Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לילה טיפוסי בסוכנות אלפא רומאו באיטליה.

נותנים להם לנוח לפני יום המחר...

(צולם על ידי שבוע שעבר בעיירה שלא זוכר את שמה בצפון איטליה)

P1010093.jpg

ALFA ROMEO THE SPIRIT OF MILAN

גזבר מועדון אלפא רומאו הישראלי IAROC

פורסם

היי אסף,

 

הממ... תראה... אממ... אני לא יודע אם שמת לב, אבל, אהם, אלו תמונות של אוטו מכוסה!!

 

לידיעתך.

 

רוני

 

:wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
היי אסף,

 

הממ... תראה... אממ... אני לא יודע אם שמת לב, אבל, אהם, אלו תמונות של אוטו מכוסה!!

 

לידיעתך.

 

רוני

 

:wink:

 

 

לא לא לא לא!

זיסקינד נו באמת!

 

זה Alfa Romeo מכוסה! זה לא סתם!

 

 

:wink::wink:

 

למה לא צילמת את הבחור שמלקק את הג'אנטים והאגזוז פעמיים ביום :?:

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

אבל ברצינות, כדי שאסף לא ייעלב - אנחנו רק צוחקים, כמובן. התמונות יפות (ואני גם רוצה כיסוי כזה לאוטו :wink: )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
היי אסף,

 

הממ... תראה... אממ... אני לא יודע אם שמת לב, אבל, אהם, אלו תמונות של אוטו מכוסה!!

 

לידיעתך.

 

רוני

 

:wink:

את האמת....הוא צודק :oops: ,זו באמת ה-156 החדשה,כנראה שעד לא נחשפה,אחרת אין הגיון בלהסתיר משהו שאתה רוצה למכור,אבל להשאיר אור דולק בלילה :idea:

אפשר לראות בתמונות על הקיר את ה-156 החדשה וגם לפי קימורי מכסה המנוע והמנורות.

פורסם

לדעתי זה חלק מהתמית של "תראו עד כמה הרכבים מיוחדים ואנחנו שומרים עליהם ומקפידים אפילו עד הפרט האחרון"

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם
לדעתי זה חלק מהתמית של "תראו עד כמה הרכבים מיוחדים ואנחנו שומרים עליהם ומקפידים אפילו עד הפרט האחרון"

 

כי אז גם הספיידר בתמונה השלישית היתה מכוסה...

פורסם

:wink:

את האמת....הוא צודק :oops: ,זו באמת ה-156 החדשה,כנראה שעד לא נחשפה,אחרת אין הגיון בלהסתיר משהו שאתה רוצה למכור,אבל להשאיר אור דולק בלילה :idea:

אפשר לראות בתמונות על הקיר את ה-156 החדשה וגם לפי קימורי מכסה המנוע והמנורות.

 

הכן זהו יום אחד לפני ההשקה הרשמית,

שנערכה בכל עיר ועיירה באיטליה וכללה העמדת אלפה GTV משנות השבעים,

ומסביבה ה 156 המחודשת.

תמונות שצילמתי נילוות(מימין אני ומשמאל חברי הטוב עופר)

P6220080.jpg

P6220093.jpg

ALFA ROMEO THE SPIRIT OF MILAN

גזבר מועדון אלפא רומאו הישראלי IAROC

×
×
  • תוכן חדש...