Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאיפה קונים MT22??


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אנשים תנו לי עוד יום יומיים אני אחזיר לכם תשובה לגבי קנייה קבוצתית כמו שהבטחתי.

פורסם

אי אפשר לא לשבח הם באמת חברה מוצלחת

 

 

אבל

 

המחיר לחנות הוא 280 ומשהו לזוג ,לסוחר שלהם קצת פחות

 

 

ואנחנו משלמים 350 לאחד או קונים בחנויות עלומות ,אז מה דפוק פה?

 

החנויות רוצות לגרום לנו להרגיש כאילו גם הם מיבאים סחורה ולהשוות אותה למחירי סחורה מיובאת ?

 

זו הייתה יכולה להיות מדינה שכל אוטו היה מצוייד במורל אבל מה לעשות שעם הגודל בא התאבון

 

להרוויח זה בסדר וצודק ונכון

אבל זה גובל בחזירות

להרוויח מאה אחוז (עלות 280 ומוכרים בכפול ויותר?)על מוצר שאתה רק מקבל מנס ציונה?

פורסם

אל תקנו שום דבר יותר בפומפה ואני חוזר לא לקנותתתתת

 

הם סתם מתחייבים על אחריות ובסוף לא באמת עושים כלום בנוגע לזה..

נשרפו לי רמקולים שהיו באחריות שנה, טלפנתי אליהם והם אמרו לי לפנות לחברה מק אודיו..

המוכר אמר לי:"תכנס לאתר אינטרנט שלהם כדי להשיג את הטלפון שלהם - והוא המשיך "www.mac-audio...

בקיצור הם חושבים שאני פראייר אבל מחר אני הולך לעשות להם הרבה באלגן!

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם
אי אפשר לא לשבח הם באמת חברה מוצלחת

 

 

 

להרוויח מאה אחוז (עלות 280 ומוכרים בכפול ויותר?)על מוצר שאתה רק מקבל מנס ציונה?

זו בדיוק הנקודה שלי. הרי הם כל כך מפורסמים בחו"ל, ורוב הרווחים שלהם גם משם.

אז למה שאנחנו, מאותה מדינה קטנה לא נרוויח מזה שלא מייבאים את האלמנטים אלא מייצרים פה בארץ הקטנה שלנו מתחת לאף. מישהו יכול לתת הסבר היגיוני לזה?

פורסם
זה טוויטר ביתי.

1. האם ניתן לשים נגד שיוריד את ההיתנגדות ל 4 אום?

2. 33 $ לזוג + הובלה לדעתי מחיר טוב . אם זאת שזה פחות מ 200$ אז לא צריך מכס.. לא?

תודה מראש.

פורסם

זה טוויטר מאוד ארוך אם תשים לב. יש לו "צ'מבר" אחורי.

אני בטוח שה MT22 יותר מתאים לשימוש ברכב, אם בגלל הגודל הפיזי ואם מבחינת הענות התדרים OFF AXIS.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
צודקים מצטער!

מבטיח לחזור תוך מספר ימים עם מחיר אחרי שיחה עם המפיץ של מורל..

כמה אנשים מעוניינים שנעשה קנייה קבוצתית ישירות מהחברה???

 

אני מעוניין לקנות את ה"ערכה" של מורל דוטק (מיד+קרוסים) אך את הטוויטרים להחליף ל MT22

 

האם אתה יודע או יכול לברר כמה זה אמור לעלות ( בייחוד שאתה אמור לדבר עם המפיץ !!! של מורל ) ?

 

ובכלל לכל חברי הפורום שכבר קנו דבר או שתיים - כמה "ערכה" כזו אמורה לעלות וכן איפוא ניתן לקנות אותה במחיר הזה ?

 

בתודה מראש

 

SKI FARM

פורסם

שלום שוב

 

נאמר לי שניתן להשיג מורל דוטק ב1000ש"ח, מישהו יודע איפוא יש מורל דוטק ב1000 ש"ח - אני ראיתי בזאפ מחירים של 1200 ש"ח ?

 

SKI FARM

פורסם

כמו שהבטחתי בדקתי מחירים.. ומי שמעוניין לקבל פרטים על קניית טויטרים MT-22 מוזמן אלי לפרטי...


×
×
  • תוכן חדש...