Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

א. אם זה לא דגם מיוחד זה לא שווה

ב. בירוקרטיה עתבנית

ג. מיסים עצבניים

נראה לי שעדיף שתרשום איזה דגם אתה רוצה להביא ומאיזה מדינה ונוכל לעזור לך

 

נ.ב

אם האוטו עם הגה ימני ואיננו רכב אספנות עדיף שתוותר מראש

פורסם
Nissan 300ZX

מארץ המקור

או רוסיה אם יש שם

 

או מעל 30 שנה.

או רכב שמיובא לארץ באופן סדיר הוא בן שנתיים (או שלוש לא זוכר בדיוק)

הניסאן לא עונה לאף אחת מההגדרות ולכן תישאר ברוסיה או ארץ המקור האחרת שלה.

 

חבל, אבל זה מה יש.... :roll:

פורסם

מה?! לא הבנתי את התגובה שלך גאי....

 

אני יודע שאוטו חייב להיות ביבוא סדיר לארץ וחייב להיות מקסימום בן שנתיים

אם האוטו לא ביבוא סדיר אתה חייב לקבל אישור מהיבואן שאתה אמור לדעת מראש שיעשה לך צרות...

 

זה מה שאני יודע

למה? ככה!

פורסם
מה?! לא הבנתי את התגובה שלך גאי....

 

אני יודע שאוטו חייב להיות ביבוא סדיר לארץ וחייב להיות מקסימום בן שנתיים

אם האוטו לא ביבוא סדיר אתה חייב לקבל אישור מהיבואן שאתה אמור לדעת מראש שיעשה לך צרות...

 

זה מה שאני יודע

 

לרכב אין תקינה בארץ. היבואן יעשה לך צרות בזה שהוא יגיד לך לא. לא אולי לא כלום -

פשוט לא. הוא לא יבצע תקינה בשביל שX ו Y יוכלו להביא את הרכב. נכון שיש מקום

לקומבינות ופה ושם אכן מסתובבים רכבים שנכנסו הנה בדרכים לא דרכים אבל זה

יקר מ-א-ו-ד ולבטח דורש בנוסף כמות קומבינות מפחידה. דוגמארות לרכבים כאלו

הם כל מיני פורשות שמסתובבות כאן שהן לא אספנות אלא בנות 10-15 שנים וכו'

 

לדעתי עדיף כבר ללכת על משהו שיש בארץ... או להביא פורשה בת 30 ולקחת

בחשבון את כל מה שהיא תדרוש כגון בעיות חלפים וכו'.

פורסם

יבואן מאותה ארץ שאני רוצה או מארץ המקור

למה אם זה מרוסיה יש לי שם דוד ממש עשיר שיכול לטפל בזה

BMW 318 שנת 95

גלגלי מגנזיום 16 אינץ

פורסם
יבואן מאותה ארץ שאני רוצה או מארץ המקור

למה אם זה מרוסיה יש לי שם דוד ממש עשיר שיכול לטפל בזה

 

בעולמנו שבו אנו חיים, אם יש לך כסף - הכל (כמעט) אפשרי :lol:

כך שאם אין לך בעיה להוציא סכומים גבוהים, אני חושב שתוכל לעשות ייבוא אישי.

יניב

פורסם

בארץ,יבוא אישי?

עוד מעט תבקשו אישור לשיפורי רכב.

מה זה אנגליה פה?

 

יבוא אישי מותר רק לענתיקות בנות 30 +

מותר להביא מכוניות שאין יבוא שלהם לארץ רק באישור היבואן.

מיצו 3000 GT ,אקליפס,קורבט מיובאות מארה"ב ומיוצרות שם.

פורסם

אגב, באתר של משרד האוצר / אגף המכס והמע"מ, הדף של ייבוא רכב אישי, שפירט את כל עניין יבוא הרכב האישי נמצא בשבועות האחרונים בעדכון.

מישהו יודע על איזה שהוא שינוי חקיקה בנושא שהיה בזמן האחרון?

פורסם

ניתן להביא גם רכבים שלא מיובאים באופן סדיר. אנחנו עשינו זאת בעזרת עמיל מכס לפני כמה שנים. איך הוא עשה את זה??? את זה צריך לשאול אותו.

 

יניב

Excursion1.jpg

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
ניתן להביא גם רכבים שלא מיובאים באופן סדיר. אנחנו עשינו זאת בעזרת עמיל מכס לפני כמה שנים. איך הוא עשה את זה??? את זה צריך לשאול אותו.

יניב

יש לאוניה הזאת רשיון של רכב פרטי?

כי אם היא על רשיון ג' - יכול להיות שהכללים אחרים. ואני לא מסתלבט.

פורסם

רשיון ב' רגיל.

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

בנוסך לאמור - תושב חוזר יכול להביא רכב בן 4.

 

בנוסף לאמור 2 - אם אתם מתקמבנים עם עולה חדש ואתם משחדים אותו מספיק אז הוא יכול להביא רכב שלא מוגבל בשנתון, וזה כל עוד בתנאי שלא רכש רכב בארץ בלי מיסים או לא הביא איתו אוטו מארץ מוצא.

 

הוא כביכול יכול לדעתי למכור לכם את האוטו ובכך להשתמש באחת מהאפרויות עולה שיש לו.

 

ידוע לי מקרים שאנשים יבאו מרצדסים מגרמניה ומכרו למרבה במחיר. (כל זה היה לפני חמש שנים כך שאני לא סגור על הנושא היום).

 

הרמן.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
ניתן להביא גם רכבים שלא מיובאים באופן סדיר. אנחנו עשינו זאת בעזרת עמיל מכס לפני כמה שנים. איך הוא עשה את זה??? את זה צריך לשאול אותו.

 

יניב

 

Excursion OWNZ איזה אוטו תותח....

רק חבל שהוא בסטנדרט הישראלי נקרא משאית קלה ובארה"ב SUV סתם גדול :D

 

איך הוא בכלל נוסע בארץ הוא יותר גדול מהמסלול נראה לי...

למה? ככה!

×
×
  • תוכן חדש...