Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממה שהבנתי, אם אני קונה קומפ' חדש (לדוגמא מסאונדר), אמרו לי שאין אחריות

על הטוויטרים, מה העניין בזה? מישהו יודע?

האם בכל קומפ' שאני קונה האחריות לא תקפה על הטוויטרים?

אשמח לתשובה ממישהו שהתנסה עם עניין האחריות... ואולי אפילו עם החנות סאונדר שברחובות..

 

מחכה למנוסים בעניין לתשובה..

תודה,

 

שימי.

מחפש מגבר 2 ערוצים, 100W ומעלה מבית איכותי בלבד.

להצעות שלחו לה"פ.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה רק מבצע קניה או שאתה גם מתקין באותה חנות?

דולפינים יש בנשיונל ג'יאוגרפיק - לי יש אלפיין (RST)

היה לי סיוט היום בלילה - חלמתי שהמגברים שלי נכנסים למצב הגנה!!

פורסם

לידע כללי , לא רק שאין לך אחריות לטוויטרים , אלא שאין לך אחריות לשום חלק שקשור לקומפוננט אם זה קרוס אובר או הטוויטר או הוופר .

יש חברות שכן נותנות אחריות לסטים שלהם אבל אלו כבר סטים יקרים יותר של 1000 ש"ח או אפילו יותר .

בעיקרון על רמקולים אין אחריות בכלל ואם כן אז היא ממש מוגבלת .

פורסם

על מה כן חלה האחריות בעצם?

 

זה נושא שמטריד גם אותי.

 

הטוויטרים - עליהם לא חלה האחריות מסיבה פשוטה, ע"י כיוון לא נכון ב-HU, וע"י הרמת הווליום מעבר לרמה מסוימת הטוויטרים יעופו. הם הרכיב שהכי קל לשרוף., זה מה שאני חושב לפחות.

 

בברכה, שי.

פורסם

אפשר ואי אפשר להבין את הצעד הזה.

הרי ברור לך שאם תתקין שם תקבל אחריות מלאה מהמתקין..

וכל דבר קטן שיקרה אתה תטופל(ככה זה אמור להיות לפחות - כי אם קרה משהו זה פשלה של המתקין)

 

במצב שלך...שאתה רק רוכש את המוצר, והחברה לא יודעת מה לעזאזל תעשה עם הסט הזה ואיזה ניסיונות של בנאדם משועמם תעשה עליהם(לא משהו אישי)

ובגלל שהטויטר הוא החלק הרגיש יותר בסט קומפוננט, אז אין עליו אחריות..

למרות שאני עשיתי התקנה אצל מתקין ונשרף לי המיד(כמובן שטופלתי).

אין חוקים.

 

אני יודע שלא חידשתי לך שום דבר בנושא וזה רק היגיון.. ובטוח ששום תשובה פה לא תשנה את מצב ההאחריות. מה שאני יכול להציע לך זה לעשות את ההתקנה שם ובכך תרכוש לעצמך אחריות מלאה ע"י המתקין.

דולפינים יש בנשיונל ג'יאוגרפיק - לי יש אלפיין (RST)

היה לי סיוט היום בלילה - חלמתי שהמגברים שלי נכנסים למצב הגנה!!

פורסם

רמקול, ביחס לשאר רכיבי המערכת הוא רכיב מאוד פשוט. או שהוא עובד או שהוא לא עובד.

הסיבות הנפוצות לכך שהוא לא יעבוד יהיו:

1. שריפה.

2. התנתקות הלחמה \ סליל.

 

בזמנו כשרכשתי את המורל מילניום שלי מחנות היה רשום בתעודת האחריות באותיות קידוש לבנה שהאחריות אינה תקפה אם הרמקול נשרף, כך שיוצא בעצם שכל עניין האחריות מתייחס רק לכשל בהלחמה או בסליל, דבר נדיר ביותר.

 

קראתי באינטרנט שבקרוב כל רמקול של מורל יצא לשוק עם מדבקה שאין עליו אחריות. אני מניח שזה חותם את העניין.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אחריות על רמקולים מכסה רק נזקים כתוצאה מבעיה בהליך הייצור או בחומרי הגלם.

 

אין שום סיבה לדרוש מחברה להיות אחראית על גירעון בכישורי ההתקנה והכיוון של המשתמשים.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם
רמקול, ביחס לשאר רכיבי המערכת הוא רכיב מאוד פשוט. או שהוא עובד או שהוא לא עובד.

הסיבות הנפוצות לכך שהוא לא יעבוד יהיו:

1. שריפה.

2. התנתקות הלחמה \ סליל.

 

 

.

אם זה סליל שיתנתק,

אני חושב שגם אם אין אחריות לרכיב ,אבל הוא ניתן לתיקון, זה יתוקן.

אם תשרוף, אף אחד לא יוכל לעזור לך.

ZZR

פורסם

שוב פעם תקח בחשבון כשאתה קונה רמקולים או סט קומפוננט או סאב וופר , אין אין אין אחריות .

ושוב פעם גם אם המתקין אומר שייש לך אחריות היא מאוד מאוד מוגבלת .

ומבחינת המתקין כמובן כשהוא מתקין רמקול ברכב הוא אחראי על ההתקנה בלבד , אם נשרף לך הרמקול זו כבר בעיה שלך , כי הוא מבחינתו מכוון לך את המערכת וזהו לאחר אתה יוצא ממנו הוא כבר לא יודע מה קורה אצלך ברכב .

פורסם

אם אתה קונה סט בסאונדר וגם מבצע התקנה אצלם אז אין לך ממש סיבה לדאוג, אני קונה ומתקין שם כבר די הרבה זמן וכבר קרה ששרפתי טוויטר, הם פשוט החליפו לי את שני הטוויטרים ושלחו אותם בחזרה ליבואן בטענה שככה הם הגיעו, במקום החליפו לי לחדשים.

פורסם

אז לומר לךאת האמת או שנפלת על מתקין פראייר שקשה לי מאוד להאמין שייש דבר כזה , או שנפלת על מתקין שאיכפת לך מהלקוחות ויצא איתך אחלה גבר למרות שאין אחריות וגם זה קשה לי להאמין שייש כאלו אנשים

פורסם

גם לי יש אחריות על הסאבים והקומפוננטים., נראה לי שהכל תלוי בחנות יש כאלה שעובדות עם אחריות ויש כאלה שלא.

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...


×
×
  • תוכן חדש...