Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגמגם בבוקר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מנוע הפיזו קרבורטור 1900 שלי קצת מגמגם לאחר התנעה ראשונה בבוקר.

אם נותנים מספיר גאז- התופעה נעלמת

אם מחממים מנוע- התופעה נעלמת.

האם הגענו לניקוי קרבורטור?

יש רעיון אחר?..(צוק אוט טופל לפני שנה)

:evil:

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
מנוע הפיזו קרבורטור 1900 שלי קצת מגמגם לאחר התנעה ראשונה בבוקר.

אם נותנים מספיר גאז- התופעה נעלמת

אם מחממים מנוע- התופעה נעלמת.

האם הגענו לניקוי קרבורטור?

יש רעיון אחר?..(צוק אוט טופל לפני שנה)

:evil:

 

לפי מה שאפשר להבין מדבריך, הבעיה היא אכן בקרבורטור.

 

המלצתי היא לגשת למכון קרבורטורים לבדיקה, לא מאמין שיקחו לך כסף על בדיקה ( לפחות לא איפה שאני מטפל ).

 

ככה לפחות תדע בוודאות מה הבעיה.

 

רק אל תשכח לעדכן אותנו :)

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם

פלאגים, חוטי הצתה, תערובת, כיוון הצתה, ניקוי קרבורטור, צ'וק לא תקין....

יש המון דברים שעלולים לגרום לגמגום בבוקר.

 

עד לפני שבועיים גם שלי גמגם (309 1.6 קרב'). ביום אחד ביצעתי כיוון של התערובת וכיוון הצתה, והבעיה נפסקה, כך שאני לא יודע אם כיוון ההצתה או כיוון התערובת פתר את הבעיה.

 

אגב, הבעיה התפתחה לה פתאום. תקופה ארוכה היה בסדר, ויום אחד סתם ככה התחיל לגמגם.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

×
×
  • תוכן חדש...