Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברה, רכשתי את ה JBL המפורסם מהדיוטי - וכעת אני רוצה לקנות את הקומפוננטים - נראה לי שאני אלך על הדוטק יחד עם M22, ואני רוצה המלצה לאיזה סאב טוב ומדוייק שהמגבר יוכל להחזיק את הסאב + קומפוננטים, ועוד דבר שאני רוצה המלצה לגביו זה קיט של הכבלים שחבר שלי המליץ לי לקנות קיט טוב ולהגיד בהתקנה שאני רוצה להשתמש בקיט הזה(לא שבחנויות אין קיטים טובים פשוט גובים עליהם יותר מדי).

תודה

פורסם

איזה מוסיקה אתה שומע בדרך כלל?

ואיך אתה אוהב את הבאס שלך מרוח כזה או מדויק ?

ועוד דבר שחשוב לציין שקודם תשמע את הקומפונט לפני שאתה קונה ובכלל אחרי שתתקין את הקומפונט תרכיב לך סאב שישתלב עם הקומפונט כמו שצריך

 

ומה התקציב שלך לסאב?

HU-jvc kdlh810

amp-infinty 475a

comp-infinity refrence 6.5

sw- lanzar vibernat

פורסם
איזה אוטו? איזה תקציב?

 

רותם

האוטו זה פולסווגן וונטו שזה דומה לפאסאט - התקציב לקומפוננטים + סאב הוא 2000.
פורסם

מההצעות שנתנו פה מעלי

 

באמת הייתי שוקל יותר את הרוקפורד P2 סאב טוב 200 RMS

ויש גם את הסרווין וגה וי מקס 300 RMS

 

על מנת לקבל כמה שיותר דיוק בצליל אני ממליץ לך להשתמש בתיבה אטומה

 

לגבי קומפונטים:

מוראל דוטק MK 2 מחירו 1200 פחות או יותר

JL-AUDIO VR650-CS נכנס לך לתקציב עולה 1300 ככה (איכותי מאוד)

אוריון C-6.2 מחירו 1000 ש"ח

HU-jvc kdlh810

amp-infinty 475a

comp-infinity refrence 6.5

sw- lanzar vibernat

פורסם

הP2 אכן מאוד מדוייק - אפשר אפילו לכנות אותו SQ , אבל, הוא לא עוצמתי מספיק.

 

אני הייתי הולך על הקיקר COMP C12 בתיבה אטומה - גם מדוייק וגם עוצמתי, והכי חשוב מתאים בול לגישור של הJBL המפורסם.

בברכה.

פורסם
הP2 אכן מאוד מדוייק - אפשר אפילו לכנות אותו SQ , אבל, הוא לא עוצמתי מספיק.

 

אני הייתי הולך על הקיקר COMP C12 בתיבה אטומה - גם מדוייק וגם עוצמתי, והכי חשוב מתאים בול לגישור של הJBL המפורסם.

בברכה.

אני רואה שה C12 מומלץ פה והוא די זול, אני ראיתי שיש גם KICKER CVR שעולה יותר והC12 הוא די זול במחיר.

פורסם
הP2 אכן מאוד מדוייק - אפשר אפילו לכנות אותו SQ , אבל, הוא לא עוצמתי מספיק.

 

אני הייתי הולך על הקיקר COMP C12 בתיבה אטומה - גם מדוייק וגם עוצמתי, והכי חשוב מתאים בול לגישור של הJBL המפורסם.

בברכה.

אז ה c12 יותר עוצמתי מה p2 אהה?

×
×
  • תוכן חדש...