Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב עבר טיפול לפני שבוע (עצמאית) בו הוחלפו מצתים ל NGK,שמן מנוע+פילטר,פילטר אויר.

אין לי היסטוריית טיפולים ולכן הרכב יעבור טיימיינג + החלפת שמן ופילטר גיר שבוע הבא.

 

לשאלה שעלתה קודם - לא לא נדלקת שום נורה בעת נפילת הטורים.

 

אני מתכוון לבצע בדיקה לחוטי ההצתה ואדווח באם יימצאו פגומים.אם לא נעבור לבדוק את המפלג.

 

שמוליק - האם ניקוי של חיישן מייצב סל"ד יכול לעזור ? אם כן תוכל לכוון אותי למיקומו.

 

יוסי.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הרכב עבר טיפול לפני שבוע (עצמאית) בו הוחלפו מצתים ל NGK,שמן מנוע+פילטר,פילטר אויר.

אין לי היסטוריית טיפולים ולכן הרכב יעבור טיימיינג + החלפת שמן ופילטר גיר שבוע הבא.

 

לשאלה שעלתה קודם - לא לא נדלקת שום נורה בעת נפילת הטורים.

 

אני מתכוון לבצע בדיקה לחוטי ההצתה ואדווח באם יימצאו פגומים.אם לא נעבור לבדוק את המפלג.

 

שמוליק - האם ניקוי של חיישן מייצב סל"ד יכול לעזור ? אם כן תוכל לכוון אותי למיקומו.

 

יוסי.

תצטרך לפרק את צינור יניקת האוויר (ולהסתבן בקריעתו מכיוון שכבר הוא סדוק ויבש אצלך) כדי להגיע אל ה-IDLE CONTROLLER VALVE (המייצב). אני לא חושב שיש טעם לנקותו, את האמת, אף פעם גם לא ניקיתי אותו.

 

הדבר הראשון שאתה יכול לעשות כעזרקה ראשונה הוא לנסות לאטום את צינור יניקת האוויר עם דבק איזולירבנד בצורה טובה.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אוקיי בסדר ,אני מדבר על ניסיון שלי עם רכבי פורד כשהחיישן הנ"ל מטונף , הסל"ד רוקד ,

 

כידוע מזדה חולקים מכלולים רבים עם פורד , ואמרתי את מה שאמרתי בהסתייגות

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

לחבר טוב שלי יש מאזדה 626 שנת 96

 

מיד אחרי מהוא עשה טיפול 10K לפני שלוש חודשים הייתה לו תופעה דומה.

הלכנו למוסך והמוסכניק הראה לנו שאחד מכבלי ההצתה לא תפס טוב את המצת, הוא ניתק את הכבל מהמצת, הבריג את המצת החוצה והראה לנו שהתפישה ממש חלשה והמגע רופף.

בקיצור החלפנו כבלים לכבלים תחליפיים של איזה יצרן אמריקאי והבעייה נעלמה כלא הייתה.

ההסבר של המוסכניק: הכבלים של מאדה רגישים למשיכות, ויכול להיות שבזמן הטיפול שנעשה הפעילו קצת יותר מידי כח כשניתקו אותם והחיבור נהרס.

יום טוב גם לך

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון...

1.נבדקו חוטי הצתה (לפי הדרך שהסביר לי שמוליק) - תקינים.

2.הוחלף צינור וואקום המחבר בין הפילטר אויר לסעפת כי הוא היה יבש ובכל המשחקים איתו נוצר קרע.

 

הנבלה עדיין רוקדת - הסל"ד עדיין משחק מדי פעם.

שלב הבא - לבדוק את המפלג,האם יש למישהו המלצה על חשמלאי בת"א ?

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

הבעייה עדיין קיימת...

בינתיים בוצעו הדברים הבאים :

1.הוחלפו חוטי הצתה.

2.הוחלף צינור וואקום

3.הוחלף מפלג (למפלג משומש)

4.הוחלפו פלאגים

5.בוצע ניקוי מצערת ע"י ספריי קר'

הבעייה עדיין קיימת. הטורים עדיין נופלים עד לכמעט 0 ועולים חזרה,בנוסף יש בעייה של חוסר תגובה, כלומר אני לוחץ על דוושת הגז ואין תגובה ל 2-3 שניות עד שהרכב מבין שלחצתי על הגז,אני לא יודע האם התופעות קשורות זו לזו אבל ה"חניקה" מתרחשת בעיקר בנסיעה עם מזגן.

 

התופעות הללו ממש מוציאות אותי מדעתי - אודה למי שיש לו כיוון לפיתרון.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
פנה לשמוליק שיתן לך את הרכב שלו, הוא הרי התחייב על כך.

 

ובמידה והרכב של מקים מועדון מזדה תקין, נפתרה לך התקלה ללא מאמץ מיוחד (רק העברת בעלות):twisted: .

הייתי בטוח שלא תשכח את ההתערבות הזאת דניאל,אבל אני כבר התרגלתי לרכב שלי אז נראה לי שאנסה לתקן אותו.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

דניאל, אמרו לך שאתה קומיקאי ?

 

תאמין לי שכל מה שאני כותב פה הוא מניסיון של שנתיים על המכוניות האלו.

 

יוסי, תחליף את המצתים שלך למצתי DENSO. ה-NGK לא עובדים טוב במנועי ה-BP.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

יוסי !

 

בדוק את הצינור השרשורי מהפילטר אויר לבית המצערת יתכן והוא סדוק או קרוע בחלק התחתון שלו דבר שלא נראה לעין מלמעלה אבל אם אתה אומר שיש לך תופעת חנק ידידי MAF !!

אם יש לך חבר עם רכב דומה תחליף את המכסה העליון של בית הפלטיר (שם יושב הMAF) ותראה אם זה עוזר ?

ולי אין רכב להפסיד יש לי רק קורקינט.

בברכה !

 

KamiTech

פורסם
לא היה כאן שום אקט קומי, רק תזכורת.

 

אתה עומד מאחורי הצהרותיך או לא?

נניח ובאמת הייתי עומד בהצהרותיי לגבי התערבות על האוטו שלי. זה היה בתנאי אחד. שאני בודק לו את האוטו ואני מטפל לו בו.

אני עדיין משוכנע שיש לו בעייה בהצתה ומכיוון שלא אני ראיתי את האוטו ולא אני טיפלתי לו באוטו ברור שאני לא אהמר על מכוניתי. נראה לך באמת ?

 

באמת ציפית שאני אוותר על מכונית בשווי 45,000 ש"ח (בלי סכום ההשקעה שהשקעתי באוטו) ככה סתם ?

 

עכשיו אני מהמר על החיים שלי שזה בעייה בהצתה :-D

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

הייתה לי בעיה דומה. החליפו בזמנו פלאגים, חוטי הצתה, אפילו חיישן חמצן אך כלום מהם לא היה הגורם לבעיה.

בסופו של דבר מצאתי את הבעיה לבד (אחרי שבוע שהיה במוסך מורשה וטענו שסידרו את התקלה) וזה היה צינור נשם במנוע שהיה קרוע לגמרי.

 

בברכה,

עידן.

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12


×
×
  • תוכן חדש...