Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8376 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנא עצתכם,

מישהוא מכיר את הרכב הזה ? מנוע 1600,אוט',אמנם עשתה 50K ק"מ אך

נראית שמורה יפה, שנת 2002,(קצת פחות מהמחירון בגלל הק"מ).

 

דחוף.

תודה !!!

רוני.

פורסם

מאוד.

וזהו.

 

מה התקציב שלך?

 

שים לב שהמחירון מוריד כמעט 8K!!! על הק"מ הזה. זה ק"מ עצום

לשנת 02. הרכב היה בהשכרה ?

 

תפרט את הדרישות אולי נוכל להמליץ על משהו אחר בתקציב.

 

גיא

פורסם

הרכב מפרטי שגר באשדוד ועובד בת"א, הוא ידיד של ידיד כך שאני לא חושש

מרמאות.

אתה צודק בקשר ל -8%, אני אשים לב לחישוב.

הרכב יחסית חסכוני וזה חשוב לי, וזמין לקניה כך שלא אצטרך לחפש יותר מדי.

התקציב עד 80K.

 

תודה,

רוני.

פורסם

לא יכולתי שלא לשים לב :

 

ליאנה ... נראית ... יפה

 

אתה בטוח שאין לך עיוות בקרנית ?

:roll:

זה מהדברים היותר מגעילים שעלו על הכביש

פורסם

אלא 8K שזה אומר 8000 שקל. שזה אומר 10%. אני בדקתי על ידני צריך להכניס

את כל הפרמטרים למחירון ואז לבדוק.

 

כמה ק"מ אתה הולך לעשות בשנה? אם הסכום הוא גבוהה קח בחשבון שלא יהיה

כל כך קל למכור.

 

אפשרויות נוספות הן פורד פוקוס 00 או 01 (01 טיפה מעל התקציב) היתרון של הפוקוס

זה נוחות. (וגם עיצוב לדעתי הליאנה מכוערת משהו). היא גם יותר מהנה לנהיגה

אם זה שיקול. מבחינת אמינות לי בבית יש אחת כזו שנת 00 עם כמעט 70K

אפס תקלות עד היום.

 

סובארו אימפרזה NEW AGE (אלו שניראית קצת כמו חרק) תעלה לך משנת 01

גם קצת מעל התקציב, אבל גדולה יותר, מאוד אמינה.

 

בקיצור אם אתה לא הולך לנהוג הרבה ק"מ בשנה ומה שחשוב לך זה בעיקר אמינות

הצורה לא מפריעה לך - הליאנה יכולה להיות אופציה לא רעה. אני אישית הייתי מעדיף

פוקוס או אימפרזה - אבל זה אני. בדוק שהרכב טופל לפי הק"מ הוא היה צריך לעשות

כבר כמה טיפולים. ושים לב שיש אחריות לסוזוקי אחריות של 3 שנים במידה והרכב לא טופל

במוסך מורשה - ובזמן, האחריות עלולה ללכת לאיבוד.

×
×
  • תוכן חדש...