטוח שזה יהיה יותר איכותי מאיזה חדר אקוסטי שמותקנת עליו מערכת SQ מטורפת...

פורסם

focalist,

 

כמה פרטים טכניים על המופע המדובר:

 

1. מערכת ה - P.A פועלת בשיטת LINE ARRAY, היא של חברת L - ACOUSTICS, הדגם של המערכת נקרא KUDO. רצ"ב קישור לאתר של החברה. http://www.l-acoustics.com/anglais/produitsgb.htm#

 

2. את ההגברה והתאורה של המופע מבצעת חברת בטי בם. טכנאי הסאונד של המופע הוא ליאור טבת.

 

3. אמפי קיסריה הוא המקום הכי טוב בארץ לקיום מופעים בסדר גודל הזה. המקום אקוסטי בצורה מעולה. כל הכבוד לרומאים על בניית האמפי.

 

4. אין לי מושג איך התרד הזה משתייך לפורום הזה.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

איפה שאני הייתי באופרה בסידני.

בארץ?

בזאפה ברמת החייל יש סאונד טוב, מערכת מושקעת מאוד ומתאימה לגודל.

 

באופרה הישראלית , אבל לא בכל האולם .

איפה לא? בהיכל התרבוש.

 

אגב בלונדון יש תאטרונים עם סאונד מטמטם פשוט.

פורסם

שלו, תודה.

איך זה קשור לפורום?

ברגע שיצאתי מהמופע ידעתי שזה הולך לעלות לי הרבה כסף...

אני שובר את הראש מאז איך לעזאזל אני מגיע למשהו קרוב לזה אצלי ברכב, כמובן מבלי למשכן את התחתונים.

בקיצור, אם אנשים יגיעו למקומות כאלה להקשיב הם ידעו לאן לשאוף.

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם
בזאפה ברמת החייל יש סאונד טוב, מערכת מושקעת מאוד ומתאימה לגודל
בזאפה יש מערכת דיי עלובה, גם ביחס למקום. המערכת מתוחזקת שם בצורה עלובה. לצערי, אני כותב את הדברים האלה מניסיון אישי.

 

focalist,

 

כפי שכבר כתב קודם corwin, זה כמעט בלתי אפשרי להגיע לסאונד באיכות צליל כל כך גבוהה במערכת לרכב, אלא אם תחליט שאתה גורר עם הרכב גנרטור.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

השאלה זה מי הסאונדמן.

 

בהופעות שהייתי היה נהדר. גם אני מדבר מנסיון.

הכל אבל הכל שאלה מי הסאונדמן , הייתי בהופעות בבארבי שנשמעו טוב. וזה כבר קשה!

פורסם

corwin,

 

הציוד בבארבי בת"א, הוא ברמה גבוהה יותר מהזאפה. נכון שלסאונדמן יש משמעות גדולה. אבל, אם היית הולך לשמוע את אותה ההופעה ששמעת בזאפה עם אותו סאונדמן, במקום אחר שיש בו ציוד איכותי, היית שומע את ההבדל בצליל, ובגדול.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

אחד מהמקומות היותר מושקעים בארץ הוא אולם הקונצרטים של אוניברסיטת "בריגהאם יאנג" (האוניברסיטה המורמונית) שנמצאת על הר הזיתים בירושלים.

כחלק מתוכנית הלימודים לסטודנטים, המעטים, הלומדים שם ישנם קונצרטים. כל יום ראשון בערב מוזיקה "קלאסית" ופעם בחודש ביום חמישי ג'אז.

 

האולם מדהים, לפי דעתי, מבחינה אקוסטית ורוב המופעים (במיוחד הג'אז) מעולים.

 

ניתן להזמין מקומות לקונצרטים בחינם על בסיס מקומות פנויים (אך נהוג להשאיר תרומה/טיפ סמליים למקום ולאומנים בתיבה הממוקמת ביציאה).

לא צריך להיות מורמוני ומעולם לא נתקלתי בפעילות מיסיונרית כלשהי שם. רוב האורחים בקונצרטים הם אנשים מן החוץ כי לומדים שם מעט מאוד סטודנטים מורמונים.

 

מומלץ לבוא בלבוש צנוע כדי לכבד את המארחים.

 

לפרטים:

http://ce.byu.edu/jc/

http://www.jerusalem.muni.il/jer_sys/picture/atarim/Toursite_form_atar.asp?site_id=2521&pic_cat=1&icon_cat=5&york_cat=8&type_id=317

http://www.d.co.il/38074680/8200/

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

וואלה שחכתי את זה, זה מדהים.

מומלץ לשמוע את העוגב המדהים שלהם , ואם אפשר יום סגרירי בירושלים עושה נעים לעיניים ולאוזניים.

פורסם

עבדתי בהופעה בים המלח.

הופיעו אסטרל פרוגקשן!

המערכת היתה של חברה ירושלמית שמתפרקת בימים אלו. (ברח לי השם)

הרמקולים של EAW.

היו 6 סאבים בכל צד. ו 3 טופים

הסאבים של דגם LA 1400 משהו או משהו כזה. (לפי מה שאני זוכר.)

הסאונד בכיוונים. היה מצויין.. חד. חזק ברור.

אני מוכן לתת המון. בשביל כזה בס כמו שהיה שם. שיהיה לי ברכב. !

 

ממרחק של 200 מטר דברים רעדו מהבסים!

 

שמעתי את הקטע של סקזי XTZ רק את ההתחלה. הכניסה של הבסים.

חלום.

 

אגב שלו.

עבדתי עם זילברבויים. באמפי בקיסריה.

ליין R A של JBL. הסאונד היה מדהים. הופעה של שלומי שבת.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...