Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אני מתכוון להרכיב סט' קומפ' באוטו שלי ומתיימר לבצע את העבודה בעצמי, הסט המצוי בידיי הורד מאוקטביה 05 (עקב מחסור בתקציב, אבל הסט הנ"ל מספק אותי מעל ומעבר)

 

מהוואפר עצמו יש 2 יציאות (2 - ו2 +)

כל אחת מהיציאות מחוברת ביחד בנעל כבל ומחוברת לוואפר עצמו בחיבורי זכר נקבה.

ישנו גם הטוויטר שממנו יש יציאה אחת (- אחד ו+ אחד)

הניחוש שלי שהטוויטר צריך להתחבר לוואפר לאחת היציאות שלו ומהיציאה השנייה להתחבר לר"ד.

 

תודה לכל העונים והמסבירים, אני זקוק לכם

 

תמונה לצורך המחשה

 

צילמתי תמונה של הטוויטר, האם הקבל שמורכב עליו הוא בעצם הקרוס אוובר ?

DSC01052.JPG

DSC01053.JPG

DSC01054.JPG

פורסם

בדיוק

אתה פשוט מחבר + ל +

ומינוס למינוס

הצבע המלא בחוטים זה הפלוס

וזה הכל אין קרוס אובר חיצוני של ממש

אלה רק הכבל שיושב על הטויטר

 

 

בכל זאת אני אמליץ לך אולי לחסוך טיפה

ולקנות קומפוננט

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם

אוקיי תודה רבה

 

ניסיתי האמת את מה שרשמת כי זה נשמע לי באמת הכי הגיוני (לפני ששלחתי את השאלה)

חיברתי לר"ד והטוויטר לא עבד ... אני מניח שהוא שרוף אם כך \= כי הוואפר עבד

 

הסיבה שאני לא חוסך לקומפ' אמיתי היא גם בגלל שאני לא מתכוון להרכיב מגבר ברכב וזו רק ההגברה של הר"ד, והרמקול הזה פשוט מאוד נציל על ההגברה הזאת ונשמע ממש לא רע .. (לדעתי)

 

בהזדמנות אולי [=

תודה בכולאופן עזרת לי מאוד

×
×
  • תוכן חדש...