Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אל תיעלב אבל 500-1000 ש"ח זה לא הרבה וזה גם די בעייתי .

 

החברה שלי בת 22 ובמשך חצי שנה שמתי עליה כ 20,000 ש"ח ורק היום אני הולך להוציא עליה 1850 על אטם ראש מחוזק .

 

אין מה לעשות , אם היא עתיקה צריך לשפץ ולחזק אותה .

 

היא כבר לא צעירה ובמיטב שנותיה... :?

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

קודם כל תודה רבה לליטל שפתחה את השירשור בשמי (וגם אירגנה לי הנחה של 5 ש"ח שלמים על פחית ריח לרכב :-P ).

 

כניראה שלא הבנתם, בילוי רומנטי (משהו פשוט מהמם!!!) כבר אירגנתי לה, עכשיו רק חסרה לה המתנה,

זוהי בחורה שיש לה הכל, משהו כמו 10 סוגי בשמים, המון תכשיטים וארון מפוצץ עד 0 מקום (ושלו נתחיל לגבר על זה שבארון יש מחלקה שלמה רק של ג'ינסים...)

 

אני צריך רעיון למתנה מקורית.

לצערי אין לי עדיין כסף לקנות לה רכב חדש כמו שבעל אוהב קנה לאישתו (ושלא נדבר שאנחנו כניראה לא ניתחתן בזמן הקרוב) אבל חייב ליהיות משהו שיפתיע אותה.

 

אנא עיזרו לי, אם לא ספציפית לי אז לפחות למען שלום בית :-P .

 

אופק.

פורסם
אל תיעלב אבל 500-1000 ש"ח זה לא הרבה וזה גם די בעייתי .

 

החברה שלי בת 22 ובמשך חצי שנה שמתי עליה כ 20,000 ש"ח ורק היום אני הולך להוציא עליה 1850 על אטם ראש מחוזק .

 

אין מה לעשות , אם היא עתיקה צריך לשפץ ולחזק אותה .

 

היא כבר לא צעירה ובמיטב שנותיה... :?

נשמע מוכר :-P ...

תאמין לי אין כמו החברות האלה ..

פורסם

רוצה להפתיע אותה? תעשה כמוני.

אחרי הארוחה, כשאתם במצב רומנטי ומתחילים להזיז עניינים.

תוך כדי התלהבות, תפספס את הכניסה הנכונה..

תאמין לי היא תהיה מופתעת ולא תשכח אותך הרבה מאוד זמן...

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
רוצה להפתיע אותה? תעשה כמוני.

אחרי הארוחה, כשאתם במצב רומנטי ומתחילים להזיז עניינים.

תוך כדי התלהבות, תפספס את הכניסה הנכונה..

תאמין לי היא תהיה מופתעת ולא תשכח אותך הרבה מאוד זמן...

ענק :lol: :lol: :lol:

 

אחלה מתנת יום הולדת!

פורסם
רוצה להפתיע אותה? תעשה כמוני.

אחרי הארוחה, כשאתם במצב רומנטי ומתחילים להזיז עניינים.

תוך כדי התלהבות, תפספס את הכניסה הנכונה..

תאמין לי היא תהיה מופתעת ולא תשכח אותך הרבה מאוד זמן...

כן,

קרה לי איזה פעם או פעמיים שאחרי הארוחה הרומנטית, רצינו להזיז את עצמנו קצת לכיוון הבית.

 

ואז טעיתי בפנייה ופניתי פנייה ימינה לרחוב אחר בכלל... אחר כך הסתבכתי למצוא את הרחוב שלנו ולקח זמן והכל. ואז כבר לא היה מצב לשחק TAKI.

לא היה נעים...

 

:twisted:

Back to the original - NC again.


×
×
  • תוכן חדש...