Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6892 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי... אני רוצה להתקין מגבר וסאב במכונית שלי (פורד מונדאו)

מי שמכיר את המכונית יודע שהיא באה עם רדיו דיסק מובנה (ford 6000 cd)...

מישהו יודע אם קיים יציאה למגבר ברדיו דיסק הזה?

פורסם

לא עוזר לי, כי זאת יציאה למחלף דיסקים

ואני לא חושב שאפשר להתקין דרך זה מגבר

 

אלא אם אני טועה וכן אפשר:?

 

עדיין זקוק לעזרה

פורסם

מידע שלי ברכב, המערכת לא תהיה משהו גם אם תוכל לחבר מגבר וסאב, לכן עדיף לך לחבר אותם לנגן דיוידי שינגן לך מוסיקה, והוא יעבוד דרך יציאות AUX כאשר תוכל לשלוט אל העוצמה בעזרת המערכת המקורית, כמו כן תוכל להוסיף מסך לדיוידי, לדעתי לא תהיה עלות יקרה

אם תרצה פרטים מדויקים בנושא אשמח לתת לך פרטים מקרוב משפחה שעשה זאת במוניאו שלו

פורסם

רעיון יפה :wink:

 

אבל אני לא ממש רוצה להשקיע את הכסף שלי בזה

היה לי מערכת דיי יקרה שבניתי ברכב הקודם שלי (ניסן אלמרה)

והיה סבבה עד שגנבו אותה :x

 

אז אני רק רוצה טיפה להשלים את הבמה ברכב שלי ממש משהו קטן

בעלות של 1000 שקל פחות או יותר

 

מדובר על מגבר של לייטנינג אודיו שמוציא 150 RMS וסאב של קיקר COMP C12

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

האם אפשר לשים במערכת הזאת קייט שמתפצל ליציאות RCA ?

וככה אני יכול לחבר מגבר בלי בעיה או שצריך איזה קייט מיוחד ויקר כדי לחבר?

 

ומישהו יודע איך שולפים החוצה את המערכת המקורית ב- FORD

 

ואם כבר מדברים על המערכת בפורד פוקוס 2008 הכוונה.

אז יש למישהו אולי מושג איזה רמקולים יש באוטו הזה?

איזה חברה/כמה וואט/RMS ?

 

תודה

יוסי,

פורסם

יש לך אופציה לחבר מגבר דרך

מנחת RCA.

בשביל להוציא את הרדיו יש צורך להוציא

את כל המסגרת הכסופה מסביב,בעדינות הכל קליפסים שם.

מתחת יש 4 ברגי טורקס(כוכב) והרדיו בחוץ.

נ.ב

אם אני לא טועה זה סוני הרדיו שם??

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

×
×
  • תוכן חדש...