Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי אימפרזה חדשה מליסינג

ויש לי בעיית קליטה רצינית של רדיו

הקליטה פשוט גרועה

מסתבר שהאנטנה היא חלק ממערך מפשיר האדים בחלון האחורי אבל הקליטה היא גרועה

כשדיברתי עם המתקין הוא אמר שההתקנה היא כמו שצריך

והוא הציע לי להתקין אנטנה קלטרונית שמודבקת על השימשה

האם מישהו מכיר אפשרות למגבר עבור הרדיו או אולי רעיון אחר שיכול לשפר את הקליטה?

פורסם

כמו שיחיאל רשם לך,פשוט לא חיבru את הרימוט של הר"ד לחוט בצמה המקורית שנותן פיקוד לאנטנה שנמצאת בחלון האחורי.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

הבעייה ידועה ואין לה פתרון ממשי, גם בחיבור מגבר אנטנה חיצוני הקליטה עדיין נחותה מאשר ברכב עם אנטנה סטנדרטית .

 

את חוט הremote מחברים כבר במעמד התקנת הרכב בחברה.

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם
הבעייה ידועה ואין לה פתרון ממשי, גם בחיבור מגבר אנטנה חיצוני הקליטה עדיין נחותה מאשר ברכב עם אנטנה סטנדרטית .

 

את חוט הremote מחברים כבר במעמד התקנת הרכב בחברה.

מה לעשות לא כול אחד יודע :oops: להתקין

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=477352 המערכת שלי למכירה....
פורסם

אני עובד אצל המאבזר הרשמי של סובארו -מה נראה לך? אני מכיר את הרכב או לא?:lol:

 

שים לב לתמונה שבסמלון->מצד ימין:lol:

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם

אז קודם כל כן,מאבזרים את רכבי הליסינג (לא את כל החברות) אבל זה לא העניין,זה היה בתשובה לשאלתך "אם אני מכיר את הרכב..." !

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם

החברה היא לא של אבא שלי כך שזה לא "אתם":lol:

 

רק הבהרתי שלא יצפו לניסים ונפלאות בסובארו כי גם אם הרמוט מחובר וגם אם לא עדיין הקליטה תהיה קצת בעייתית.

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם
החברה היא לא של אבא שלי כך שזה לא "אתם":lol:

 

רק הבהרתי שלא יצפו לניסים ונפלאות בסובארו כי גם אם הרמוט מחובר וגם אם לא עדיין הקליטה תהיה קצת בעייתית.

סליחה אל ההכללה .

 

אבל אפשר ללכת למתקין אחר וליבדוק אם אכן מחובר פקודת הרמווט לאנטנה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=477352 המערכת שלי למכירה....
פורסם

אחי גם לי יש אימפרזה וגם לי הייתה בעיה כזאת עד שהלכתי לחבר ו3 וחצי דקות הוא פתר לי את הבעיה

מי שהתקין לי את הרדיו דיסק לא חיבר נכון פשוט

לך למתקין נורמלי או למישהו שמבין והוא יפתור לך את זה בשניות

HU-premier 770 AMP1-jbl gto 75.4

AMP2-lightning-audio 150.2 SUB-KICKER COMP 12

REAR- infinity refrence COMPONENT-morel dotek

×
×
  • תוכן חדש...