Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7324 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן , יש לך אחריות .

ניסית לממש אותה?

אז יהיו בעיות, "אתה שרפת, אתה הגברת את המגבר .... "

הכל שטויות , אם יש אחריות מהיבואן , החנות תחליף לך הכל, אם אין אחריות,

החנות לא תחליף על חשבונה (חוץ ממקרים יוצאי דופן ) ,

 

מה נראה לכם,

שיש אחריות על הרמקולים והחנות לא מעבירה לכם את האחריות ?!

 

אם היבואן נותן אחריות -יסדרו לכולם הכל.

תבדקו את תנאי האחריות- להגיד שיש אחריות זה קל , השאלה מה קורה כשזה

מתקלקל.

ZZR

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא ניסיתי לממש את האחריות כי לא הזדקקתי לזה,

יש לי אחריות מיבואן (אוטופרט ומורל).

אבל אתה צודק , צריך לבדוק מראש את תנאי האחריות אם יש.

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

פורסם

(מקווה שלא תממש את האחריות)

 

אבל מה דעתך מחר בבוקר , להתקשר למתקין ,

 

לומר לו:

"בוקר טוב,

הייתה לי בעייה באלטרנטור ,

שרפתי את הסאב לגמרי, יצא עשן והסליל מפוייח כולו ,

גם הקומפוננט בצד אחד נשרף ,

מה לעשות? "

 

אני אמתין עד מחר , לראות את תגובתו בנושא.

ד"א,

כדאי לשאול את דני זומרשטין, הוא בטח ידע מה קורה.

ZZR

פורסם

גם אני מקווה לא לממש את האחריות.

יש לי חבר שבטעות פגע עם מברג בממברנה של הסאב כי הוא נתקע לו( אני חושב שנשרף לו הסליל והסאב היה תקוע)ותיקנו לו אותו בלי בעיות( לא החליפו לו אותו).

(אני מדבר על אוטופרט).

אולי דני זומרשטין יוכל להבהיר את העיניין.

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

פורסם
אז לומר לךאת האמת או שנפלת על מתקין פראייר שקשה לי מאוד להאמין שייש דבר כזה , או שנפלת על מתקין שאיכפת לך מהלקוחות ויצא איתך אחלה גבר למרות שאין אחריות וגם זה קשה לי להאמין שייש כאלו אנשים

מתוך הכרות מאוד ארוכה עם סאונדר, זה המצב..

ממליץ מכל הלב.

פורסם

תבדקו את תנאי האחריות- להגיד שיש אחריות זה קל , השאלה מה קורה כשזה

מתקלקל.

אם כתוב בפירוש בדף האחריות שהיא לא כוללת את הטוויטרים, אז במקרה ש.. לא יחליפו ?

כנראה שזה באמת קשור מהחנות ממנה רכשת, ועד כמה "אמינים" הם ..

 

 

שימי.

מחפש מגבר 2 ערוצים, 100W ומעלה מבית איכותי בלבד.

להצעות שלחו לה"פ.

פורסם

תשמע, אם כתוב שהאחריות לא כוללת טוויטרים אז היא לא כוללת.

אבל אם זה בן-אדם אמין, חנות אמינה - עם יחס טוב, אז יעזרו לך להסתדר במקרה הצורך.

ישלחו לתיקון, ישיגו אחרים, ימצאו תחליף טוב, יעזרו לך עד שתהיה מרוצה.

 

אני אתן לך דוגמא,

חבר שלי קנה אצל סאונד סט קומפוננט של MACRUM בזמנו.

כעבור כמה חודשים נשרפו לו הטוויטרים.

הוא חזר לסאונדר והם שלחו את זה לתיקון(אני לא בטוח אם זה היה באחריות או לא, בתשלום או לא)

ועד שהרמקולים חזרו מהיבואן הוא קיבל סט חליפי של ORION, בשביל שיוכל בינתיים לשמוע....

 

תסיק את הלקחים שלך,

דקל

פורסם

אני מבין שכל עניין האחריות כאן מדוברת לגבי החנות סאונדר , אז ככה , קודם כל אני מכיר אישית

את חיים וחדוי בעלי החנות , במידה והתקנת אצלהם אני יכול לומר לך בעיניים עצומות את מה שכתבתי

ו razorjunior דאג לצותת : או שנפלת על מתקין שאיכפת לו מהלקוחות ויצא איתך אחלה גבר למרות שאין אחריות .

ועוד דבר שכולם יהיו בטוחים בו , האחריות שאתה מקבל עקב קניית מוצר כלשהו לא מתבצעת מהחנות אלא מהיבואן , זאת אומרת אם היבואן נותן אחריות למוצר אז החנות בסך הכל מעבירה לך את האחריות , במידה והיבואן לא נותן אחריות על המוצר אז מין הסתם החנות לא תיתן לך אחריות על המוצר ובטח לא על דעת עצמה כי היא לא קיימת כדי להפסיד . הסיבה שבעל חנות עוזר לך ומחליף לך את המוצר שהתקלקל לך למרות שאין עליו אחריות הוא כי באמת איכפת לו שתצא מרוצה והוא כבר מסתדר עם היבואן , אבל כמובן אין לסמוך על זה צריך תמיד לקחת בחשבון שאם אין אחריות על המוצר אז פשוט אין .

פורסם
אם יש אחריות מהיבואן , החנות תחליף לך הכל, אם אין אחריות,

החנות לא תחליף על חשבונה (חוץ ממקרים יוצאי דופן ) ,

מה נראה לכם,

שיש אחריות על הרמקולים והחנות לא מעבירה לכם את האחריות ?!

אם היבואן נותן אחריות -יסדרו לכולם הכל.

תבדקו את תנאי האחריות- להגיד שיש אחריות זה קל , השאלה מה קורה כשזה

מתקלקל.

מידן צודק ב - 100%. לחנות שמוכרת לכם את המוצר כמעט ואין שיקול דעת בנושא האחריות. מי שקובע את המדניות הזאת הוא היבואן. אם אני לא טועה חברת S.G. מתקנת על חשבונה, פעם אחת בלבד, רמקול שהוא בשנת האחריות ושהסליל שלו נישרף.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

זה לא משנה בסאונדר.

אם קנית אצלהם הם ידאגו לך ויעשו את המקסימום לעזור לך בין אם יש אחריות ובין אם אין.

פורסם
אז לומר לךאת האמת או שנפלת על מתקין פראייר שקשה לי מאוד להאמין שייש דבר כזה , או שנפלת על מתקין שאיכפת לך מהלקוחות ויצא איתך אחלה גבר למרות שאין אחריות וגם זה קשה לי להאמין שייש כאלו אנשים
אתה כנראה קצת לא מבין ביחסי אנוש...

איך אתה יכול לקרוא למתקין כזה פרייאר?

אתה שילמת לו כסף.. או שההתקנה שלו הייתה לקויה או שהאלמנט שהוא מכר לך היה לקוי.

מבחינתך כלקוח.. הוא אשם. לא מענין אותך מה הלאה...מי יצר את הרמקול וכו'.

מה שהוא עשה זה לתת שירות.. בנוסף הוא גם גרם לכך שפעם הבאה שתרצה התקנה או לבצע רכישה אתה תפנה אליו ללא כל ספק והוא גם בטוח שפעם הבאה שחבר שלך ישאל איפה כדאי להתקין אתה תמליץ עליו.

 

אז לבנאדם כזה לא קוראים פרייאר.

 

מתקין לפני כמה זמן נתן לי שירות מדהים - רמי מהוד השרון(טומקאר).

נשרף לי המיד והוא דאג בשבילי למיד חלופי ושלח את המיד לחברה והוא בכלל לא התקין לי את הסט!

אתה יודע מה יצא לו מזה? שחודש אחרי זה חבר שלי התקין אצלו מערכת ב-2100 שקל.

פרייאר? שוב...לא נראה לי.

דולפינים יש בנשיונל ג'יאוגרפיק - לי יש אלפיין (RST)

היה לי סיוט היום בלילה - חלמתי שהמגברים שלי נכנסים למצב הגנה!!

פורסם

כנראה לא שמת לב למה שאתה מצותת , אני נתתי דוגמא בסה"כ יכולות להיות עוד הרבה סיבות לכך שמתקין יחליף לך את המוצר למרות שזו אשמתך ולמרות שאין אחריות .

אבל מתקין שאין לו את היכולות והקומבינות עם היבואן להחליף מוצרים גם אם אין להם אחריות ובכל זאת הוא מחליף וסופג את זה על עצמו אז יכול שהוא פראייר ויכול גם להיות שפשוט איכפת לו ממך וככה בעצם הוא קונה אותך בתור לקוח קבוע שלו ואתה גם תביא את החברים שלך והם יביאו חברים שלהם ואתה יודע איך זה נמשך .

פורסם
כנראה לא שמת לב למה שאתה מצותת , אני נתתי דוגמא בסה"כ יכולות להיות עוד הרבה סיבות לכך שמתקין יחליף לך את המוצר למרות שזו אשמתך ולמרות שאין אחריות .

אבל מתקין שאין לו את היכולות והקומבינות עם היבואן להחליף מוצרים גם אם אין להם אחריות ובכל זאת הוא מחליף וסופג את זה על עצמו אז יכול שהוא פראייר ויכול גם להיות שפשוט איכפת לו ממך וככה בעצם הוא קונה אותך בתור לקוח קבוע שלו ואתה גם תביא את החברים שלך והם יביאו חברים שלהם ואתה יודע איך זה נמשך .

אתה קורא לזה פראייר.... אני קורא לזה חכם, וחושב צעד אחד קדימה.
פורסם

אם הייתה בעיה בהתקנה כמו, קצר גוף, כיוון לא נכון,גרימת נזק לאלמנט כמו חור בסראונד או פגיעה בספיידר, או חיבור בצורה שגוייה לקרוס וכו' וכו' וכו' , המתקין אשם, ולכן גם אם אין אחריות של היבואן, המתקין חייב לספק שירות תיקונים או החלפה על חשבונו.

 

גם אם הבאתם סט מהבית והמתקין שכיוון את המערכת יצר עיוות וכתוצאה מכך אלמנט נשרף- הוא יחליף\יתקן גם אם היבואן\היצרן לא מספק אחריות על סלילים שרופים.

 

פרט לכך, אחריות יבואן בד"כ לא תתפוס ב99% אחוז מהמקרים אם נגרם נזק בגלל שימוש לא נכון, אתה לא יודע מה אתה עושה- שרפת- בעיה שלך .

אם יש נתק במובילים של הטוויטר או טוויטר מחרחר וכו' החברה בד"כ תחליף כי מדובר על פגם במוצר.

אם התפרק לך הספיידר בסאב או הדאסט קאפ יצא מההדבקה שלו- החברה תחליף כי מדובר על פגם במוצר.

או דבר יקרה אם יש ניתוק של הסראונד מהקאסטא כתוצאה מאי עמידות של ההדבקה- שוב היבואן יחליף\יתקן כי מדובר על פגם במוצר.

 

שריפת סליל= בעיה שלכם.(ברוב המקרים- או בעיה של המתקין אם מדובר על התקנה במקום מקצועי).

under construction..

פורסם
אתה קורא לזה פראייר.... אני קורא לזה חכם, וחושב צעד אחד קדימה.
גם אתה מצתת אותי ולא קורא את כל מה שכתבתי , תקרה הכל ואז תגיב


×
×
  • תוכן חדש...