Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7255 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה אני שוקל להחליף את הHU שלי (פיוניר פרימייר 860).

הכיוון הוא או פיוניר חדיש עד 2K ש"ח או אלפיין 9855 או 9853.

מה שמוזר לי הוא לאחרונה אני מבחין כי לא מעט בעלי אלפיין 9855 מוציאים את המכשירים החדישים שלהם למכירה....

השאלה היא,האם המכשיר לא מוצלח כמו שחשבו? האם המכשיר נמכר לטובת מכשיר טוב יותר?איזה?

והאם בכלל כדאי להישאר בפיוניר?

 

 

דודו

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

פורסם

אומרים שהאלפיין יותר טוב מבחינת צליל(אני לא הרגשתי הבדל) אבל הוא לא נוח לתפעול כמו הפיוניר אני רגיל לפיוניר שהוא נוח וידידותי למשתמש אז אני העדפתי פיוניר. לך על מה שנוח לך.

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

לפי מה שאני רואה בלוח הלמכירה - זה מאוד עצוב ומאוד מצער

 

אם תשים לב, רוב האנשים שמוכרים עכשיו את הציוד שלהם הם צפוניים שנגמר להם הכסף

 

כואב!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

דודו172,

 

אחרי הרבה שנים שהיו לי HU'S פיוניר מכל מיני דגמים, החלפתי לפני כחודש את הפיוניר לאלפיין 9855R. קודם כל הייתי רוצה לציין שהוא מכשיר מעולה. אבל..... לא היה קל ללמוד להפעיל אותו!!! ההנדסת אנוש של פיוניר הרבה יותר קלה לתפעול מאשר של האלפיין. לאחר שקראתי את הוראות ההפעלה של המכשיר התחלתי להפעיל ולתכנת אותו. במשך כשבועיים הספר של ה - HU היה איתי ברכב ואם נתקלתי במשהו שלא ידעתי להפעיל הייתי פונה לספר. למי שאין רקע טכני ואינו שולט באנגלית יהיה קשה מאוד להפעיל את המכשיר הנ"ל. לדעתי זאת הסיבה העיקרית שאנשים נרתעים מהמכשיר הנ"ל. חבל. אני באופן אישי מאוד מרוצה מהמכשיר.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

אני עדיין שומר את הספר... אבל סה"כ מכשיר ממש טוב

 

יש לי את ה9853

 

ב90 אחוז מהפונקציות שלו אני לא מתשמש גם לא אשתמש אבל זה מכשיר מצויין.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ok....

 

כרגע האפשרויות העומדות לפניי הן:

 

פיוניר-9600

 

פיוניר-880PRS

 

אלפיין-9853

 

אלפיין-9855

 

למי שיש עוד אפשרות אשמח לשמוע,כמו כן אשמח להמלצות.

 

 

 

דודו

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

פורסם

הפיוניר 9600 הוא כמעט אותו מכשיר אם לא אותו מכשיר בדיוק כמו שיש לך רק עם עוד מסך(גם אני חשבתי עליו אבל כמעט כל אחד שיש לו אותו אמר לי שיש הרבה בעיות עם המסך החשמלי כולל בעלי חנויות למרות שאני מכיר מכשירים שלא עושים בעיות).

אם אתה מתכוון לעבור לפיוניר המכשיר שלך הוא אחד מהיותר טובים שלהם כך שלא תהווה כל כך שידורג.

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

פורסם

אומנם זה נכון שכדי להפעיל את המכשיר הזה צריך לעבור קורס טייס:lol:

אבל הוא שווה כול שקל ואם אתה באמת לומד להישתמש בו אתה לא תירצה להחליף אותו אף פעם....

לסיכום אני ממליץ אלפיין 9855

פורסם

לדעתי גם ה9853\55 הבחירה המצוינת

 

למרות שמצאתי מגרעת קטנה ב55 לטובת ה53

ה53 קורא יותר מהר דיסקים כולל העברת שיר ותיקיה כן זה הבדל ממש מזערי

אבל הוא ישנו וזה מעצבן שאני יושב אצל אלי באוטו ומחכה כל פעם ששיר יעבור זה בגלל התצוגות שלו

אבל סך הכל מכשירים מעולים

ודודו אני למשל מוכר את המכשיר מסיבה פשוטה מאד יש לאן להתקדם !!

 

נקודה תחתונה האלפיניסטים !!

פורסם

עוד אופציה מעולה בסביבות ה2000 ש"ח זה ה Cq-c8400W Panasonic

 

אין שום אופציה שאין בו ובנוסף קלות הפעלה 5V פריי אוט וכמובן נשמע מעולה.

 

אריק.

בשיפוצים

פורסם
לפי מה שאני רואה בלוח הלמכירה - זה מאוד עצוב ומאוד מצער

 

אם תשים לב, רוב האנשים שמוכרים עכשיו את הציוד שלהם הם צפוניים שנגמר להם הכסף

 

כואב!

קלעת בול! כל מילה שלך נכונה! אני מוכר את המכשיר שלי כי נקלעתי למצב בלי כסף כרגע ולכן המכירה.

ברגע שאני יצא מהמצב הכלכלי הקשה אני ישר חוזר לאלפיין 9855.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

לידעתך ... יש המון ר.דיסקים מעל לאלפין .. כרגע אני מחכה לאחי שיחזור מיפן שזה עוד 2-3 חודשים

יש כבר בידו רדיודיסק 2 דין של פיוניר (למה פיוניר אתה שואל ?) כי יש לדגם הזה SFC אם יצא לך לשמוע ב9350 או ב9400 סדרות ישנות של פיוניר ואני מחפש את האופציה הזו המון זמן ובנוסף לכך יש לו את כל האפשרויות שיש לי קיום באלפין לכן לדעתי הוא יותר טוב

זהו הדגם : FH-P070MD

מקווה שענתי לשאלתך

ספר לי לאן יש להתקדם.

 

מעוניין לדעת.

פורסם

דודו

מנסיון אישי עם ה 9855 - מכשיר מעולה. מאוד נוח לתפעול! פשוט צריך לקרוא את הMANUAL לפני.

לדעתי אחד המכשירים הנוחים לשימוש. כבר אמרתי זאת בעבר.

לפונקציות העיקריות והיום-יומיות ניתן להגיע בקלות רבה דרך מקשי הקיצור וכפתור הווליום.

 

יש עוד מכשירים טובים ואיכותיים יותר, ברמות הגבוהות יותר, אבל הקפיצה באיכות לעומת הקפיצה במחיר לא פרופורציונאלית, כמובן למי שזה פחות קריטי לו והוא לו מהחולי נפש בתחום (למרות שלדעתי כל הפורום, כולל אני, חולים במחלה הזו לא?.....:-) .).

 

גם המכשירים של CLARION בסדרות הגבוהות, טובים אבל אני חושב שהם פחות נוחים לתפעול (TOUCH PANEL מלא...), אבל יש לציין שהם בעלי מעבד טוב ואיכותי יותר (24 BIT).

 

עניינית - האלפיין מכשיר מעולה, ותמורה מעולה למחיר!

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

"sfc"..?

האם זו הפונקציה שמאפשרת סיגנונות שמע שונים כגון:"קונצרט,היכל,קולנוע...."?

 

דודו

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

×
×
  • תוכן חדש...