Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגים 185/60/14


Gargoyle
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7244 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מחפש המלצה לצמיגים טובים (וזולים -שילוב מוצלח אך נדיר),

במידה 185/60/14... (וכמובן, חוץ משם של צמיג טוב ומחיר, אם יש לך מידע על מקום שיכול לספק אותם במחירים האלה),

דרך אגב, איך אפשר לדעת מהו תאריך ייצור הצמיג?

ועוד טיפים או המלצות שאני צריך לדעת בדרך לקניית צמיג מאושרת?

 

תודה

פורסם

תאריך ייצור הצמיג כתוב עליו בפורמט של ארבע ספרות, כאשר הזוג הראשון מציין את השבוע בשנה והשני את השנה. לדוגמא, 1204 הוא השבוע ה12 של שנת 2004.

 

 

טיפים והמלצות? חפש צמיגים טריים ממותג ידוע.

מאיזה אזור אתה בארץ?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

שכחת לציין מה הדרישות שלך - מעבר למחיר. אתה מעדיף נסיעה רכה ונוחה יותר, או שאתה נוהג אגרסיבי ומחפש ספורטיביות?

 

 

לגבי ה-"מאושרת" - אם זאת המידה שרשומה לך ברישיון רכב, אין בעיה. אם אתה משנה מידה אתה צריך לברר לפני שהמידה הזאת מאושרת לרכב שלך (יש שרשור דביק פה בפורום שאפשר לשאול על מידות).

 

ניר

פורסם
שכחת לציין מה הדרישות שלך - מעבר למחיר. אתה מעדיף נסיעה רכה ונוחה יותר, או שאתה נוהג אגרסיבי ומחפש ספורטיביות?

 

 

לגבי ה-"מאושרת" - אם זאת המידה שרשומה לך ברישיון רכב, אין בעיה. אם אתה משנה מידה אתה צריך לברר לפני שהמידה הזאת מאושרת לרכב שלך (יש שרשור דביק פה בפורום שאפשר לשאול על מידות).

 

ניר

אין ממש דרישה, הצמיג צריך להיות בינוני. (רוב הזמן המכונית עושה נסיעות בין עירוניות ועירונית כמובן שזה לטובת נסיעה רכב ונוחה, מצד שני, כשאני נוהג באוטו, אני נוהג יותר אגרסיבי.. )

בכל אופן, מחפש צמיג ללא דרישות מסוימות צמיג בינוני, אם מישהו יודע על דגם מסוים ממולץ של צמיג במידה הזאת, אני יהיה שמח לשמוע זאת.

תודה,

משה.

פורסם

מה במחיר הרצוי אצלך?

 

אני לפני כחודש +- החלפתי את הצמיגים מאחורה ל DUNLOP SP-490, נחשבים ספורטיביים, אוחזים טוב! מאוד מרוצה מהם ואת האמת אין תלונות כלל!

 

ניתן להשיג ב 1200 לארבע לדעתי, כדאי לבדוק!

 

אגב אצלי זאת אותה מידה...

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
מה במחיר הרצוי אצלך?

 

אני לפני כחודש +- החלפתי את הצמיגים מאחורה ל DUNLOP SP-490, נחשבים ספורטיביים, אוחזים טוב! מאוד מרוצה מהם ואת האמת אין תלונות כלל!

 

ניתן להשיג ב 1200 לארבע לדעתי, כדאי לבדוק!

 

אגב אצלי זאת אותה מידה...

 

עמית.

אני לא יודע מאיפה אתה מסיק את מה שכתבת, אבל אין לו קשר למציאות.

 

אני שמח שאתה מרוצה מהצמיגים הללו ומהמחיר שקיבלת אולם מדובר בצמיג שלא תמצא בשום אתר רשמי של דנלופ. הצמיג מיוצר באינדונזיה והקשר שלו למילה ספורטיבי הוא מקרי בהחלט.

פורסם

בזמנו גם אני שקלתי רכישה של רביעיית SP490, אבל לאחר קריאת ביקורות ממספר מקורות עליו וכן התייעצות עם מספר אנשים, מצאתי שקיימת תמימות דעים לפיה הצמיג הזה הוא בינוני בהחלט ותו לא.

 

החלטתי במקום ללכת על יוקוהאמה V500, אחלה צמיג! שקט באופן מדהים, אוחז ולא יקר בכלל!

אגב, בעקבותיי גם אופיר (ofir) קנה לרכב שלו רביעיה מהדגם הזה והוא יכול לאשר את מה שכתבתי.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אני קניתי,כשעברתי מחישוקים רגילים לחישוקי סגסוגת , רביעיית hankook centum k702 .

אכן צמיג בינוני ולא יותר מזה אבל אם בינוניות זה מה שאתה מחפש אז יכול להיות שזה מתאים לך.

פורסם

אלעד, גם לרז היו (או שעדיין יש? :-)) זוג על ה-205 שלו.

 

גם לנו הייתה רביעיית V500 בפביה הקודמת והיינו מרוצים מאוד.

צמיג שקט מאוד, אוחז ולא יקר במיוחד (לפחות בזמנו - לפני כשנתיים).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אני לא יודע מאיפה אתה מסיק את מה שכתבת, אבל אין לו קשר למציאות.

 

אני שמח שאתה מרוצה מהצמיגים הללו ומהמחיר שקיבלת אולם מדובר בצמיג שלא תמצא בשום אתר רשמי

של דנלופ. הצמיג מיוצר באינדונזיה והקשר שלו למילה ספורטיבי הוא מקרי בהחלט.

יש לי את אותו צמיג ואם הייתי קצת יותר שם לב והייתי רואה שהוא מיוצר באינדונזיה (ואני לא אפרט כאן מה הייתי עושה לזה שמכר לי אותם ) בכל אופן הם ממש לא מומלצים לטעמי אם הם לא מיוצרים ביפן הם פשוט לא שווים . עכשיו אחרי שחלפה שנה עם הדנלופ האלו הם יבשים, ואני צריך לשים רביעיה חדשה .

והםיוצרו ביולי .2005

אם צריך צמיגים חדשים לא חושב שזה המקום והדבר שצריך לחסוך בו !

פורסם

עוד צמיד שקט ונעים, אוחז סביר וללא יומרות ספורטיביות - ברידג'סטון TURRANZA.

גם בסביבות ה-1,200.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
עוד צמיד שקט ונעים, אוחז סביר וללא יומרות ספורטיביות - ברידג'סטון TURRANZA.

גם בסביבות ה-1,200.

הצמיג הזה מתאים מאד למי שמחפש צמיג שמחזיק לנצח[או עד שהוא מתייבש]. השחיקה שלו פשוט אפסית. אבן.

פורסם

אולי אבן, אבל בשביל אבן הוא אוחז יפה מאוד.

 

אצלי הם בכל מקרה תמיד מוחלפים עקב התייבשות, עקב קילומטרז' נמוך להחריד.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...