Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה

יש לי פיז'ו 205 מודל 94, אוטו שמשרת אותי כבר שנים בנאמנות

לאחרונה החל לקרטע בתחילת נסיעה ובאופן מוזר גם בנסיעה בתוך העיר

בכבישים בין עירוניים סוחב כמו שד (-:

אשמח אם מישהו מבין ברכב ויודע מה עליי לעשות ולאיזה מוסך מומלץ לפנות?

פורסם
ולאיזה מוסך מומלץ לפנות?
בכל הארץ ? יש לך אזור שאתה מעדיף יותר ? גליל עליון ? נגב ?

 

האם הקרטוע רק בתחילת נסיעה כשהמנוע קר ?

האם גם במנוע חם ?

מתי לאחרונה החלפת פלאגים ? חוטי הצתה ? פילטר דלק ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אהלן רז

להלן תשובותיי באשר לקירטוע (-:

 

א. בבקרים מדובר בקירטוע קל ותחושה כאילו שלא מגיע דלק למנוע והוא לא סוחב בהילוכים נמוכים.

ב. מבחינת מזג אויר זה קורה גם כשהמנוע חם ובעיקר בחמסינים ובנסיעה בתוך העיר

כל רמזור שאתה בא לעמוד הרכב נכבה.

ג. פלגים החלפתי לפני 4 חודשים, פילטר דלק לפני כשמונה.

 

יש לך מושג מה הסיפור?

פורסם

אחי *** עריכה - עם אחיך דבר בבית *** לחבר שלי גם יש אוטו כזה רק שנת 93

והוא נתקל באותה בעיה בדיוק,

לפי מה שאמרו לו יש סתימה בצינור הדלק ולכן בהתחלת נסיעה האוטו נכבה

על מנת לתקן תקלה כזאת אתה צריך ללכת למומחה לקרבורטור שמתעסק עם זה.

אוהד.

פורסם

גבר... *** עריכה - ההודעה מנוסחת בלשון זכר, אך מתייחסת לגברים ונשים כאחד *** אצלי זה הזרקה חד נקודתית

אין קרבוראטור...

פורסם
אהלן רז

להלן תשובותיי באשר לקירטוע (-:

 

א. בבקרים מדובר בקירטוע קל ותחושה כאילו שלא מגיע דלק למנוע והוא לא סוחב בהילוכים נמוכים.

ב. מבחינת מזג אויר זה קורה גם כשהמנוע חם ובעיקר בחמסינים ובנסיעה בתוך העיר

כל רמזור שאתה בא לעמוד הרכב נכבה.

ג. פלגים החלפתי לפני 4 חודשים, פילטר דלק לפני כשמונה.

 

יש לך מושג מה הסיפור?

אמנם אני לא רז, אבל... :lol:

 

הקרטוע יכול להגרם מכמה סיבות, וכדאי להתחיל לשלול אותם מהקל אל הכבד (או מהזול אל היקר).

קודם כל - החלף שוב פילטר דלק (חדש תחליפי עולה פרוטות), חוטי הצתה ופילטר אוויר (רצוי מקורי).

שנית - וודא כי כל צינורות הוואקום (אין הרבה) מחוברים היטב, ונסה לזהות דליפה של וואקום מהמערכת.

 

אם כל זה לא עזר - יש כלים כבדים יותר.

מאיזה אזור אתה בארץ? תל-אביב, באר שבע או מעלה-הגלבוע?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

בקשר להמלצה לבדוק חוטי הצתה - היא נכונה, וכדאי גם לבדוק את ה- coil.

 

כאשר האחרונים לא מתפקדים, הגמגומים הם בסל"ד נמוך ובסרק, ולא כאשר הרכב נוסע במהירות.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

יש לאבחן ראשית האם מדובר בתקלה במערכת ההצתה או במערכת ההזרקה (שהינה מסוג מונג'ט של בוש)

 

אם בהצתה, יש לבדוק חיישן קרנק, מצתים, כבלים למצתים, כוייל ומתחי חשמל -הזנת מע' ההצתה , וכן בדיקה בסקופ מעבדה למתחים בחיוט מס' 1 הכפול, לסליל ההצתה .

אם בהזרקה "עסקינן" , יש לבדוק את יחידת המונוג'ט הכוללת מתג TPS שידוע באפשרויות הבעייתיות שלו , המזרק, לחץ דלק, ספיקה , חיישן חמצן, חיישן טמפ' ועוד.

כל הבדיקות ובאופן יסודי ,לא אמורות לקחת יותר משעה (למי שמכיר), ובתנאי שהתופעה לא נעלמה לחלוטין.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

דני המון תודה!

אשקול בחיוב להגיע אליך לחיפה ולסיים עם הקירטועים

במינימום זמן ובמינימום עלות!

רועי

×
×
  • תוכן חדש...