Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראשית אפתח ואציין שההודעה נכתבת בשמו של fish, (אופק)http://www.carsforum.co.il/vb/member.php?userid=8860

אשר לא יכול להכנס ולכתוב בפורום בשל בעיות טכניות במחשב.

בשבוע הבא חוגגת חברתו יום הולדת 21.

צמד החברים יחד כבר 3 שנים, ולכן חשוב לאופק שהמתנה תהיה רומנטית.

תקציב: בין 500-1000 ש"ח .

 

 

 

תודה לכל העוזרים

אופק

 

 

 

 

 

(ל')

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

החברה חובבת אקסטרים? צניחת טנדם מגובה 4000 מטר יכולה להיות אופציה.

החברה חובבת רומנטיקה? שייט רומנטי עם ארוחה ויין יכול לעשות את העבודה.

החברה חובבת טיולים? טיול בן יומיים עם לינה בצימר בצפון הארץ יהיה מצוין.

החברה חובבת נוצצים? תכשיט זה תמיד יעיל...

החברה חובבת רכב? טוב, בזה אני לא מבין כלום :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אופק ביקש מתנה רומנטית.

בשמים, בגדים וכו'... לא כך כך יתאימו לארוע.

 

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

זו שאלה בלתי אפשרית - לרצות אישה זה אחד הדברים הכי קשים... :)

ככה זה כשאתה טוב מדי. הן מריחות את זה.

 

 

תקנה לה עמה, וסקוץ' ברייט.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אחרי 3 שנים הוא צריך שיגידו לו מה חברה שלו אוהבת ?

 

אם הוא לא יודע אז מי ידע?

 

ובכל מקרה, כרמלה בנחלה לא להיט בכלל.

נסה את אורקה בת"א. בערב.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
החברה אוהבת כסף? 1000 שקל במזומן יעשה את העבודה :)

החברה אוהבת את סטינג? 2 כרטיסים יעשו את העבודה

החברה אוהבת לאכול? כרמלה בנחלה תעשה את העבודה

החברה אוהבת לנפוש? לילה בקינג דויד יעשה את העבודה

החברה אוהבת נקניקיות?

 

סתם, סתםץ...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

צימר יכול להיות אחלה של רעיון. מספר אפשרויות בתחום:

  1. "טרופיקפלן" במושב בצת ליד נהריה - מאז שהייתי שם פעם עם חברה שלי היא לא מפסיקה לנדנד לי שנחזור לשם. מקום מדהים, יצא לנו לשני לילות באמצע שבוע ע"ב לינה וארוחת בוקר 630 ש"ח באמצעות תלוש של חברת "רעיונית". צור קשר איתם כדי לקבל את התלוש.
  2. אחוזת הספא "יערות הכרמל" בבית אורן מרשת ישרוטל. Should I say more? ;)
  3. אופציה נוספת אם כי יותר מפתיעה ומצריכה לוגיסטיקה מעט יותר מורכבת ושת"פ מאנשים מקורבים לאובייקט המופתע: סופ"ש בחו"ל. בתקציב הנ"ל אפשר לצאת לחו"ל במחירים שפויים יחסית, לפני שהקיץ נפתח רשמית (והמחירים עולים בסערה השמיימה).

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

חמשת החושים, הכי רומנטי הכי פפסי הכי מתוק שיש

 

ריח, בושם איכותי כמו ג'דור דיור כולן אוהבות 350 שקל

שמיעה, להלקיט לה שיר, דיסק מתנה כזה שיר אהבה 200 שקל

מישוש, ערכת מס'אז זוגית 150 שקל

ראיה, תמונה ממוזגרת רומנטית של שניהם על מזח בשקיעה.

טעם, המון המון שוקולד ויין צרפתי, שיבקר בבין היין במעברות מומלץ (או ללכת למסעדה רומנטית בשישי בשקיעה)

 

הבטחה שלי לזוגיות מוצלחת...

 

כפיר

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

לא!! רק לא J'adore!!!

 

זה בושם עם ריח חרוש ומוכר מדי

 

אם כבר בשמים, אז Emporio Armani - White, Gucci - Rush, L'acoste - Essential (אז מה שלקוסט זה בושם לגברים - יש לו ריח מדהיםואם גברים יכולים לקנות ג'ינסים בגיזרה נשית, נשים יכולות לקנות בשמי גברים. או במקרה שלי - לגנוב לאבא:) )

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.


×
×
  • תוכן חדש...